Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 12.05.2025., 10:52   #1961
U bajci je uvijek moguće imati rezultate koje želi. U realnosti Toyotini/lexus hibridi u gradu troše i do 7 eura manje na svakih 100km. Ušteda je ogromna, pa da je i "samo" 4-5 eur na 100 km. Neka je ta cifra, a mnogima nije, nego je veća razlika. 500 eur godišnje za nekog tko radi malo km, 10ak tkm. Garancija "ubija" sve konkurente uzduž i poprijeko.

S razlikom od 400-500 eur godišnje si pokriješ registraciju, obvezno i 2 tanka od 43 litara s kojima odradiš do 1800-2000km grada. Cijenu redovnog servisa u Relaxu znamo svi, nisu babaroga. Znamo cijenu 10 godišnjeg održavanja u servisu.

Nabavna cijena za novu corollu u SOL paketu, karavan, 1.8 FHEV je 33k preko ponude.
Mairon is online now  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 11:14   #1962
Quote:
Ghouls kaže: Pogledaj post

Dok god je Kodiaq PHEV u posebnom paketu Selection Plus
https://konfigurator.skoda.hr/cc-hr/...ariant=SelPlus

39.900 + 700 boja, koliko od malouman do retardiran moraš biti da daš iste novce za MGH ili BYD? plastičnoj koži i panorami unatoč.
https://konfigurator.skoda.hr/cc-hr/...ior?variant=60

Da li je Enyaq 60 i prije bio 42k ili su i njemu spustili cijenu? 60kWh je imho premalo u toj karoseriji, ali ako je ta cijena bila i prošle godine u vrijeme poticaja, ali 33k (42k-9k poticaj) je dobra cijena, usprkos svim manama (osnovna oprema, 60k baterija).
Frank Knight is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 11:30   #1963
koliko se baterija isprazni prilikom ne koristenja plug in hibrida kojih 10 dana?
La Baba yaga is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 11:35   #1964
Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
https://konfigurator.skoda.hr/cc-hr/...ior?variant=60

Da li je Enyaq 60 i prije bio 42k ili su i njemu spustili cijenu? 60kWh je imho premalo u toj karoseriji, ali ako je ta cijena bila i prošle godine u vrijeme poticaja, ali 33k (42k-9k poticaj) je dobra cijena, usprkos svim manama (osnovna oprema, 60k baterija).
Prošle godine u vrijeme poticaja je verzija s velikom baterijom na akciji bila oko 45-46k (S poticajima ispadalo oko 36 ako se dobro sjećam). Otprilike isto kao i Audi Q4. Na to je trebalo dodati nešto opreme, no oba modela su dosta dobro opremljena išla ispod 50 da uđu u poticaje.

Enyaq 60 uz Elroq (koji nije puno manji uz praktički potpuno identičnu tehnologiju, a bolju efikasnost uz sličnu cijenu za veću bateriju) potpuno gubi smisao pa je vjerojatno iz tog razloga popust sada na manjoj bateriji da ih se riješe.
Phil_HR is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 13:53   #1965
Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
https://konfigurator.skoda.hr/cc-hr/...ior?variant=60

Da li je Enyaq 60 i prije bio 42k ili su i njemu spustili cijenu? 60kWh je imho premalo u toj karoseriji, ali ako je ta cijena bila i prošle godine u vrijeme poticaja, ali 33k (42k-9k poticaj) je dobra cijena, usprkos svim manama (osnovna oprema, 60k baterija).
Fakat neznam, nisam ga nikad ni razmatrao.

Ali Skoda fakat pametno ide sa akcijama, i ovaj Superb PHEV za 42 je odlična ponuda. Ima hrpa poslovnih kupaca koji moraju kupovati "new energy" vozila, a ovo uleti kao prst u pekmez. Zelen si, a ne voziš električno govno
Ghouls is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 14:18   #1966
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
@Grimko

Problem je što corolla cross troši od 3.6 do 5.5 litara, ovisno o vlasniku i relacijama u gradu gdje se vozi. Karoq benz 1.5 tsi u snovima troši 6.6, u realnosti troši oko 9 litara, u rush hour ide do 11. 8 možda u N. Zagrebu i po avenijama vožnjom u vrijeme na posao/s posla.

