Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 27.04.2025., 12:23   #1781
Da li itko ovdje zna kakva logistika stoji iza proizvodnje auta??

Svako odstupanje od zadanih parametara nosi ogromne troskove, zato je dodatna oprema toliko skupa, skupa je logistika i ugradnja i to posebno i skupo kupac placa.

Kad bi se proizvodio samo jedan model sa samo jednim motorom i jednim paketom opreme, auti bi bili smjesno jeftini prema sadasnjim cijenama.

Googlajte koliko je Ford smanjio cijenu modela T nakon sto se dosjetio pa uveo proizvodnju na pokretnoj traci i na taj nacin pojednostavnio i pojeftinio proizvodnju.

Tu su najpametniji Japanci, vec osnovni modeli su dobro opremljeni ne jer oni vole poklanjati nesto kupcima nego jer im je na taj nacin proizvodnja puno jeftinija.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 28.04.2025., 09:06   #1782
Uvozio sam aute iz NL, B, D, svi su isti nema razlike. I jednako su se kvarili. To što u NL ima ona naprava za razbit stakla, to je vjerojatno stvar zakona ili nečega, sigurno ne zato što je auto bolji....po čemu? Doslovno sve isto.
Brbljavac is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2025., 15:08   #1783
Ni ja nisam vjerovao....ALI...potvrđeno od dvojice naših ljudi koji su svojevremeno radili na traci u Munchenu...npr. jedan je ugrađivao klime...dakle...NEMA razlike u kvaliteti materijala....ali...postoje 4 stupnja QC: npr. najstrože za zapadno tžište (D, CH....), onda druga klasa za tržište kojem i HR pripada, onda zemlje trećeg svijeta i na kraju ono što se uništava i ne isporučuje nikome. Tako da nisam bio u pravu kad sam logično smatrao da nema razlike i da su te priče smiješne...eto...Nakon nekoliko godina mi je i poznati BMW serviser potvrdio da "auti" kupljeni novi u Tomiću i npr. negdje u DE NISU kvalitetom na istom nivou...nisam išao u detalje i ne sjećam se više na što je mislio...
Su-35s is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2025., 15:52   #1784
Pozdravi tog trakaša s takvim informacijama Hahahaaa
Madic is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2025., 17:53   #1785
Quote:
Madic kaže: Pogledaj post
Pozdravi tog trakaša s takvim informacijama Hahahaaa
odi u firmu Tomić pa tamo pitaj prodavača automobila..

fali mi samo 1 % da ti još napišem "ime" kojeg da pitaš u glavu..
a taj bi ti mogao reći, da je "još i gore od opisanog".., dakle da mu firma ciljano zahtjeva vozila "B-kvalitete" - radi naravno "jačeg rabata")

HA-HA-HA-HA... a ti sad odi tamo "pa si kupi auto".. HA-HA-HAAAA..

(a nemoj druge putit da to naprave, dok nisi sam probao)

ako je nekom "utjeha"... SVI "zastupnici" svih marki u HR rade apsolutno isto.
lalala123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2025., 18:05   #1786
Lalala123 forumski skupljac jeftinih poena na rabljenim DE bmw vozilima.Daj reci molim te,nemoj se ustručavati.Ti si komedija stari
Madic is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2025., 20:27   #1787
Quote:
Su-35s kaže: Pogledaj post
Ni ja nisam vjerovao....ALI...potvrđeno od dvojice naših ljudi koji su svojevremeno radili na traci u Munchenu...npr. jedan je ugrađivao klime...dakle...NEMA razlike u kvaliteti materijala....ali...postoje 4 stupnja QC: npr. najstrože za zapadno tžište (D, CH....), onda druga klasa za tržište kojem i HR pripada, onda zemlje trećeg svijeta i na kraju ono što se uništava i ne isporučuje nikome. Tako da nisam bio u pravu kad sam logično smatrao da nema razlike i da su te priče smiješne...eto...Nakon nekoliko godina mi je i poznati BMW serviser potvrdio da "auti" kupljeni novi u Tomiću i npr. negdje u DE NISU kvalitetom na istom nivou...nisam išao u detalje i ne sjećam se više na što je mislio...
Priča ti je vise nego šuplja.

