|
|
27.04.2025., 12:23
|
#1781
|
I'm The Man
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: In da haus
Postova: 19,184
|
Da li itko ovdje zna kakva logistika stoji iza proizvodnje auta??
Svako odstupanje od zadanih parametara nosi ogromne troskove, zato je dodatna oprema toliko skupa, skupa je logistika i ugradnja i to posebno i skupo kupac placa.
Kad bi se proizvodio samo jedan model sa samo jednim motorom i jednim paketom opreme, auti bi bili smjesno jeftini prema sadasnjim cijenama.
Googlajte koliko je Ford smanjio cijenu modela T nakon sto se dosjetio pa uveo proizvodnju na pokretnoj traci i na taj nacin pojednostavnio i pojeftinio proizvodnju.
Tu su najpametniji Japanci, vec osnovni modeli su dobro opremljeni ne jer oni vole poklanjati nesto kupcima nego jer im je na taj nacin proizvodnja puno jeftinija.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
|
|
|
28.04.2025., 09:06
|
#1782
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2013.
Lokacija: Gdje me spaziš
Postova: 2,116
|
Uvozio sam aute iz NL, B, D, svi su isti nema razlike. I jednako su se kvarili. To što u NL ima ona naprava za razbit stakla, to je vjerojatno stvar zakona ili nečega, sigurno ne zato što je auto bolji....po čemu? Doslovno sve isto.
|
|
|
09.05.2025., 15:08
|
#1783
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2018.
Postova: 42
|
Ni ja nisam vjerovao....ALI...potvrđeno od dvojice naših ljudi koji su svojevremeno radili na traci u Munchenu...npr. jedan je ugrađivao klime...dakle...NEMA razlike u kvaliteti materijala....ali...postoje 4 stupnja QC: npr. najstrože za zapadno tžište (D, CH....), onda druga klasa za tržište kojem i HR pripada, onda zemlje trećeg svijeta i na kraju ono što se uništava i ne isporučuje nikome. Tako da nisam bio u pravu kad sam logično smatrao da nema razlike i da su te priče smiješne...eto...Nakon nekoliko godina mi je i poznati BMW serviser potvrdio da "auti" kupljeni novi u Tomiću i npr. negdje u DE NISU kvalitetom na istom nivou...nisam išao u detalje i ne sjećam se više na što je mislio...
|
|
|
09.05.2025., 15:52
|
#1784
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2023.
Postova: 299
|
Pozdravi tog trakaša s takvim informacijama Hahahaaa
|
|
|
09.05.2025., 17:53
|
#1785
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 5,161
|
Quote:
Madic kaže:
Pozdravi tog trakaša s takvim informacijama Hahahaaa
|
odi u firmu Tomić pa tamo pitaj prodavača automobila..
fali mi samo 1 % da ti još napišem "ime" kojeg da pitaš u glavu..
a taj bi ti mogao reći, da je "još i gore od opisanog".., dakle da mu firma ciljano zahtjeva vozila "B-kvalitete" - radi naravno "jačeg rabata")
HA-HA-HA-HA... a ti sad odi tamo "pa si kupi auto".. HA-HA-HAAAA..
(a nemoj druge putit da to naprave, dok nisi sam probao)
ako je nekom "utjeha"... SVI "zastupnici" svih marki u HR rade apsolutno isto.
|
|
|
09.05.2025., 18:05
|
#1786
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2023.
Postova: 299
|
Lalala123 forumski skupljac jeftinih poena na rabljenim DE bmw vozilima.Daj reci molim te,nemoj se ustručavati.Ti si komedija stari
|
|
|
09.05.2025., 20:27
|
#1787
|
I'm The Man
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: In da haus
Postova: 19,184
|
Quote:
Su-35s kaže:
Ni ja nisam vjerovao....ALI...potvrđeno od dvojice naših ljudi koji su svojevremeno radili na traci u Munchenu...npr. jedan je ugrađivao klime...dakle...NEMA razlike u kvaliteti materijala....ali...postoje 4 stupnja QC: npr. najstrože za zapadno tžište (D, CH....), onda druga klasa za tržište kojem i HR pripada, onda zemlje trećeg svijeta i na kraju ono što se uništava i ne isporučuje nikome. Tako da nisam bio u pravu kad sam logično smatrao da nema razlike i da su te priče smiješne...eto...Nakon nekoliko godina mi je i poznati BMW serviser potvrdio da "auti" kupljeni novi u Tomiću i npr. negdje u DE NISU kvalitetom na istom nivou...nisam išao u detalje i ne sjećam se više na što je mislio...
|
Priča ti je vise nego šuplja.
