Sam svoj majstor Radionica u kući |
|
|
08.12.2013., 15:52
|
#1761
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2012.
Postova: 250
|
Quote:
ramzay kaže:
mranderson;47927493]
sve je to li-la... ja do neki dan mislio da gospodin pregračan ima najbolji kotao (Ultima II), mislim, best-buy. Ali sad kad vidim ovih 500 stupnjeva u dimnjači! haloooooo, pa to nemam niti ja!
polako dok protabiri ovo što je STEPSKI dao post prije i izbaci svoje cigle i uvali u ULTIMU silicon- carbide plate, bude on opet best- by sam ne znam kak bu prošao sa cijenom 
|
O kavoj cijeni se tu priča  Pa sused Mranderson zna da je ove godine bio remont u našoj tvornici stakla  .
Čekam da vidim kaj je STEPSKI skombiniral i kak bude to kod njega funkcioniralo. Obloga oko ona dva horizontalna kanala u gornjoj komori kotla, po mom uvjerenju,samo može smanjiti snagu izmjenjivača  . U tom dijelu nema izgaranja, ono je dolje kod ložišta i u vertikalnom kanalu.
Doktore, bila ti je dobra dijagnoza da bu kod mene peć naje*žila. Na žalost, jest. U jednom kanalu spigal se lim za oko 5 mm 
|
|
|
08.12.2013., 15:59
|
#1762
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2009.
Postova: 2,140
|
Quote:
ramzay kaže:
Jedan dosta zanimljiv dijagram kojeg imam u memoriji računala, snimljeno prije cca 5 godina pa se više ne sjećam detalja, tada sam ispitivao proces izgaranja u jednom polupirolitičkom kotlu ali je data loger uhvatio i rad jednog ladomata 21.
Na početku je u kotlu bila voda na 50 C od prethodnog jutarnjeg loženja , senzor temperature polaznog voda kotla je bio u izlaznoj cijevi pol metra od holendera . Senzor napojne vode je bio cca pol metra udaljen od kotla , na pol puta između Laddomata i kotla , cijevi nisu bile izolirana.
Kotao je potpaljen negdje na početku dijagrama , i dok se malo voda zagrijala u 10,15 počinje neka mala termosifonska cirkulacija na relaciji spremnik kotao , mjerač protoka bilježi stabilnih 200 litara vode na sat. Temperatura vodeu kotlu raste na nekih 65 C i dosta je stabilna , a vidimo da se do 11 sati temperatura napojne vode vode podigla do cca 55 C.
U 11 sati je upaljena kotlovska pumpa ( laddomat ) i tu se događa neki cirkus , pisao sam o tome jako detaljno prije par godina , opisao sam sekundu po sekundu što se događa u laddomatu , objasnio sam i zašto je došlo do prekida termosifonike i zašto je u jednom trenutku prije 11 sati došlo do porasta temperature koja je inicirala paljenje kotlovske pumpe.
To sve ovaj čas nije bitno , ladomat je vrlo lijepo odradio zadatak i održao temperaturu polaznog voda nešto ispod 70 C skoro 4 sata , vidimo s kojim protocima je radio ladomat i s kojom snagom je kotao guslao 4 sata .
Cijelo to vrijeme je kotao dobijao vodu između 40 i 50 C , a bila je patrona za 60 C .
Da sam to mjerio sa nekim lošijim instrumentom koji ima nižu rezoluciju i veliku tromost reko bih da je to sve bilo cca 60 C , ovako ako bih baš trebao mogu naći taj file i povećavati i cjepidlaćiti te dijagrame do beskonačnosti, ali čemu to , pa bitno je da kotao nije dobijao 20 C iz hladnog spremnika , i da nije šamarao sa temperaturama punjenja spremnika, već je uredno odradio izlazak na režim kotla i njegov dugotrajni stabilan rad
|
Gospodine ramzay nešto u Vašem opisu toka vremena ne kužim, napisali ste:
copy-paste Kotao je potpaljen negdje na početku dijagrama , i dok se malo voda zagrijala u 10,15 počinje neka mala termosifonska cirkulacija na relaciji spremnik kotao završetak copy-paste
Da li to što ste napisali znači da je pod tim kotlom zakureno u 9 sati, pa da mu je trebalo 1 sat i 15 minuta da se pojavi prvo primjetno termosifonsko strujanje toplije vode prema gore?  Pa kakav je to kotao, ili se ne kuri u njemu nego par metara pokraj njega? Pa nije valjda u njemu / kotlu par hiljada litara vode? Ne, ne zajebavam Vas, jako Vas pažljivo čitam i ovo mi je prava zbunjola, a ako je to istina ja bi taj kotao minirao i dignuo u zrak.
|
|
|
08.12.2013., 16:07
|
#1763
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2013.