Svaki auto koji dođe u proizvodnju je narucen (i unaprijed placen) od nekoga, tvornica ne radi aute "tek tako, neka se nađe" pa ako je ispao bolji ide njemackom kupcu a ako je ispao losiji ide hrvatskom kupcu.

Da je stvarno tako kako ti pises, ne bi svaki kupac dobio broj šasije svog budućeg auta prije nego je proizvodnja uopce pocela.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2025., 21:11   #1788
Točno to što pišeš. Jedino bi se moglo nešto iskemijati s "dijelovima malo slabije kvalitete" kada bi se naručila flota od npr. par stotina komada pa da sve ciljano pripreme u proizvodnom procesu.
Ovako kada sklapaju aute po narudžbi gdje svaki auto ide za nekog drugog kupca na neko drugo tržište to je gotovo nemoguće za izvesti. Onaj Pero na traci koji ugrađuje neki dio na auto nema pojma kojem kupcu ide koji auto. Na monitoru mu piše što treba ugraditi, iza njega dolaze dijelovi, on primi dio, skenira barkod i ugradi ga.. nigdje mu ne piše da ovaj auto ide Štefu u Bednju pa neka uzme onaj lošiji dio iz one iza košare..
Henry Miller is online now  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2025., 21:23   #1789
Quote:
Henry Miller kaže: Pogledaj post
Jedino bi se moglo nešto iskemijati s "dijelovima malo slabije kvalitete"
Pa to se malo-malo desava, i onda imamo opozive da se ti stari losi dijelovi zamjene za nove dobre, ali to onda pogađa kompletnu proizvodnju tj sve kupce iz svih drzava.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2025., 23:34   #1790
Quote:
Henry Miller kaže: Pogledaj post
Točno to što pišeš. Jedino bi se moglo nešto iskemijati s "dijelovima malo slabije kvalitete" kada bi se naručila flota od npr. par stotina komada pa da sve ciljano pripreme u proizvodnom procesu.
Ovako kada sklapaju aute po narudžbi gdje svaki auto ide za nekog drugog kupca na neko drugo tržište to je gotovo nemoguće za izvesti. Onaj Pero na traci koji ugrađuje neki dio na auto nema pojma kojem kupcu ide koji auto. Na monitoru mu piše što treba ugraditi, iza njega dolaze dijelovi, on primi dio, skenira barkod i ugradi ga.. nigdje mu ne piše da ovaj auto ide Štefu u Bednju pa neka uzme onaj lošiji dio iz one iza košare..
Taj Pero ima 22 sekunde da taj dio ugradi i dijelovi dolaze sinhronivano, ali Hans koji te dijelove priprema ( komisionira)moze probrati po svojoj volji.Ja sam obisao par proizvodhaca kamiona i autobusa, tamo doslovce cijelo vrijeme pise tko je narucilac….
I sami serviseri nebrinu za svoje kljente, evo kako je sa Tomicem i ta frka oko samo zapaljenja, zaboliga za klijente jer satnica koju mu BMW placa nije ista kao kada naplacuje klijentu. Kada ocitava WIN kod Mercedesa inako je za CH trziste odma ti pokaze, ili ako je TAXI….
Svicar is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2025., 23:53   #1791
Quote:
MaliZeleni10 kaže: Pogledaj post
Priča ti je vise nego šuplja.

Svaki auto koji dođe u proizvodnju je narucen (i unaprijed placen) od nekoga, tvornica ne radi aute "tek tako, neka se nađe" pa ako je ispao bolji ide njemackom kupcu a ako je ispao losiji ide hrvatskom kupcu.