Svaki auto koji dođe u proizvodnju je narucen (i unaprijed placen) od nekoga, tvornica ne radi aute "tek tako, neka se nađe" pa ako je ispao bolji ide njemackom kupcu a ako je ispao losiji ide hrvatskom kupcu.
Da je stvarno tako kako ti pises, ne bi svaki kupac dobio broj šasije svog budućeg auta prije nego je proizvodnja uopce pocela.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
|
|
|
09.05.2025., 21:11
|
#1788
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2010.
Lokacija: ZG
Postova: 14,223
|
Točno to što pišeš. Jedino bi se moglo nešto iskemijati s "dijelovima malo slabije kvalitete" kada bi se naručila flota od npr. par stotina komada pa da sve ciljano pripreme u proizvodnom procesu.
Ovako kada sklapaju aute po narudžbi gdje svaki auto ide za nekog drugog kupca na neko drugo tržište to je gotovo nemoguće za izvesti. Onaj Pero na traci koji ugrađuje neki dio na auto nema pojma kojem kupcu ide koji auto. Na monitoru mu piše što treba ugraditi, iza njega dolaze dijelovi, on primi dio, skenira barkod i ugradi ga.. nigdje mu ne piše da ovaj auto ide Štefu u Bednju pa neka uzme onaj lošiji dio iz one iza košare..
|
|
|
09.05.2025., 21:23
|
#1789
|
I'm The Man
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: In da haus
Postova: 19,184
|
Quote:
Henry Miller kaže:
Jedino bi se moglo nešto iskemijati s "dijelovima malo slabije kvalitete"
|
Pa to se malo-malo desava, i onda imamo opozive da se ti stari losi dijelovi zamjene za nove dobre, ali to onda pogađa kompletnu proizvodnju tj sve kupce iz svih drzava.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
|
|
|
09.05.2025., 23:34
|
#1790
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2004.
Lokacija: Luzern
Postova: 13,424
|
Quote:
Henry Miller kaže:
Točno to što pišeš. Jedino bi se moglo nešto iskemijati s "dijelovima malo slabije kvalitete" kada bi se naručila flota od npr. par stotina komada pa da sve ciljano pripreme u proizvodnom procesu.
Ovako kada sklapaju aute po narudžbi gdje svaki auto ide za nekog drugog kupca na neko drugo tržište to je gotovo nemoguće za izvesti. Onaj Pero na traci koji ugrađuje neki dio na auto nema pojma kojem kupcu ide koji auto. Na monitoru mu piše što treba ugraditi, iza njega dolaze dijelovi, on primi dio, skenira barkod i ugradi ga.. nigdje mu ne piše da ovaj auto ide Štefu u Bednju pa neka uzme onaj lošiji dio iz one iza košare..
|
Taj Pero ima 22 sekunde da taj dio ugradi i dijelovi dolaze sinhronivano, ali Hans koji te dijelove priprema ( komisionira)moze probrati po svojoj volji.Ja sam obisao par proizvodhaca kamiona i autobusa, tamo doslovce cijelo vrijeme pise tko je narucilac….
I sami serviseri nebrinu za svoje kljente, evo kako je sa Tomicem i ta frka oko samo zapaljenja, zaboliga za klijente jer satnica koju mu BMW placa nije ista kao kada naplacuje klijentu. Kada ocitava WIN kod Mercedesa inako je za CH trziste odma ti pokaze, ili ako je TAXI….
|
|
|
09.05.2025., 23:53
|
#1791
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Lokacija: Zagreb
Postova: 136
|
Quote:
MaliZeleni10 kaže:
Priča ti je vise nego šuplja.
Svaki auto koji dođe u proizvodnju je narucen (i unaprijed placen) od nekoga, tvornica ne radi aute "tek tako, neka se nađe" pa ako je ispao bolji ide njemackom kupcu a ako je ispao losiji ide hrvatskom kupcu.
