|
|
28.09.2014., 18:43
|
#21
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2014.
Postova: 191
|
Quote:
crvenooka kaže:
već smo se eto, mi ljudi  dogovorili da će to biti neka super jebena ideal slika i onda kreću proseri o magičnom enigmatičnom osmijehu i sličnom.
|
haha e da i ovo isto hahahaha 
__________________
Fredo, you're nothing to me now
|
|
|
28.09.2014., 18:47
|
#22
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2014.
Postova: 191
|
Quote:
crvenooka kaže:
|
hhhahaha jaoo mislila sam da je sprdancija neka kad sam tek otvorila link
__________________
Fredo, you're nothing to me now
|
|
|
28.09.2014., 18:54
|
#23
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2013.
Lokacija: Zlatni vrč pun govana
Postova: 11,634
|
Quote:
sophieee kaže:
hhhahaha jaoo mislila sam da je sprdancija neka kad sam tek otvorila link
|
ali što je tu točno toliko smiješno? sugestija u naslovu ugly truth?
prije bi se trebali smijati današnjem svijetu što im se prodaje a da ni ne znaju, šarene cipelice, svake godine nova moda, imam super maskicu za mobitel i sl... ostali kurci palci. nego grcima koji su iskorištavali ono što su imali i znali, i pazi farbali statue.
mislim ako je pojam lijepoga bio čisti i bijeli kip zašto stavljanje šljokica na sebe, šesto boja, naprlitana kosa? čemu ne skinuti sve boje sa sebe i biti jednoličan, pošto se smijemo nekome prije godina i godina da ipak nije bio jednoličan, da je poznavao boju? 
|
|
|
28.09.2014., 19:10
|
#24
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2014.
Postova: 191
|
Quote:
JohnnieWalker kaže:
ali što je tu točno toliko smiješno? sugestija u naslovu ugly truth?
prije bi se trebali smijati današnjem svijetu što im se prodaje a da ni ne znaju, šarene cipelice, svake godine nova moda, imam super maskicu za mobitel i sl... ostali kurci palci. nego grcima koji su iskorištavali ono što su imali i znali, i pazi farbali statue.
mislim ako je pojam lijepoga bio čisti i bijeli kip zašto stavljanje šljokica na sebe, šesto boja, naprlitana kosa? čemu ne skinuti sve boje sa sebe i biti jednoličan, pošto se smijemo nekome prije godina i godina da ipak nije bio jednoličan, da je poznavao boju? 
|
hahaa ajmee calm down...samo je smiješno na prvu vidjeti onog strijelca jer liči na petra pana u kombinaciji sa nekim vilenjakom iz lotra...thats all!! 
__________________
Fredo, you're nothing to me now
|
|
|
28.09.2014., 19:16
|
#25
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2013.
Lokacija: Zlatni vrč pun govana
Postova: 11,634
|
Quote:
sophieee kaže:
hahaa ajmee calm down...samo je smiješno na prvu vidjeti onog strijelca jer liči na petra pana...thats all!! 
|
je, izgleda smiješno
mislio sam da se više odnosi da ta boja nešto jako bitno mijenja.. no nebitno. a i skalman sam ja dovoljno, nauči se čovjek sa vremenom, previše je mogućnosti za dobiti čir na želucu, zato i popijem calm i boli me krasni tuki tabletice. 
|
|
|
28.09.2014., 19:59
|
#26
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2013.
Postova: 6,483
|
Quote:
sophieee kaže:
i na još nešto se htjedoh osvrnuti...e da nitko se još nije osvrnuo :P na ono glavno...jeli netko "osjetio" to remek djelo...
|
s obzirom na ostale komentare i cerekanje, uopće me ne čudi što "ne možeš osjetiti" umjetnička djela.
Quote:
neki su dali osobno mišljenje o "problemu" neki su pisali o povijesno-tehničko-umjetničkim aspektima stvaranja djela...ali nitko mi još nije opisao subjektivni doživljaj!
ili sam prozujala
|
lijepo sam ti objasnila u čemu je problem, teorijski i na temelju likovno-jezične analize slike, ali tebi očito nikad neće biti jasno. pokušaj čitati s razumijevanjem.