Da je stvarno tako kako ti pises, ne bi svaki kupac dobio broj šasije svog budućeg auta prije nego je proizvodnja uopce pocela.
A otkud onda auti sa lagera?
Ja da kupujem novi obavezno bih stavio neku glupu dodatnu opremu da ga moraju napraviti baš za mene
DelboyT is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.05.2025., 00:17   #1792
Quote:
DelboyT kaže: Pogledaj post
A otkud onda auti sa lagera?
Ja da kupujem novi obavezno bih stavio neku glupu dodatnu opremu da ga moraju napraviti baš za mene
Zato i NE MOŽEŠ u svakoj državi (na svakom "tržištu") uopće dobit neku "glupu dodatnu opremu" kako se ti sjetiš..
ČAK KAD HOĆEŠ i VOLJAN SI PLATIT. NEĆEŠ DOBIT poneke opreme..

točno zato jer npr. u slučaju HR, neće "mjenjat traku" ili "seriju" koja npr. taj tjedan "laufa za istočna tržišta"

(i takvih dana to i za "Hans-a i Thomas-a" znači ČEKANJE dok se nastavi "s njihovom serijom"..)

U današnje vrime oni bi bez problema mogli u realnom vremenu "prikazat budućem kupcu" gdje precizno se u tom trenutku nalazi njihov broj šasije..
ali taj film nećemo tako skoro gledat..
lalala123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.05.2025., 09:20   #1793
Joj, pa valjda uvoznik slaže motore i pakete opreme za tržište. Po analizama što ide najbolje i što će prodati.

Tako u DE možeš Golf naručiti s 2.0 TSI 204 KS motorom dok se u HR taj motor ne nudi u Golfu.

To ne znači da je Golf kupljen u HR lošiji.
Jarvis is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.05.2025., 09:28   #1794
Quote:
Henry Miller kaže: Pogledaj post
Točno to što pišeš. Jedino bi se moglo nešto iskemijati s "dijelovima malo slabije kvalitete" kada bi se naručila flota od npr. par stotina komada pa da sve ciljano pripreme u proizvodnom procesu.
Ovako kada sklapaju aute po narudžbi gdje svaki auto ide za nekog drugog kupca na neko drugo tržište to je gotovo nemoguće za izvesti. Onaj Pero na traci koji ugrađuje neki dio na auto nema pojma kojem kupcu ide koji auto. Na monitoru mu piše što treba ugraditi, iza njega dolaze dijelovi, on primi dio, skenira barkod i ugradi ga.. nigdje mu ne piše da ovaj auto ide Štefu u Bednju pa neka uzme onaj lošiji dio iz one iza košare..
Radim u proizvodnoj tvrtki koja ima tvornice na pet kontinenata, pa ću ukratko opisati kako izgleda naš proces nabave i kontrole komponenti. Sličan pristup koristi i automobilska industrija.

Niti jedna ozbiljna kompanija, pa tako ni proizvodna tvornica, ne oslanja se isključivo na jednog dobavljača sirovina i materijala. Bilo da se radi o čeliku, elektroničkim komponentama, staklu, plastici, gumi ili koži – uvijek postoji više izvora.

Tvornica za svaku komponentu definira tehnički list u kojem su propisani standardi i zahtjevi koje materijal mora zadovoljiti,npr. ISO standardi, materijalna svojstva, tolerancije, sigurnosni zahtjevi.

Uz to se određuje i dinamika ispitivanja kvalitete kroz uzorkovanje i laboratorijska testiranja( AQL – Acceptable Quality Level, Statistical Process Control)

Unatoč svim mjerama kontrole, ponekad se dogodi da jedan od dobavljača ima problem u vlastitom proizvodnom procesu, što rezultira komponentom koja je slabije kvalitete u odnosu na komponentu drugog dobavljača. Ako takav dio završi u finalnom proizvodu i dospije na tržište, tvrtka ovisno o situaciji može pokrenuti opoziv, organizirati servis ili omogućiti zamjenu.