Da je stvarno tako kako ti pises, ne bi svaki kupac dobio broj šasije svog budućeg auta prije nego je proizvodnja uopce pocela.
|
A otkud onda auti sa lagera?
Ja da kupujem novi obavezno bih stavio neku glupu dodatnu opremu da ga moraju napraviti baš za mene 
|
|
|
10.05.2025., 00:17
|
#1792
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 5,161
|
Quote:
DelboyT kaže:
A otkud onda auti sa lagera?
Ja da kupujem novi obavezno bih stavio neku glupu dodatnu opremu da ga moraju napraviti baš za mene 
|
Zato i NE MOŽEŠ u svakoj državi (na svakom "tržištu") uopće dobit neku "glupu dodatnu opremu" kako se ti sjetiš..
ČAK KAD HOĆEŠ i VOLJAN SI PLATIT. NEĆEŠ DOBIT poneke opreme..
točno zato jer npr. u slučaju HR, neće "mjenjat traku" ili "seriju" koja npr. taj tjedan "laufa za istočna tržišta"
(i takvih dana to i za "Hans-a i Thomas-a" znači ČEKANJE dok se nastavi "s njihovom serijom"..)
U današnje vrime oni bi bez problema mogli u realnom vremenu "prikazat budućem kupcu" gdje precizno se u tom trenutku nalazi njihov broj šasije..
ali taj film nećemo tako skoro gledat..
|
|
|
10.05.2025., 09:20
|
#1793
|
Savjetnik
Registracija: Nov 2013.
Lokacija: EU
Postova: 9,971
|
Joj, pa valjda uvoznik slaže motore i pakete opreme za tržište. Po analizama što ide najbolje i što će prodati.
Tako u DE možeš Golf naručiti s 2.0 TSI 204 KS motorom dok se u HR taj motor ne nudi u Golfu.
To ne znači da je Golf kupljen u HR lošiji.
|
|
|
10.05.2025., 09:28
|
#1794
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2025.
Postova: 13
|
Quote:
Henry Miller kaže:
Točno to što pišeš. Jedino bi se moglo nešto iskemijati s "dijelovima malo slabije kvalitete" kada bi se naručila flota od npr. par stotina komada pa da sve ciljano pripreme u proizvodnom procesu.
Ovako kada sklapaju aute po narudžbi gdje svaki auto ide za nekog drugog kupca na neko drugo tržište to je gotovo nemoguće za izvesti. Onaj Pero na traci koji ugrađuje neki dio na auto nema pojma kojem kupcu ide koji auto. Na monitoru mu piše što treba ugraditi, iza njega dolaze dijelovi, on primi dio, skenira barkod i ugradi ga.. nigdje mu ne piše da ovaj auto ide Štefu u Bednju pa neka uzme onaj lošiji dio iz one iza košare..
|
Radim u proizvodnoj tvrtki koja ima tvornice na pet kontinenata, pa ću ukratko opisati kako izgleda naš proces nabave i kontrole komponenti. Sličan pristup koristi i automobilska industrija.
Niti jedna ozbiljna kompanija, pa tako ni proizvodna tvornica, ne oslanja se isključivo na jednog dobavljača sirovina i materijala. Bilo da se radi o čeliku, elektroničkim komponentama, staklu, plastici, gumi ili koži – uvijek postoji više izvora.
Tvornica za svaku komponentu definira tehnički list u kojem su propisani standardi i zahtjevi koje materijal mora zadovoljiti,npr. ISO standardi, materijalna svojstva, tolerancije, sigurnosni zahtjevi.
Uz to se određuje i dinamika ispitivanja kvalitete kroz uzorkovanje i laboratorijska testiranja( AQL – Acceptable Quality Level, Statistical Process Control)
Unatoč svim mjerama kontrole, ponekad se dogodi da jedan od dobavljača ima problem u vlastitom proizvodnom procesu, što rezultira komponentom koja je slabije kvalitete u odnosu na komponentu drugog dobavljača. Ako takav dio završi u finalnom proizvodu i dospije na tržište, tvrtka ovisno o situaciji može pokrenuti opoziv, organizirati servis ili omogućiti zamjenu.