"funkcija umjetnosti nije ponoviti viđeno, nego nevidljivo učiniti viđenim.", paul klee
Quote:
JohnnieWalker kaže:
ništa. pozitivno me iznenadio lijep i opširan odgovor, kao i poznavanje materijala.
|
zaista zapanjujuće i kontroverzno, kaj ne?
Quote:
znam, jer je rađen po zlatnom rezu i matematici koja se može pronači i u prirodi, a čovjek je ipak dio prirode, njena umjetnost.
nije mi se dalo ulaziti u cijelo seciranje partenona, kao i zabata na njemu i ostalih dijelova koji ga čine.
|
a jesi opsjednut zlatnim rezom.
dva najbitnija pojma koja baštinimo iz starogrčke umjetnosti su 'sklad' i 'čovjek kao mjera svih stvari'. sklad duha i tijela, kao i sklad sa samom prirodom, pejzažom.
nemoj se suzdržavati, pa zabat je skroz zanimljiv!  od toga kak je njegov oblik proizašao iz prilagodbe određenim klimatskim uvjetima, odnosno količini padalina, pa do toga kak je skulptura prilagođena njegovu obliku. i upravo taj odnos arhitekture i skulpture, prilagođavanje zadanom obliku, simbolički odražava odnos društva i čovjeka.
teatar je odličan primjer aktivnog sklada prirode i arhitekture. na ovoj fotografiji teatra u delfima se vidi kak su usklađivali i korigirali prirodnu konfiguraciju terena i teatra.
ono kaj sam pisala o korekturama unutar hrama na temelju principa 'čovjek kao mjera' se odnosi na gledanje. da nema tih korektura, našem oku bi sve izgledalo nepravilno, iako to u stvarnosti zapravo i nije tako.
Quote:
a išli su kopirati grke, bolje reči preuzeli mnogo od grka, kako u umjetnosti, tako i u društvenom životu.
|
rim je žarište u kojem su akumulirane etruščanska i grčka kultura. pa i sam mit o osnutku rima govori o tome kak je rim utemeljio potomak grčkog junaka, eneje. 
rimski urbanizam je proizašao iz grčkog, ali ono kaj je ključno je stroga vojnička disciplina nametnuta carskim autoritetom; savršena strogoća i savršen geometrijski red. upravo zbog toga i je dostignuta visoka civilizacijska razina, urbanistički način života u svim regijama što je i odraz demokratičnosti. sve provincije su bile izrazito dobro povezane, postojale su karte gradova i čitavog carstva s ucrtanim cestama. zatim centurijacija i ageri, imali su šire i integralnije viđenje grada i jasno stupnjevanje prostora od grada prema pejzažu.
uglavnom, sve je to nestalo sa srednjim vijekom, a takvu razinu povezanosti ponovno smo dostigli tek u 20. stoljeću.
|
|
|
28.09.2014., 20:23
|
#27
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2014.
Postova: 191
|
Quote:
princeskrafnica kaže:
s obzirom na ostale komentare i cerekanje, uopće me ne čudi što "ne možeš osjetiti" umjetnička djela.
lijepo sam ti objasnila u čemu je problem, teorijski i na temelju likovno-jezične analize slike, ali tebi očito nikad neće biti jasno. pokušaj čitati s razumijevanjem.
|
što mi je fascinantno na forumu kad su ljudi brzi na okidaču nepristojnosti (da se lijepo izrazim)...jel bi mi se tim riječima obratila i da razgovramo licem u lice!? vjerojatno ne bi...nadam se bar, ali preko neta kad ne vidiš osobu smo tako laki na "spuštanju"
Ja nisam ništa loše ni opovrgavajuće mislila sa svojim naknadnim komentarima, na tvoj opširni post...nisam ga se ni dotakla u biti jer to nije ono što me zanima!!! al smo svi ozbiljniii ajmeee, izgaramo od važnosti i složenih rečenica...  ...
dakle tvoj zaključak je da smisao za humor i "cerekanje" automatski čine osobu površnom i nesposobnom za dubinu za koju si ti očito sposobna jer znaš izrecitirati hrpu tehničkih podataka i time smatrati da si adekvatno odgovorila na ono zbog čega sam započela ovu temu!
i btw. bih i ja tebi mogla reći da čitaš s razumijevanjme jer sam u par navrata naglasila da me zanima EMOTIVNI, SUBJEKTIVNI, OSOBNI DOŽIVLJAJ, a ne
"teorijski i.... likovno-jezične analize slike" već dakle upravo suprotno!!