Postova: 1,483
|
Quote:
ramzay kaže:
Netreba ti ništa preciznije , to je po normi, može biti mala razlika pravi Samson , od nekog kineskog , i to više u pouzdanosti , a po pitanju preciznosti regulacije klapne ne treba.
Kod boljih i skupljih kotlova tu funkciju radi neka elektronika koja upravlja sa ventilatorom
|
Hvala!
|
|
|
08.12.2013., 16:57
|
#1764
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2013.
Lokacija: Dubrovnik
Postova: 147
|
re
Quote:
plus kaže:
Gospodine ramzay nešto u Vašem opisu toka vremena ne kužim, napisali ste:
copy-paste Kotao je potpaljen negdje na početku dijagrama , i dok se malo voda zagrijala u 10,15 počinje neka mala termosifonska cirkulacija na relaciji spremnik kotao završetak copy-paste
Da li to što ste napisali znači da je pod tim kotlom zakureno u 9 sati, pa da mu je trebalo 1 sat i 15 minuta da se pojavi prvo primjetno termosifonsko strujanje toplije vode prema gore?  Pa kakav je to kotao, ili se ne kuri u njemu nego par metara pokraj njega? Pa nije valjda u njemu / kotlu par hiljada litara vode? Ne, ne zajebavam Vas, jako Vas pažljivo čitam i ovo mi je prava zbunjola, a ako je to istina ja bi taj kotao minirao i dignuo u zrak.
|
Plus kako vi objasnjavate da u kotao ulazi voda od 40C a u ladomatu patrona on 60C?
Sta to vama nije cudno?
Kolika tem ulaza u vas kotao doma,i na koliko otvara patrona?
|
|
|
08.12.2013., 17:27
|
#1765
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2012.
Postova: 250
|
Quote:
vitoligno kaže:
Plus kako vi objasnjavate da u kotao ulazi voda od 40C a u ladomatu patrona on 60C?
Sta to vama nije cudno?
Kolika tem ulaza u vas kotao doma,i na koliko otvara patrona?
|
Do ladomata dolazi 40C, ladomat uzima iz polaznog voda zagrijanu kotlovsku vodu iznad 60C, miješa sa ovom 40C i u kotao pušta oko +- 60C. Što je u polaznom vodu viša temperatura, protok će biti veći, jer će više uzimati od povrata za miješanje, isto tako što je veća temperatura povrata, veći će biti protok kroz sustav. Kada se na povratu pojavi temperatura > od 60C, ventil na ladomatu se potpuno otvara i više nema potrebe uzimati vodu iz bajpasa polaznog voda i tek je onda uspostavljena full cirkulacija.
To tak radi, sve ostalo nema smisla, ili ja niš ne razmem!
NA Ultimi II imam tako podešeno da mi temperatura polaznog voda u radijatore iznosi oko 70C, kotao ide na 75-80C. Povrat iz radijatora oko
60C, pa ovisno o tome koliko varira temperatura kotla, toliko višak energije ide u spremnik.
Što bi se dogodilo da u radijatore puštam 50C, kao što je napisao Vitoligno? kuća bi bila hladna, povrat oko 45C, spremnik nadrukan za sat vremena.
Zadnje uređivanje Pregračan : 08.12.2013. at 17:42.
|
|
|
08.12.2013., 17:33
|
#1766
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2012.
Postova: 250
|
Ova četriprolazna "brenza" kroz kanal izmjenjivača djeluje. Još imam dosta dobar "cug". Sad ću još navariti "leptiriće" da usjeravaju snop prema gore na pleh i prema dolje na pleh, pa bum videl jesam li nešto postigao
na poboljšanju izmjenjivača Ultim II.

Zadnje uređivanje Pregračan : 08.12.2013. at 17:40.
|
|
|
08.12.2013., 17:51
|
#1767
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2013.