Podaci za potrošnju benzinca su malo je reći bezobrazno netočni. U Kodiaqu je još gore, kolegi teško ide ispod 11-12, a ne živi u centru.

Podatak 6.9 na AC, koja je to brzina?

Podaci za MY2024 Corollu Cross 2.0 AWD-i na realnom dugom testu kod po meni najboljeg reviewera.

City Eco: 3.6 l/100km
90 km/h: 4.1 l/100km
120 km/h: 5.8 l/100km
130 km/h: 6.7 l/100km

Rekao bih da je u praksi razlika minimalno 3-3.5 litre u gradu, a u jačim uvjetima ide do 5-6 litara bez greške. 5 L razlike sam imao i u vlastitom slučaju razliku s podosta starim prius 3 plus. Kada se usporedi s nekim benzincem te snage.

Na autoputu sumnjam da Karoq i slični SUV-ovi s turbo benz idu ispod navedenih cifri gore.

1.8 model može 3 dcl manje trošiti u gradu, a ostali brojevi su slični.

Prijatelj mi gleda Corollu TS 1.8, novu. Tako da ću uskoro znati za 2 corolle i potrošnje. Kaže da svi putevi na kraju čini se vode do Corolle.

Problem je sto prva “prava” verzija Toyote CC košta oko 40.500 eur i to sa navodnom akcijom. Mislim na 2.0 Style paket (pri cemu faceliftani model dolazi na ljeto). Volvo XC40 B3 sa jako dobrom opremom, 4 cilindra i 163 turbo konja te Aisinovin 7 DCT mjenjacem pocinje na 37.000 eur. Onaj tko ima preko 40.000 za kompaktnu Toyotu sigurno ne gleda par litara ustede na svakih 100 km.


Sent from my iPhone using Tapatalk
krasnodarinho is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 14:37   #1967
Po čemu je ta verzija sa 2.0 prava? Ova 1.8 od 140ks je čisto dovoljna za primarno gradsku vožnju. Tog Volva ima frend kao službenog. U Zg 9.5-10 litara standardno troši. Tako da tih "par litara", ovisno o modelu, dođe i do 4-5 litara razlike na 100, tj 5.6-7 eura na sto km, što ti daje na neku prosječnu gradsku kilometražu ( jer hibrida uzimaš ako voziš grad primarno, uzeo 80% gradsku od 12000km prosječne kilometraže u Hr), 540-670 eura godišnje, iliti 2-2500 eura uštede na gorivu kroz standard 4 godine.

40k eura za novi suv c segmenta sa dobrom opremom i automatikom danas nije neka bolesna cjena.
__________________
“There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.”
Grimko is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 14:40   #1968
Quote:
krasnodarinho kaže: Pogledaj post
Problem je sto prva “prava” verzija Toyote CC košta oko 40.500 eur i to sa navodnom akcijom. Mislim na 2.0 Style paket (pri cemu faceliftani model dolazi na ljeto). Volvo XC40 B3 sa jako dobrom opremom, 4 cilindra i 163 turbo konja te Aisinovin 7 DCT mjenjacem pocinje na 37.000 eur. Onaj tko ima preko 40.000 za kompaktnu Toyotu sigurno ne gleda par litara ustede na svakih 100 km.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ako netko želi kineza, s DCT getribom, XC40 nije loš izbor. Samo što mild hybrid ne bih stavljao u istu rečenicu s FHEV-om, koji u EV modu odvozi od 50-85 posto u gradu, ovisno o uvjetima i vozaču.

Kome je 3 do 5 litara razlike svakih 100 km nebitna brojka, neka kupuje što želi.