Dakle da opišeš svoj osobni doživljaj...pusti sad to što ja sama ne bih mogla to isto doživjeti čitajući o tome...nego me jednostavno zanima sad već jel takvi ljudi uopće postoje...znam nema nas puno na ovoj temi haha ali opet čini mi se da nitko nije tu vrstu umjetnosti doživio na emotivnoj osnovi...oni koji očito cijene imaju teorijsku podlogu i njome objašnjavaju zbog čega se to treba cijeniti...ali to je vrhunac...
__________________
Fredo, you're nothing to me now
Zadnje uređivanje sophieee : 28.09.2014. at 20:41.
|
|
|
28.09.2014., 20:31
|
#28
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2014.
Postova: 191
|
Quote:
JohnnieWalker kaže:
mislio sam da se više odnosi da ta boja nešto jako bitno mijenja..
|
ma nooo...nisam ja tako duboka...jel nisi skužio već 
__________________
Fredo, you're nothing to me now
|
|
|
28.09.2014., 20:39
|
#29
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2014.
Postova: 191
|
Quote:
princeskrafnica kaže:
problem ti je u boldanom jer gledanje i viđenje nije isto, odnosno to kaj ti gledaš neko umjetničko djelo ne znači da ćeš ga i vidjeti - analitički proučiti i uočiti dubinsko značenje. to znači da gledaš mona lisu i doživljavaš samo tematski sloj slike - žena koja sjedi na nekom balkonu i smješka se. uživati u umjetnosti i zaista vidjeti tu sliku ipak zahtjeva određeni intelektualni napor i misaona aktivnost. mislim, možeš ti uživati u slici i bez toga, al onda ti i dalje neće biti jasno po čemu je to mona lisa tak poznata, nećeš ju doživjeti i 'osjetiti'.
potrebno je samo 'malo' znanja, baratanje likovnim pojmovima i izvježbanost za analitičko uočavanje tih pojmova, likovnih izraza, na nekom djelu.
kad je riječ o da vinciju i mona lisi pejzaž se otvara u daljinu gubeći se u izmaglici čime je stvoren dojam dubine i atmosferske gustoće, tipična renesansna slika. prije pojave atmosferske perspektive takvih prikaza prostora nije bilo u ranijim periodima.
plavičasti sfumato je leonardov tipično firentinski potpis, a i sama mona lisa je nastala po uzoru na firentinske i umbrijske portrete 15. stoljeća. no, ono po čemu mona lisa odstupa je njeno izbacivanje u prvi plan i smanjivanje udaljenosti između nje i promatrača, čime je samo pojačan vizualni dojam.
posebna je i po minucioznoj izradi detalja - od nabora na odjeći, veza koji ukrašava rub haljine, kovrčavih pramenova kose pa sve do koprene koja ju prekriva. minuciozna izvedba fizionomije lica - svjetlo i sjena na licu, ali i rukama, potpuno uvjerljivo dočaravaju dojam volumena i trodimenzionalnosti. mona lisa je jedan tipično renesansni prikaz tadašnjeg klasičnog ideala ljepote.
na koncu, kao konačan pečat, tu je i mona lisin zagonetni arhajski smiješak izrađen po uzoru na kipove helenske arhajske umjetnosti. zanimljivo je to što je za te kipove najranije faze helenske umjetnosti karakteristična ukočenost, cijelo tijelo pa i smiješak su ukočeni i izrada tog smiješka nije zahtjevala preveliku vještost. da vinci je postigao upravo suprotno, toliko ga je vješto naslikao da je mona lisa možda i najpoznatija po svom zagonetnom osmijehu.
|
evo aj čak sam i pročitala cijeli post da ne serem bzvz i stvarno smo se krivo razumile...dakle sve ovo što si ti napisala je potpuno ne potrebno za ovu temu...upravo sam zbog toga i rekla da netko opiše svoj doživljaj koji nije temeljen na takovim informacijama...
Za doživljaj bethovenove 5. simfonije nije potrebno ni malo znanja ni baratanja glazbenim pojmovima...čak može biti i suvišno i odvratiti pozornost od izvornog iskustva...mene zanima jeli likovna umjetnost ima takav učinak također ili se ljudi ipak malo preseravaju... 