Lokacija: Dubrovnik
Postova: 147
|
re
Quote:
Pregračan kaže:
Do ladomata dolazi 40C, ladomat uzima iz polaznog voda zagrijanu kotlovsku vodu iznad 60C, miješa sa ovom 40C i u kotao pušta oko +- 60C. Što je u polaznom vodu viša temperatura, protok će biti veći, jer će više uzimati od povrata za miješanje, isto tako što je veća temperatura povrata, veći će biti protok kroz sustav. Kada se na povratu pojavi temperatura > od 60C, ventil na ladomatu se potpuno otvara i više nema potrebe uzimati vodu iz bajpasa polaznog voda i tek je onda uspostavljena full cirkulacija.
To tak radi, sve ostalo nema smisla, ili ja niš ne razmem!
NA Ultimi II imam tako podešeno da mi temperatura polaznog voda u radijatore iznosi oko 70C, kotao ide na 75-80C. Povrat iz radijatora oko
60C, pa ovisno o tome koliko varira temperatura kotla, toliko višak energije ide u spremnik.
Što bi se dogodilo da u radijatore puštam 50C, kao što je napisao Vitoligno? kuća bi bila hladna, povrat oko 45C, spremnik nadrukan za sat vremena.
|
To tak radi, sve ostalo nema smisla, ili ja niš ne razmem!
O tom sam i ja raspravljo sa ramzayijem,ali ispada da i ja i ti oba dva ne razmemo!! 
Uglavnom kod mene ulazi voda u kotao sa 70C jer je patrona istog tog iznosa,sto je meni i logicno...
|
|
|
08.12.2013., 17:51
|
#1768
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2010.
Postova: 5,146
|
Quote:
plus kaže:
Gospodine ramzay nešto u Vašem opisu toka vremena ne kužim, napisali ste:
copy-paste Kotao je potpaljen negdje na početku dijagrama , i dok se malo voda zagrijala u 10,15 počinje neka mala termosifonska cirkulacija na relaciji spremnik kotao završetak copy-paste
Da li to što ste napisali znači da je pod tim kotlom zakureno u 9 sati, pa da mu je trebalo 1 sat i 15 minuta da se pojavi prvo primjetno termosifonsko strujanje toplije vode prema gore?  Pa kakav je to kotao, ili se ne kuri u njemu nego par metara pokraj njega? Pa nije valjda u njemu / kotlu par hiljada litara vode? Ne, ne zajebavam Vas, jako Vas pažljivo čitam i ovo mi je prava zbunjola, a ako je to istina ja bi taj kotao minirao i dignuo u zrak.
|
Termosifonika ne počinje odmah kod paljenja kotla , negdje iza 103-5 stranice ovog foruma sam vagao koliko je teška klapna i analizirao kod kojeg uzgona se klapna otvori, trenutak otvaranja klapne je vidljiv jasno po skoku temperature , senzori su bili van kotla na neizoliranim cijevima . dakle na temperaturi kotlovnice.
Totalno je nebitno kad je kotao zapaljen , rekao sam negdje na početku dijagrama , nije mi bio cilj mjerenje izlaska kotla na režim, taj snimak i neki drugi su nastali kao slučajni snimci jednog data logera koji se programira da snima stotinu sati sa rezolucijom deset snimaka u sekundi na 16 bita , u tom moru podataka ulovljeni su ovi dijagrami koje sam prikazao.
Sad se spremam ponoviti ta mjeranja i već imam neke nove rezultate LTC 171 na leru , bez pumpe , daje cca 500 litara protoka na sat prema spremniku , a u trenutku kad mu počne dolaziti voda iz spremnika od 60 C potpuno se otvara i daje 2800 litara vode na sat ka spremniku.
Greške u pokazivanju , odnosno razlika u tumačenju pojava na laddomatu , ili VTC su usljed razlike u mjerenju , nije isto mjeriti u centru struje vod ili na unutrašnjem rubu cijevi , ili na vanjskom , zavisi jako i od toga koliko se daleko ode sa senzorom od kućišta VTC ili LTC a , ono kako je napravljeno na LTC ne valja sva tri senzora temperature u metalnom kućištu na deset cm razmaka. Koja je šansa da sva tri pokazuju istu srednju temperaturu jako velika , ni jedan od tih senzora , termometar nije uronjen u vodu nego je uboden bočno u odljevak , što ne valja.
Kad već raspravljamo o strujanju vode kroz VTC ili LTC kako onda tumačite pojavu da se termopatrona zagrije , a pumpa ne radi kojim je putem došla voda do nje, iz hladnog spremnika nije mogla doći jer vidimo da je prije 10 ,15 voda u spremniku bila 20 C, znači jedini put kojim može doći zagrijavanje termopatrone je kroz vertikalnu cijev koja se spušta ka LTC u .