Volvo ima ev motor snage 13 konja, 40nm, Corolla snage 113 konja, 205nm. Puno ugodnije se vozi FHEV ovakvih specifikacija.

Volvo ubrzanje 8.6 sekundi, Corolla Cross 7.7.

Definitivno Corolla Cross nije jeftino vozilo.


Kad spominješ XC40 za 37k, radije bih gledao Lynk & Co 01, koji ima 276 konja, pravi PHEV, domet do 75km na struju. Novi model. Ako mu je cijena slična kao 01 do sada, koji je na akciji startao od 35990 eur. Ne mogu naći cijenu novog. Redovna je bila oko 45k.

To je auto na platformi Volva XC40 spomenutog, samo puno više se obično dobije opreme, snage, plug in hibrid, cilja na premium bar po viđenom.
Mairon is online now  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 14:57   #1969
Quote:
-Kazzo- kaže: Pogledaj post
Modu Beljki, EVC koji popravlja hibride itekako je autoritet, jer znaš i sam da je logička greška pozivanja na autoritet tek kada taj isti autoritet nema kompetencije, što EVC sigurno ima, kao i iskustvo, kao i objektivne dokaze o kojima piše već godinama, jer time se profesionalno bave.
Mogu li ja pozvati se na autoritet moje firme koja radi Toyota hibride već godinama, u stvari od vremena kada EVC nije ni postojao?

EVC radi dobar posao sa baterijama i električnim vozilima, i tu nemam nikakav problem to reći. Sa druge strane, daleko od toga da su apsolutni autoritet. Frajer vozi Teslu sa besplatnim doživotnim punjenjem i sve ravna prema tome. Još ima znanje i mogućnost da na tom vozilu popravi sve moguće, i naravno da je to njemu apsolutno najbolji automobil. Meni recimo ne bi bio, jer niti ga imam gdje brzo napuniti, a za svaki kvar bi morao voziti u Zagreb da ga EVC popravi.

Sa druge strane, imam iskustva sa nekoliko stotina korisnika Toyota hibrida i mogu slobodno reći da su njih preko 95% (pre)zadovoljni svojim vozilima. Plus imam preko 80 hibrida u dugoročnom najmu, i nemam apsolutno nikakvih problema sa njima, osim akumulatora ako se duže vrijeme ne pale.

Dakle, sve ima svoje prednosti i mane. Ja sam zadovoljan sa svojim RAV4 AWD od 222 KS koji, bez imalo pažnje sa moje strane, troši 6-7 l/100 km. Možda će moje slijedeće vozilo biti BEV, razmišljam o tome, a možda se okrenem RAV4 Plug-In varijanti.

Nemoj biti toliko isključiv, uvaži argumente i drugih ljudi. Nije svako vozilo za svakoga i nema univerzalno najboljeg auta.
lava72 is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 15:00   #1970
Dodatno za našega Kazzo-a

Našim planetom vozi preko 1.64 milijarde automobila, evo koliko je Toyota

Toyota je i prošle godine bila najprodavaniji brend, a zajedno s Lexusom prodala je 10.159.336 automobila. Pridodamo li tomu prodaju brendova iz koncerna, odnosno vozila s potpisom marki Daihatsu i Hino, konačni rezultat je 10.821.480 prodanih novih vozila.

Zvuči puno, ali se realno radi o padu od 3,7 posto u odnosu na godinu prije. Ipak dovoljno, jer je Volkswagen zabilježio veći minus.

Koliko je 'živućih' Toyota?

Ako se pitate koliko ukupno Toyota vozi svjetskim putovima, iz Toyote dolazi i ta informacija. Oni procjenjuju kako je trenutačno u funkciji više od 150 milijuna Toyota.

A ako se pitate zašto iz Toyote otkrivaju taj podatak, odgovor je jasan. Želi se dodatno potaknuti postprodaja i podrška klijentima kroz servis, dobavu dijelova, ali i neke nove usluge.