U nekim slučajevima se zna da komponenta nije u potpunosti jednake kvalitete, no čeka se povratna reakcija kupca prije poduzimanja mjera, nakon čega se može odobriti besplatna zamjena.
Isto vrijedi i za proizvodnju automobila, vozila se ne proizvode u jednoj tvornici isključivo za određeno tržište, već s jedne proizvodne linije odlaze na reginalna i globalna tržišta, osim u situaciji di se proizvodi na drugom kontinentu baš za to tržište.
Međutim, zbog razlike u dobavljačima, komponente u istim modelima ne moraju uvijek biti identične, iako zadovoljavaju tehničke specifikacije. Povremeno dođe i do propusta, kao što je bio slučaj s EGR ventilima kod BMW-a.
Tako da osobno ne vjerujem da BMW to radi nego se radi o regionalnom razlikama, startegiji nabave, lokalnim proizvođačima itd. Na kraju krajeva BMW sam sebi propisuje dozvoljena odstupanja u kvaliteti (ona koja nisu proisana zakonom).
Budite sigurni da nekad proizvođač zna i može namjerno pustiti na tržište proizvod smanjene kvalitete koji ne utječe na sigurnost ili samu uporabu, ali itekako može skratiti vijek trajanja proizvoda.
|
|
|
10.05.2025., 10:38
|
#1795
|
I'm The Man
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: In da haus
Postova: 19,184
|
Quote:
DelboyT kaže:
A otkud onda auti sa lagera?
Ja da kupujem novi obavezno bih stavio neku glupu dodatnu opremu da ga moraju napraviti baš za mene 
|
Auto kuce imaju rabate po kolicini prodanih auta i onda ako nisu imali dovoljno narudzbi tj fali im npr 5 auta da dobiju veci rabat oni naruce za sebe tih 5 auta opremljene po nekoj svojoj racunici da bi dobili veci rabat, takvi auti se onda u Njemackoj npr registriraju na jedan dan pa onda vise nisu novi auti iako imaju 0 km nego se smatraju kao rabljeni auti i auto kuca im moze sniziti cijenu koliko hoce da ih se rijesi sto prije.
U nekim drugim drzavama se ne registriraju na jedan dan nego se prodaju kao "novi auti sa lagera".
U svakom slucaju igra je ista, tvornica proizvodi samo ono sto je naruceno, dodatna oprema je skupa jer je skupa logistika nabave i ugradnje, dijelovi te dodatne opreme su tvornici u nabavi smjesno jeftini prema cijenama koje mi placamo kad kupujemo dijelove.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
|
|
|
10.05.2025., 10:47
|
#1796
|
I'm The Man
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: In da haus
Postova: 19,184
|
Posto smo na temi o BMW-u G20, limuzina (G20) se za evropsko trziste proizvodi u Mexicu, dok karavan (G21) se proizvodi u Njemackoj, na taj nacin im je proizvodnja logisticki manje zahtjevna i na kraju jeftinija.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
|
|
|
10.05.2025., 11:15
|
#1797
|
Savjetnik
Registracija: Nov 2013.
Lokacija: EU
Postova: 9,971
|
Znači meksikanac hoće zajebat poštenog hrvata i uvaljat mu škart 
|
|
|
10.05.2025., 11:41
|
#1798
|
(-(-(- -)-)-)
Registracija: Mar 2010.
Lokacija: ZGB
Postova: 457
|
Bitno da nisu Srbi!
__________________
World of Warships
Invite code - https://warships.net/zg_mmax
|
|
|
10.05.2025., 17:37
|
#1799
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2010.
Postova: 1,766
|
Quote:
MaliZeleni10 kaže:
Posto smo na temi o BMW-u G20, limuzina (G20) se za evropsko trziste proizvodi u Mexicu, dok karavan (G21) se proizvodi u Njemackoj, na taj nacin im je proizvodnja logisticki manje zahtjevna i na kraju jeftinija.
|
Nemoj pisati neistine, naručio 2021. limuzinu koja je proizvedena u Njemačkoj.
|
|
|
10.05.2025., 18:01
|
#1800
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2018.
Postova: 130
|
Moj novi G20 je proizveden kod moćnih Meksikanaca, rođak uvezao G20 iz Njemačke, star godinu i pol, također proizveden u Meksiku
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 06:12.
|
|
|
|