Da citiram samog sebe , zagrijavanjem termopatrone ona se otvara i pušta cirkulaciju kroz vertikalnu cijev ka laddomatu on se zagrijava u tako zagrijani laddomat dolazi hladna voda iz spremnika , miješa se sa vodom koja dolazi iz vertikalne cijevi ,vidimo porast te temperature , i ono ključno u trenutku kad je temperatura vode ispod klapne dovoljno visoka ona se ruši i zatvara termosifoniku , kotao ostaje bez priliva hladne vode , zagrijava se voda za koji stupanj i to okida pumpu.
Zadnje uređivanje ramzay : 08.12.2013. at 18:07.
|
|
|
08.12.2013., 19:11
|
#1769
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2013.
Postova: 1,483
|
Ima li tko na forumu Bosch Logica kotao?
Gledam ga i čini mi se ok. Ako je u rangu s Ultimom onda bi mi odgovarao. Ima ložište od 120L što je 50-ak više od Ultime. Taman da izdura koji sat više 
|
|
|
08.12.2013., 19:19
|
#1770
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2009.
Postova: 2,140
|
Quote:
vitoligno kaže:
To tak radi, sve ostalo nema smisla, ili ja niš ne razmem!
O tom sam i ja raspravljo sa ramzayijem,ali ispada da i ja i ti oba dva ne razmemo!! 
Uglavnom kod mene ulazi voda u kotao sa 70C jer je patrona istog tog iznosa,sto je meni i logicno...
|
Ekipa probao sam se malo poigrati sa crtanjem funkcije termostatskog miš ventila, Laddomata i sličnih sklopova za podizanje tempereture povratne vode i za njezino održavanje na željenoj temperaturi.
Pretpostavka je da klapnu kao zapreku na hladnoj vodi vozi termostatski element (patrona).
Prvi korak ( 1.) je stanje kada je taman termostat upalio zaštitnu pumpu kotla jer je prije par trenutaka upaljena vatra  i voda cirkulira od vrha kotla prema dnu.
Strelice simboliziraju rad zaštitne pumpe kotla protiv pothlađivanja.
Bez strelice je stanje kada je kod gašenja vatre termostat dimnih plinova ili neka druga vrsta ugasio istu zaštitnu pumpu.
Znam da uradak nije najljepši na svijetu, ali kakav alat i majstor takve su i crtarije 
Hajde slobodno sad otvorite paljbu 
|
|
|
08.12.2013., 19:37
|
#1771
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2010.
Postova: 110
|
silicijev karbid...
|
|
|
08.12.2013., 19:48
|
#1772
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2006.
Postova: 2,433
|
__________________
u jednostavnosti je genijalnost al to je samo moje misljenje
|
|
|
08.12.2013., 20:02
|
#1773
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2012.
Postova: 250
|
Quote:
stepski kaže:
Hteo sam samo da bacim "kost za glodanje"... inače su prvi rezultati sasvim povoljni...
|
Pozdrav, veseli me što si se reaktivirao.
Pročitao sam tvoje postove na forumu "Pod svojo streho",a također sam pratio što vam doktor Cratus radi  . S nestrpljenjem očekujem tvoje javljanje kad ti dođu turbolatori i još "ono"
Poglej da pratim kaj se dogaja v deželi  :

|
|
|
08.12.2013., 20:52
|
#1774
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2012.
Postova: 1,275
|
Quote:
Pregračan kaže:
Ova četriprolazna "brenza" kroz kanal izmjenjivača djeluje. Još imam dosta dobar "cug". Sad ću još navariti "leptiriće" da usjeravaju snop prema gore na pleh i prema dolje na pleh, pa bum videl jesam li nešto postigao
na poboljšanju izmjenjivača Ultim II.

|
Pošto imate termometar, kolega pregračan, za kolko ste skinuli temp dimnih plinova ovim zahvatom....
Nešt si mislim, pošto imam jednu šamotnu ploču viška da je razrežem i uglavim u svaku drugu rešetku rosta prema komori izgaranja, više bi žara ostalo utoplil bi ložište, ili bi previše izgubil na dovodu friškog zraka  ....ovo mi je čisto tek tolko palo na pamet 
__________________
Varaždin
|
|
|
08.12.2013., 21:59
|
#1775
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2012.
Postova: 250
|
Quote:
branee kaže:
Pošto imate termometar, kolega pregračan, za kolko ste skinuli temp dimnih plinova ovim zahvatom....