Tu se prije svega misli na sve učestaliju uslugu pretplate na određene funkcije, kao i razvoj vlastite mreže za otkup i prodaju rabljenih vozila.

Svaki deseti automobil je Toyota

Konačno dolazimo i do podatka o ukupnom broju vozila u funkciji. Prema podacima tvrtke Hedges & company svjetskim cestama trenutačno vozi oko 1,64 milijardi vozila. Po tome ispada kako je udio Toyote gotovo 9,2%.


Zanimljiv je i podatak kako je Toyota u prvih 88 godina postojanja, odnosno do rujna 2023. godine, proizvela 300 milijuna vozila, od čega njih 180,5 milijuna u Japanu. Prve godine postojanja proizveli su samo 20 primjeraka Modela G1, a već 1968. godine dosegnuli su godišnju prodaju od milijun vozila.

Očekivano, najprodavaniji Toyotin model je Corolla koja je do rujna 2023. godine dosegla kumulativnu proizvodnju od 53,4 milijuna primjeraka.

Kao što je poznato, 2012. godine Toyota je prva dosegla godišnju proizvodnju od 10 milijuna vozila i u pravilu je održala na istoj razini sve do danas.

https://www.index.hr/auto/clanak/nas...lovnica_auto_d
Mairon is online now  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 15:00   #1971
Quote:
lava72 kaže: Pogledaj post
Mogu li ja pozvati se na autoritet moje firme koja radi Toyota hibride već godinama, u stvari od vremena kada EVC nije ni postojao?



EVC radi dobar posao sa baterijama i električnim vozilima, i tu nemam nikakav problem to reći. Sa druge strane, daleko od toga da su apsolutni autoritet. Frajer vozi Teslu sa besplatnim doživotnim punjenjem i sve ravna prema tome. Još ima znanje i mogućnost da na tom vozilu popravi sve moguće, i naravno da je to njemu apsolutno najbolji automobil. Meni recimo ne bi bio, jer niti ga imam gdje brzo napuniti, a za svaki kvar bi morao voziti u Zagreb da ga EVC popravi.



Sa druge strane, imam iskustva sa nekoliko stotina korisnika Toyota hibrida i mogu slobodno reći da su njih preko 95% (pre)zadovoljni svojim vozilima. Plus imam preko 80 hibrida u dugoročnom najmu, i nemam apsolutno nikakvih problema sa njima, osim akumulatora ako se duže vrijeme ne pale.



Dakle, sve ima svoje prednosti i mane. Ja sam zadovoljan sa svojim RAV4 AWD od 222 KS koji, bez imalo pažnje sa moje strane, troši 6-7 l/100 km. Možda će moje slijedeće vozilo biti BEV, razmišljam o tome, a možda se okrenem RAV4 Plug-In varijanti.



Nemoj biti toliko isključiv, uvaži argumente i drugih ljudi. Nije svako vozilo za svakoga i nema univerzalno najboljeg auta.
Sve si dobro opisao.



FVST
PRKYS is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 15:39   #1972
Letimično čitajući posljednjih 20-tak stranica ove grupe ponovno sam se uvjerio da su Hrvati najpametniji narod u Hrvatskoj!

Samo šteta što cijeli svijet nije Hrvatska, već smo samo <4M ljudi na planetu od >8 milijardi ljudi.
Količina gluposti koju sam pročitao mi samo potvrđuje izreku da je možda pojedinac pametan ali masa je definitivno glupa.