__________________
Fredo, you're nothing to me now
|
|
|
28.09.2014., 20:43
|
#30
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2013.
Postova: 6,483
|
Quote:
sophieee kaže:
što mi je fascinantno na forumu kad su ljudi brzi na okidaču nepristojnosti (da se lijepo izrazim)...jel bi mi se tim riječima obratila i da razgovramo licem u lice!? vjerojatno ne bi...nadam se bar, ali preko neta kad ne vidiš osobu smo tako laki na "spuštanju"
Ja nisam ništa loše ni opovrgavajuće mislila sa svojim naknadnim komentarima, na tvoj opširni post...nisam ga se ni dotakla u biti jer to nije ono što me zanima!!! al smo svi ozbiljniii ajmeee, izgaramo od važnosti i složenih rečenica...  ...
dakle tvoj zaključak je da smisao za humor i "cerekanje" automatski čine osobu površnom i nesposobnom za dubinu za koju si ti očito sposobna jer znaš izrecitirati hrpu tehničkih podataka i time smatrati da si adekvatno odgovorila na ono zbog čega sam započela ovu temu!
i btw. bih i ja tebi reći da čitaš s razumijevanjme jer sam u par navrata naglasila da me zanima EMOTIVNI, SUBJEKTIVNI, OSOBNI DOŽIVLJAJ, a ne
"teorijski i.... likovno-jezične analize slike" već dakle upravo suprotno!!
|
nemam što biti pristojna ili nepristojna, napisala sam ono što bih ti rekla bilo kada i bilo gdje. to je tvoj subjektivni, emotivni doživljaj onoga kaj sam napisala.
pitala si što ljudi vide u tim djelima, zbog čega su postala to što jesu, a ja sam ti odgovorila. ta hrpa tehničkih podataka su nepobitne činjenice, ono zbog čega ta djela smatramo velikim umjetničkim djelima, a ne zbog nečijeg osobnog dojma.
Quote:
sophie kaže:
Quote:
crvenooka kaže:
već smo se eto, mi ljudi dogovorili da će to biti neka super jebena ideal slika i onda kreću proseri o magičnom enigmatičnom osmijehu i sličnom.
|
haha e da i ovo isto hahahaha
|
uglavnom, nema potrebe da se pjeniš. samo sam iznosila svoj osobni dojam o tvojim postovima i nekonzistentnosti.
Quote:
sophieee kaže:
evo aj čak sam i pročitala cijeli post da ne serem bzvz i stvarno smo se krivo razumile...dakle sve ovo što si ti napisala je potpuno ne potrebno za ovu temu...upravo sam zbog toga i rekla da netko opiše svoj doživljaj koji nije temeljen na takovim informacijama...
Za doživljaj bethovenove 5. simfonije nije potrebno ni malo znanja ni baratanja glazbenim pojmovima...čak može biti i suvišno i odvratiti pozornost od izvornog iskustva...mene zanima jeli likovna umjetnost ima takav učinak također ili se ljudi ipak malo preseravaju... 
|
po dobro, al nema se kaj puno pričati o osobnim dojmovima kad postaviš ovakvo pitanje:
Quote:
Što je to zbog čega je Mona Lisa postala MONA LISA.
|
glazba je najapstraktnija umjetnost, ona izražava isključivo samu sebe.
ne znam, sori ak kompliciram, al ja ne doživljavam to tak, isključivo na temelju sviđanja ili nesviđanja teme i kolorita. ponekad, dok čekam tramvaj ili nešto, iz razonode analiziram arhitektonske i likovne elemente okolnih građevina, kipova... 
Zadnje uređivanje princeskrafnica : 28.09.2014. at 20:54.
|
|
|
28.09.2014., 23:55
|
#31
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2013.
Lokacija: Zlatni vrč pun govana
Postova: 11,634
|
Quote:
princeskrafnica kaže:
zaista zapanjujuće i kontroverzno, kaj ne?
|
pa i ne baš toliko, ali vrijedno pohvale. nije da sam očekivao da ti se svijet vrti oko prdaca.
Quote:
a jesi opsjednut zlatnim rezom.
|
i da i ne. ali je vizualno oku ugodan i koristan kao alat za slanje informacija, tj. slaganja informacija prema njemu.