U nekim slučajevima se zna da komponenta nije u potpunosti jednake kvalitete, no čeka se povratna reakcija kupca prije poduzimanja mjera, nakon čega se može odobriti besplatna zamjena.

Isto vrijedi i za proizvodnju automobila, vozila se ne proizvode u jednoj tvornici isključivo za određeno tržište, već s jedne proizvodne linije odlaze na reginalna i globalna tržišta, osim u situaciji di se proizvodi na drugom kontinentu baš za to tržište.

Međutim, zbog razlike u dobavljačima, komponente u istim modelima ne moraju uvijek biti identične, iako zadovoljavaju tehničke specifikacije. Povremeno dođe i do propusta, kao što je bio slučaj s EGR ventilima kod BMW-a.

Tako da osobno ne vjerujem da BMW to radi nego se radi o regionalnom razlikama, startegiji nabave, lokalnim proizvođačima itd. Na kraju krajeva BMW sam sebi propisuje dozvoljena odstupanja u kvaliteti (ona koja nisu proisana zakonom).

Budite sigurni da nekad proizvođač zna i može namjerno pustiti na tržište proizvod smanjene kvalitete koji ne utječe na sigurnost ili samu uporabu, ali itekako može skratiti vijek trajanja proizvoda.
VoidSpectra is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.05.2025., 10:38   #1795
Quote:
DelboyT kaže: Pogledaj post
A otkud onda auti sa lagera?
Ja da kupujem novi obavezno bih stavio neku glupu dodatnu opremu da ga moraju napraviti baš za mene
Auto kuce imaju rabate po kolicini prodanih auta i onda ako nisu imali dovoljno narudzbi tj fali im npr 5 auta da dobiju veci rabat oni naruce za sebe tih 5 auta opremljene po nekoj svojoj racunici da bi dobili veci rabat, takvi auti se onda u Njemackoj npr registriraju na jedan dan pa onda vise nisu novi auti iako imaju 0 km nego se smatraju kao rabljeni auti i auto kuca im moze sniziti cijenu koliko hoce da ih se rijesi sto prije.

U nekim drugim drzavama se ne registriraju na jedan dan nego se prodaju kao "novi auti sa lagera".

U svakom slucaju igra je ista, tvornica proizvodi samo ono sto je naruceno, dodatna oprema je skupa jer je skupa logistika nabave i ugradnje, dijelovi te dodatne opreme su tvornici u nabavi smjesno jeftini prema cijenama koje mi placamo kad kupujemo dijelove.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.05.2025., 10:47   #1796
Posto smo na temi o BMW-u G20, limuzina (G20) se za evropsko trziste proizvodi u Mexicu, dok karavan (G21) se proizvodi u Njemackoj, na taj nacin im je proizvodnja logisticki manje zahtjevna i na kraju jeftinija.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.05.2025., 11:15   #1797
Znači meksikanac hoće zajebat poštenog hrvata i uvaljat mu škart
Jarvis is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.05.2025., 11:41   #1798
Bitno da nisu Srbi!
__________________
World of Warships
Invite code - https://warships.net/zg_mmax
zgmmax is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.05.2025., 17:37   #1799
Quote:
MaliZeleni10 kaže: Pogledaj post
Posto smo na temi o BMW-u G20, limuzina (G20) se za evropsko trziste proizvodi u Mexicu, dok karavan (G21) se proizvodi u Njemackoj, na taj nacin im je proizvodnja logisticki manje zahtjevna i na kraju jeftinija.
Nemoj pisati neistine, naručio 2021. limuzinu koja je proizvedena u Njemačkoj.
Ax-AlO is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.05.2025., 18:01   #1800
Moj novi G20 je proizveden kod moćnih Meksikanaca, rođak uvezao G20 iz Njemačke, star godinu i pol, također proizveden u Meksiku
RippleManijak is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 06:12.