Par bisera:
- Struja iz diesel generatora je jeftinija od mreže/solara+baterija. To može izjaviti samo osoba koja nije bila prisiljena koristiti generator nekoliko dana (u mom slučaju mjeseci) neprekidno. Čak i da je gorivo besplatno sve ostalo vezano u diesel generator košta poprilično i nije stabilan izvor struje, a da ne zaboravimo činjenicu da nitko od susjeda (govorimo o krugu od 100-500m) ti neće tolerirati konstatno brundanje i ispuh istog!
- Bliski istok ne razmišlja o solarima jer imaju praktički besplatnu naftu. Pa bliski istok je nakon Kine glavni realitazor solarnih elektrana i baterijskih sustava. Oni nisu tako pametni kao Hrvati pa su shvatili da nafte neće biti zauvijek, da proizvodnja iz solara idealno paše da pokrije špicu u potrošnji zbog klima uređaja koji gle vraga svi koriste jer po danu je tamo redovito >40 stupnjeva, diverziciraju proizvodnju na hrpu malih proizvođača koje je daleko teže onesposobiti u slučaju rata, desalinizacija vode, proizvodnja "zelenog" vodika ......
- Struja je skupa zbog OIE. Ne struja je skupa jer >30g u Europi na rukovodećim pozicijama su podobni a ne sposobni ljudi. Sve države koji su imale dugoročni plan za energetsku mrežu (bez obzira da li to bila struja, plin, nafta) sada imaju i dalje nisku cijenu tih energenata (Norveška, Rusija, Kina, Bliski istok), dok oni koji su gasili ispravne nuklearke, nisu nadograđivali energetsku mrežu (dalekovodi, plinovodi, naftovodi), nisu gradili nove proizvodne kapacitete (elektrane, plinska polja, skladišta plina, naftne bušotine) su sad u banani jer moraju SKUPO kupovati tuđe energente.
- Države subvencioniraju BEV. Da kao i hrpu drugih stvari jer zbog raznih razloga žele da neke stvari idu u određenom smjeru! HR (i Jugoslavija prije nje) je subvencionirala, ceste, vodovodnu mrežu, plinsku mrežu, električnu mrežu, stanogradnju (novi Zagreb), željeznice, poljoprivredu, obrazovanje ....... Ali subvencioniranje na znači da zabranu, tj. i dalje možeš kupiti USA V8 5,0L Mustang koji troši 15L po gradu ako baš to želiš. Nitko te ne tjera da kupiš BEV, ali subvencioniranjem ti on postaje financijski isplativiji i ima za posljedicu da veći broj ljudi kupi BEV nego bez subvencija!
- BEV nije isplativiji od ICE za jeftine aute. TOČNO! Osoba koja kupuje rabljeni kompakt star 5-10g za cca 10k€ apsolutno nema nikakve financijske računice kupiti novu Teslu sa subvencijom koja opet košta >30k€, jer tih 20k€ neće nikada nadoknaditi na uštedama u gorivu, a gume + osiguranje za M3 koštaju 2-3X skuplje nego za recimo i20!
- SVE je prije bilo bolje! Su rekli prije za konje, pa Jugoslaviju, pa aute, pa .........

Došao sam nedavno natrag iz Kine, pa bio na Intersolaru u Minhenu, te se sad divim različitim razmišljanjima ljudi koje sam sreo tamo i ovo što čitam na forumu, ma nismo ni ništa bolje zaslužili!
core_zero is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 15:42   #1973
Ovaj.....ne bih htio kvariti zabavu ali Volvo XC40 B3 je trocilindraš. Isto kao i T3 ali uz dotatak struje.

Mali, skučeni i na rupama skakutavi gradski SUV sa jako malo mjesta otraga.
Pod klimom prima gas tek kad stinem preko pola, isto i na ležećima.
Mjenjač je OK ali ležanje i ovjes u gradu su...loši.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 15:46   #1974
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
Ovaj.....ne bih htio kvariti zabavu ali Volvo XC40 B3 je trocilindraš. Isto kao i T3 ali uz dotatak struje.

Mali, skučeni i na rupama skakutavi gradski SUV sa jako malo mjesta otraga.
Pod klimom prima gas tek kad stinem preko pola, isto i na ležećima.
Mjenjač je OK ali ležanje i ovjes u gradu su...loši.
Ovaj je ipak 2 litreni 4 cilindraš


https://www.auto-data.net/en/volvo-x...utomatic-45505

Isto tako je i B4 i B5 s 2.0 motorom

Kodne oznake motora:

B420T2
B420T4
B420T5


Dok su T2 TB ,a T4 i T5 plug in s 1.5 turbakom svi redom 3 cilindra.
Mairon is online now  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 15:48   #1975
To je za B4 motor.