Nešt si mislim, pošto imam jednu šamotnu ploču viška da je razrežem i uglavim u svaku drugu rešetku rosta prema komori izgaranja, više bi žara ostalo utoplil bi ložište, ili bi previše izgubil na dovodu friškog zraka  ....ovo mi je čisto tek tolko palo na pamet 
|
Pozdrav!
Ne mogu tvrditi da bu dobro. Probaj  Ako bude premalo primarnog zraka,izgaranje će biti loše, a to ne želiš.
Moje preinake možeš vidjeti dolje na šemi. Rezultat javim kad stignem sve dobro istestirati.

|
|
|
08.12.2013., 22:27
|
#1776
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2010.
Postova: 5,146
|
Quote:
Pregračan kaže:
Pozdrav!
Ne mogu tvrditi da bu dobro. Probaj  Ako bude premalo primarnog zraka,izgaranje će biti loše, a to ne želiš.
Moje preinake možeš vidjeti dolje na šemi. Rezultat javim kad stignem sve dobro istestirati.

|
ovo malo žuto mi se sviđa ( volim plavuše ha ha ) samo je sad pitanje kamo si doveo sekundarni zrak , a trebalo bi tu negdje kod tog žutila , što prije , i lijepo ga raširiti po perimetru , a ne onako seljački s boka u dvije rupe kao što je u originalu
|
|
|
09.12.2013., 08:27
|
#1777
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2010.
Postova: 5,146
|
Quote:
plus kaže:
Ekipa probao sam se malo poigrati sa crtanjem funkcije termostatskog miš ventila, Laddomata i sličnih sklopova za podizanje tempereture povratne vode i za njezino održavanje na željenoj temperaturi.
Pretpostavka je da klapnu kao zapreku na hladnoj vodi vozi termostatski element (patrona).
Prvi korak ( 1.) je stanje kada je taman termostat upalio zaštitnu pumpu kotla jer je prije par trenutaka upaljena vatra  i voda cirkulira od vrha kotla prema dnu.
Strelice simboliziraju rad zaštitne pumpe kotla protiv pothlađivanja.
Bez strelice je stanje kada je kod gašenja vatre termostat dimnih plinova ili neka druga vrsta ugasio istu zaštitnu pumpu.
Znam da uradak nije najljepši na svijetu, ali kakav alat i majstor takve su i crtarije 
Hajde slobodno sad otvorite paljbu 
|
Pođimo od jednog dosta važnog pitanja tko pali i tko gasi pumpu , ne govorim sad o tome što piše u uputama za Laddamat.
Ja sam malo eksperimentirao sa tim i pošao od pretpostavke da je najjeftinije da pumpu pali na 60 C neki naležni cijevni termostat kad do njega dođe topla voda i sto tako on bi pumpu gasio na 55 C zbog diference .
znači početak grijanja je ugašena pumpa , i tako su snimani moji dijagrami
|
|
|
09.12.2013., 09:01
|
#1778
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2012.
Postova: 250
|
Quote:
ramzay kaže:
ovo malo žuto mi se sviđa ( volim plavuše ha ha ) samo je sad pitanje kamo si doveo sekundarni zrak , a trebalo bi tu negdje kod tog žutila , što prije , i lijepo ga raširiti po perimetru , a ne onako seljački s boka u dvije rupe kao što je u originalu
|
Jesi zahtjevan  Pa da još da izbušim rupice  Ostavil sam onak
seljači kak je u originalu. Malo više miješa plamen pa se zavrti oko šamota, al mislim da je dobro, iako ne i savršeno.
|
|
|
09.12.2013., 09:09
|
#1779
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2012.
Postova: 250
|
Quote:
ramzay kaže:
Pođimo od jednog dosta važnog pitanja tko pali i tko gasi pumpu , ne govorim sad o tome što piše u uputama za Laddamat.