Quote:
dva najbitnija pojma koja baštinimo iz starogrčke umjetnosti su 'sklad' i 'čovjek kao mjera svih stvari'. sklad duha i tijela, kao i sklad sa samom prirodom, pejzažom.
nemoj se suzdržavati, pa zabat je skroz zanimljiv! od toga kak je njegov oblik proizašao iz prilagodbe određenim klimatskim uvjetima, odnosno količini padalina, pa do toga kak je skulptura prilagođena njegovu obliku. i upravo taj odnos arhitekture i skulpture, prilagođavanje zadanom obliku, simbolički odražava odnos društva i čovjeka.
teatar je odličan primjer aktivnog sklada prirode i arhitekture. na ovoj fotografiji teatra u delfima se vidi kak su usklađivali i korigirali prirodnu konfiguraciju terena i teatra.
|
lijepo rečeno.
teatar je i dobar primjer puta prema modernom društvu, socijalizaciji, demokraciji i kritici istoga.
Quote:
ono kaj sam pisala o korekturama unutar hrama na temelju principa 'čovjek kao mjera' se odnosi na gledanje. da nema tih korektura, našem oku bi sve izgledalo nepravilno, iako to u stvarnosti zapravo i nije tako.
|
definitivno. što se može i vidjeti na skulpturama na pročelju duoma u firenzi. npr. dojam da su glave i dijelovi tijela skulptura na vrhu iste veličine kao i one koji metar iznad zemlje koje su u recimo prirodnoj veličini čovjeka, što nije moguće ako one udaljenije nisu uvečane.
Quote:
upravo zbog toga i je dostignuta visoka civilizacijska razina, urbanistički način života u svim regijama što je i odraz demokratičnosti. sve provincije su bile izrazito dobro povezane, postojale su karte gradova i čitavog carstva s ucrtanim cestama. zatim centurijacija i ageri, imali su šire i integralnije viđenje grada i jasno stupnjevanje prostora od grada prema pejzažu.
|
SPQR
Quote:
sophieee kaže:
i btw. bih i ja tebi mogla reći da čitaš s razumijevanjme jer sam u par navrata naglasila da me zanima EMOTIVNI, SUBJEKTIVNI, OSOBNI DOŽIVLJAJ, a ne
"teorijski i.... likovno-jezične analize slike" već dakle upravo suprotno!!
|
pa emotivni, subjektivni doživljaj i proizlazi iz toga što je rečeno, pa vrlo lako možeš zaključiti da se radi o osjećaju divljenja, uglavnom zbog nabrojanog.
Quote:
sophieee kaže:
ma nooo...nisam ja tako duboka...jel nisi skužio već 
|
nije to ništa duboko.
evo da stavim nešto "duboko".. primjer od jedne uvažene forumašice:
http://www.cbc.ca/thisisthat/blog/20...-is-invisible/
duboki pličak
i onda ovo:
"Paul Rooney, Lana's agent, believes she might be the greatest artist alive working today: "When she describes what you can't see, you begin to realize why one of her invisible works can fetch upwards of a million dollars." said Rooney."
greatest artist alive, maj es, ne bi mogla čistiti cipele jednom Banksyu.. makar treba priznati divljenje za prodaju ničega, nema čak niti magle, ono ništa 
|
|
|
30.09.2014., 00:19
|
#32
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2013.
Postova: 6,483
|
Quote:
JohnnieWalker kaže:
pa i ne baš toliko, ali vrijedno pohvale. nije da sam očekivao da ti se svijet vrti oko prdaca. 
|
sarkazam đoni, sarkazam. 
prdež pokreće svijet!
Quote:
i da i ne. ali je vizualno oku ugodan i koristan kao alat za slanje informacija, tj. slaganja informacija prema njemu.
|
imala sam prilike gledati i slušati kak se ljudi trude shvatiti zlatni rez, doslovno im se i crtalo i pokazivalo nekoliko umjetničkih djela, građevina... sizifov posao. kao i ova tema.
Quote:
lijepo rečeno.
|
daj, pa samo sam izbiflala hrpu tehničkih termina pritom držeći da sam vrlo duboka. nema to uopće veze s ovom temom.