B3 motor su svi 3-cyl
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_XC40
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 15:54   #1976
Mislim da su 4 cilindara, jer tako piše na Volvo stranici. Autodata link kojeg sam stavio, tamo su točni podaci uvijek.

Tu poklikaš koji T ili B te zanima, pa usporediš

https://www.media.volvocars.com/glob...specifications
Mairon is online now  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 16:26   #1977
da se osvrnem na EVC
procitah da kudi hibride a hvali bev cisti
moje misljenje je da mu je lakse popravljati cisti bev nego hibrid i zato govori da se ne kupuju hibridi
razmisljajuci logicki on kod cistog beva ima baterije "samo" i el motor
kod hibrida ima to i ima dodatno sus motor jos to dvoje upareno na kraju
i ajd ti sada kontaj kako je tamo neki svabo japanac kinez kodirao to dvoje da radi kako treba i ko zna kakve zajebancije kad kod citog bev-a imas kalibraciju konekciju i vozi misko (naravno ovo je bilo banalizovanje da me ne uzimate za rijeci)

pojedini ovdje znaju da imam cistog bev-a i hibrida ili kako se vec zove i3 kojem motor sluzi samo kao agregat
nemam dugo i3 tako da ne mogu sada nesto specijalno o njemu al npr sa smartom sam extra zadovoljan po gradu za koji je naravno i namjenjen

i3 rex sam uzeo cisto zbog duzih putovanja iako sam svjestan da cu svakih lupam 200 km stajati na benzinskoj da dopunim ako nema punjaca i sl u blizini posebno kod nas na balkanu jer je infrastruktura katastrofa da ne govorim o bih u kojoj zivim
__________________
odgovoran sam za ono sto napisem a ne za ono sto shvatis
respo is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 17:14   #1978
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
To je za B4 motor.

B3 motor su svi 3-cyl
https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_XC40
Modelska oznaka B3 koristi motor kodne oznake B420T4, B4 koristi B420T5. B3 je u principu 2.0 turbo benzinac u mild shit izvedbi. Po novom, svi ti mild shitovi imaju oznaku B nešto. Da bude još zabavnije, prošla generacija XC60 je imala B4 u dvije izvedbe, B4 sa 235ks je mild hibrid dizel, B4 sa 250ks je mild hibrid benzinac, a oba su 2 litrena. Volvo i njihove oznake imaju smisla koliko i Audijeve
__________________
“There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.”
Grimko is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 17:55   #1979
Ako su stvarno tako zajebali označavanje.....

Jer inače je T3 bio 3-cyl čisti benzin.
Svi motori koji su označeni kao B3-nešto su 3-cyl.
Svi motori B4-nešto su 4 cilindraši.

I sad je B3 četverocilindrični ali hibrid?
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.05.2025., 18:27   #1980
Quote:
Beljki kaže: Pogledaj post
...
No to naravno nije jedino objašnjenje.....
Ne to svakako nije jedino objašnjenje. Samo je jedno od najluđih koje si se mogao sjetiti.

Ako čovjek ima određen stil govora (koji možeš čuti na videima), pa onda isto tako piše i tekstove na hrvatskom, naravno da će imati isti stil kad se to prevede na engleski.
I zato sam te pitao da li si vidio njega kako priča pred kamerama? Očito nisi. Jer da jesi, ne bi pisao ovakve gluposti.

Preuzeti tekstovi....o poslu kojeg oni osobno rade i o rezultatima tog posla i o zananju kojeg su osobno skupili....

Majko mila što sve neće čovjek pročitati na ovom forumu....
stjepan21 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 13:13.