Ja sam malo eksperimentirao sa tim i pošao od pretpostavke da je najjeftinije da pumpu pali na 60 C neki naležni cijevni termostat kad do njega dođe topla voda i sto tako on bi pumpu gasio na 55 C zbog diference .
znači početak grijanja je ugašena pumpa , i tako su snimani moji dijagrami
|
Mislim da je najlošije rješenje naležni cijevni termostat i to zato kaj sam ga imal i pričam iz svog iskustva. Bio je toliko trom, da narihtan da pali pumpu na 60C, nije reagirao dok mi kotel nije došao na 80C. To sam utvrdio mjereči paralelno sa digitalnim osjetnikom na samom forlaufu. Kak je Ultima vrlo brzo digne temperaturu kotla, dok je cijevni pokrenul pumpu, pumpa krenula na brzini "1", patrona na
termoventilu isto treba vremena da se zagrije, ošo kotel na > 90C, pa
se uključila termozaštita i v kotlovnici voda i para. Onda sam naležni
termostat kod svakog paljenja rihtal na 40C. Sa digitalcem koji mi pali na stvarnih 60C, sad taj sklop dela kaj vurica 
Ne samo da dobro mjeri temperaturu u kotlu, već u obzir uzima i temperaturu dna spremnika i na osnovi diferencije temperatura, pali i gasi pumpu kotla ak je -+60C u kotlu.
|
|
|
09.12.2013., 09:48
|
#1780
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2013.
Lokacija: Dubrovnik
Postova: 147
|
Prvi put rad kotla po noci 0-24
Evo jucer sam prvi put stavio kotao da radi preko noci...
Islo je ovako:
U 23h termostat u kuci prelazi na nocni rezim (16C),sto znaci da se cjelu noc pumpa grijanja ne pali...
Spremnik je u 23h bio pun do dna na 80-tak stupnjeva.
U kotlu ima zara i nesto drva,kotao premasuje zadanu vrijednost i posto vise nema oduzimanja topline,elektronika gasi ventilator,nakon sta su dimovi pali ispod 115C, ugasila se i pumpa kotla.
Cirkulacije kroz kotao vise nema,preostali zar dize temperaturu kotla.
Na 88C pali se pumpa kotla i sa vrelom vodom iz dna spremnika "hladi" kotao.
Cim tem padne na 87C,pumpa se izgasi.
Pumpa radi 30tak sec i onda miruje 50tak sec,taj ciklus se ponavalja do jutra.
Iz kreveta sam cuo paljenje i gasenje pumpe kotla,jer ima jos nesto zraka u sistemu pa pumpa zvecka.
Lezim i razmisljam u strahu ,sta ako voda od 85C sa dna spremnika ne bude dovoljna da ohladi uzareni kotao,i osluskujem paljenje i gasenje pumpe kotla.
Pri svakom paljenju pumpe, molim boga da se cim prije izgasi, jer to daje znak da je uspio ohladit kotao na 87C..
Znam da je kotao potencijalna bomba,i razmisljam sta ako nema vode u vodovodu za term zastitu,a prekotlacni ne bude dostatan da izbaci visak pare iz sistema!!
Uglavnom svakih pola sata cjelu noc proveo sam u kotlovnici,jer nisam zelio imat ispod svog kreveta tinjajucu bombu 
Na kraju price term.zastita se nije upalila,ali bi se upalila isti tren da je nestalo struje...
Pa sljedi pitanje
1)Dali su moguci uvjeti da je prekotlacni ne dostatan za odvođenje pare i da dođe do eksplozije?
U 7h krece pumpa grijanja (21C)..
problem nastaje sta pumpa grijanja vrti vodu izkljucivo kroz spremnik,tj ne haldi kotao,a kotao je jos uvijek u fazi 88C di svakih nekoliko sec pali p.grijanja..
Kotao mora spustit tem ispod podesene vrijednosti da bi poceo radit ventilator,a ja zelim nadopunit drva i otic na posao,ali nemgu otvarat vrata kad neznam sta me ceka nutra i elektronika nije dala znak za otvaranje vrata jer je tem na 88C!!
Sad zatvaram kuglasti na spremniku i guram vodu iz radijatora namjerno u kotao kako bih ga ohladio da se pojavi dozvola za otvaranje vrata.
Nakon nekog vremema tem kotla pada na 72C i ja otvaram vrata,a ono unutra pun kufer katrana,negdi se cak prelio po samotu i zacepio rupice od primara!!
Kad se kotao ohladi moram vidit dali je izmjenjivac zasran,ako je, ovakvo lozenje ne dolazi u obzir..
2)Dali je normalno ovoliko puno katrana u lozistu i kako bi te vi rasporedili lozenja?
kod ovog kotla ne sviđa mi se paljenje iz nule,vrata trebaju biti otvorena dosta dugo,ako ih zatvorim prerano paljenje je neuspjesno...znaci treba bar 30min izgubit oko paljenja,zato sam i probo preci u rezim 0-24(rad preko noci)....
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 05:05.
|
|
|
|