Quote:
teatar je i dobar primjer puta prema modernom društvu, socijalizaciji, demokraciji i kritici istoga.
definitivno. što se može i vidjeti na skulpturama na pročelju duoma u firenzi. npr. dojam da su glave i dijelovi tijela skulptura na vrhu iste veličine kao i one koji metar iznad zemlje koje su u recimo prirodnoj veličini čovjeka, što nije moguće ako one udaljenije nisu uvečane.
|
umjetnost lijepo odražava stupanj razvoja nekog društva, čovjekovih misli, znanosti, filozofije... iz nje se može iščitati civilizacijski domet određene kulture.
Quote:
pa emotivni, subjektivni doživljaj i proizlazi iz toga što je rečeno, pa vrlo lako možeš zaključiti da se radi o osjećaju divljenja, uglavnom zbog nabrojanog.
|
daj ajde, kakve to veze ima. čisto prekenjavanje.  
[QUOTE=sophieee;51707412]ahahah uvijek ista spika od takovog tipa ljudi...a i svima je očito da ste samo bezobrazni jer vam hrarbrost naraste iza ekrana iz nekog čudnog razloga...mali ljudi : mig:
Zadnje uređivanje kemik : 30.09.2014. at 00:26.
|
|
|
30.09.2014., 00:26
|
#33
|
meljem po kućama
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Zgb, Uhljebistan
Postova: 24,388
|
Dosta! Nemojte da moram ponovo dolazit intervenirat, bit će kartona i banova!
__________________
Freedom is just another word for nothing left to lose
|
|
|
30.09.2014., 00:31
|
#34
|
U samoizolaciji
Registracija: Oct 2011.
Postova: 9,708
|
Mona Lisa me nikad nije naročito fascinirala, ali ona skica čovjeka sa raširenim rukama i nogama jest.
Onda mnogi hrvatski slikari, recimo Smrt Petra Svačića, čiju kopiju imaju moji doma. Jako, jako lijepa, zanimljiva slika.
Najdraže mi je bilo početkom godine uhvatiti udžbenik iz likovnog i proći sve što ima.
Edit: ali sada kada opet guglam Mona Lisu (teško je naći baš fotku slike, a ne fotošopirane karikature), mogu reći da osjetim nešto. Poruku nekog davnog vremena kada je sve bilo nenametljivo, tiše i suptilnije. Budi mi čudan osjećaj nostalgije, a ne znam ni za čime točno.
Zadnje uređivanje Lozimka : 30.09.2014. at 01:02.
|
|
|
03.10.2014., 13:58
|
#35
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2013.
Lokacija: Zlatni vrč pun govana
Postova: 11,634
|
umjetnost je način razmišljanja.
ili razmišljaš ili ne, ili kuiš ili ne, ili ključaš.. ili ne. ili nam krafnica još malo priča.. ili ne 
|
|
|
08.03.2015., 19:05
|
#36
|
kurac od ovce
Registracija: Oct 2010.
Lokacija: u pizdi materini
Postova: 8,612
|
meni je ovo zanimljiva tema. moji učenici postavljaju slična pitanja i onda im pojasnim da bez povijesnog konteksta to i nema baš nekog smisla. recimo zadnje sam baš u petak odgovarala na pitanje "a što je ovaj Naum Gabo nešto posebno? zar je ovo umjetnost?" (a da i ne spominjem koji su komentari kad vide Kleea i Miroa)
uglavnom, moj bi savjet bio za sve one koji žele shvatiti umjetnička djela da čitaju i o tom umjetniku/ci, njegovom/njenom radu, ali i kontekstu vremena u kojem ta djela nastaju. tek tada se može shvatiti prava vrijednost umjetničkog rada. 
__________________
Kad si sretan lupi glavom ti o dlan.
|
|
|
01.05.2025., 20:39
|
#37
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2024.
Postova: 13
|
Slikarstvo velikih majstora zaista budi ta suptilna osećanja u čoveku. Recimo, Brojgelovi Lovci u snegu su neverovatno sugestivna slika. Čovek sa mnoštvom neverovatnih radova je i čuveni simbolista Gustave Moreau. Evo ga veliki hvalospev i omaž ovim veličanstvenim slikama:
https://youtu.be/ua8oIAXqcro
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 02:34.
|
|
|
|