Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Zatvorena tema
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 23.09.2015., 08:53   #4981
Ma je klinac konkurentan. De sjedi u Punta pa onda sjedi u nešto novo. Točno vidiš 10 godina razlike. S tim što je to zapravo Grande Punto .... sve što su poslije mjenjali je samo lakša šminka.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Old 23.09.2015., 09:11   #4982
Quote:
CDRW kaže: Pogledaj post
Ma je klinac konkurentan. De sjedi u Punta pa onda sjedi u nešto novo. Točno vidiš 10 godina razlike. S tim što je to zapravo Grande Punto .... sve što su poslije mjenjali je samo lakša šminka.
Mislio je lik vjerujem samo na vanjski izgled. Pa i Punto mk2 nekako bar ja lakse prozvacem nego Clio ili Corsu istog godista.

U klasi 85 tisuca kuna na cestu je sada velika guzva sa ganc novim modelima ili facelift - novi Peugeot 208, novi Kia Rio, novi Hyundai i20, facelift Fiesta.
Punto tu ima grande problem.
europe2seoul is offline  
Old 23.09.2015., 09:24   #4983
Da, mislio sam na vanjski dizajn. Enterijer Punta takodje nije los. Prostranost je na nivou klase, materijali takodje (bar bazne verzije Fieste, Ibize, Fabie).
Zvek is offline  
Old 23.09.2015., 10:14   #4984
Da, istina nije loš Punto iako je prošlo dosta godina na tržištu. A koliko košta Punto sa 5 vrata, dieselom i klimom?
Kurt Hudson is offline  
Old 23.09.2015., 10:23   #4985
Po cjeniku 104tkn. Po meni mrvicu ipak previse. Recimo 95tkn bi bila ok cijena s obzirom da je stari model. Cak i malo ispod. Ali kak ces kad je njima punto od 85tkn! Sto je van svake pameti, grande se mogo kupit novi za 75-76, u kasnijoj fazi. Ne u pocetku normalno.
Danny Z. is offline  
Old 23.09.2015., 10:29   #4986
Quote:
danijel983 kaže: Pogledaj post
Po cjeniku 104tkn. Po meni mrvicu ipak previse. Recimo 95tkn bi bila ok cijena s obzirom da je stari model. Cak i malo ispod. Ali kak ces kad je njima punto od 85tkn! Sto je van svake pameti, grande se mogo kupit novi za 75-76, u kasnijoj fazi. Ne u pocetku normalno.
Za 104 kupis auto vece klase doduze benzinac. Ili Ford Fiesta 1.5 diesel je 99900 Trend paket opreme.
europe2seoul is offline  
Old 23.09.2015., 10:37   #4987
Quote:
Zvek kaže: Pogledaj post
Sve je ovo super, konacno FCA nastoji da bude konkurentan i u Evropi. Zanima me kada stize nasljednik Punta?
Mada, meni je Punto i nakon 10 godina jos uvijek jednako atraktivan kao npr i Fiesta, Corsa, Polo, Yaris, C3... iako su isti mladji 5-10 godina.
Glana kocnica bolje prodaje Punta je mislim cijena.
Pisao sam o nasljedniku Punta. Nešto bi trebalo biti u B-segmentu ali ne direktan nasljednik Punta, više upscale proizvod.
Bara is offline  
Old 23.09.2015., 10:37   #4988
Pa nije to tako strašno puno više od konkurencije, osim toga Punto nije mali auto baš.
Dizajn mu je i danas jako konkurentan a da košta baš oko 90 soma kn, pa to bi bilo blizu Dacie a ipak je auto osjetno bolji.
Uz neku prodajnu akciju mislim da mu cijena i nije tako loša, pogotovo onima kojima se taj auto estetski sviđa.
Kurt Hudson is offline  
Old 23.09.2015., 10:41   #4989
Ma kak može bit i lipu VIŠE od konkurencije kad je model star najmanje jednu i pol generaciju?!?!?! Kako?

BTW - ništa se nisi javio za one gume ....
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Old 23.09.2015., 10:55   #4990
Quote:
CDRW kaže: Pogledaj post
Ma kak može bit i lipu VIŠE od konkurencije kad je model star najmanje jednu i pol generaciju?!?!?! Kako?
Zato se i ne prodaje
europe2seoul is offline  
Old 23.09.2015., 10:58   #4991
Quote:
Bara kaže: Pogledaj post
Pisao sam o nasljedniku Punta. Nešto bi trebalo biti u B-segmentu ali ne direktan nasljednik Punta, više upscale proizvod.
Upscale znaci obicno i veca cijena

Npr Opel Adam i Opel Corsa varijanta.

A Punto je uvijek bio i ostao narodni auto za raju - znaci povoljna cijena
europe2seoul is offline  
Old 23.09.2015., 11:13   #4992
Tako je. I ja mislim da punto i danas nije los, ne izgleda lose, ima ponajbolji motor, ali s obzirom kolko je dugo na trzistu, nema opravdanja da bude skuplji od konkurencije.
Danny Z. is offline  
Old 23.09.2015., 11:14   #4993
Kod aktuelnog Punta bi trebali da obore cijenu, jer sav novac koji su ulozili u njegov razvoj su vec otplatili i to davno.
Sada, sve sto prodaju im je zarada.
Zvek is offline  
Old 23.09.2015., 11:55   #4994
Quote:
Zvek kaže: Pogledaj post
meni je Punto i nakon 10 godina jos uvijek jednako atraktivan kao npr i Fiesta, Corsa, Polo, Yaris, C3... iako su isti mladji 5-10 godina. Glavna kocnica bolje prodaje Punta je mislim cijena.
Neosporno je da je Punto atraktivan, u biti je najčešće najjače Fiatovo oružje za prodaju upravo dizajn... naravno, kada ga pogode, kada nisu na vjetrovima avangarde pa stvore neke od najružnijih auta na tržištu...

To sam ja odavno ovdje rekao i uvijek ispadao nekakav "hejter", jer ovdje nije poželjno, zbog sektaša, reći bilo što kontra, to je "svetogrđe"...

Ista je stvar i sa cijenom - Fiat ima preskupu proizvodnju kombiniranu sa ponekim gubitkom kompasa u shvaćanju tko su i što su na tržištu i glavama kupaca, kakav imidž imaju, pa onda lupaju cijene full cool, nekako kao i Bara svoje samouvjerene izjave, iako za to nemaju pokrića ni oni ni on.

Fiat ne shvaća da na tržištu moraš imati kontinuitet, kojeg on nema, on prodaje neki model, onda ga ukine, pa deset godina nema ništa, onda se pojavi i ponaša kao da se ništa nije dogodilo, misli da ljudi ne shvaćaju da je njihov nastup nakon 10 godina ničega u biti nastup početnika, a ne nastup starog igrača u toj klasi i tim vremenima...

To je kao npr. glazbenik ili sportaš: dobar si, čak ponekad i vrhunski, no prestaneš vježbati par godina i jasno da kada opet počneš - da imaš kvalitetu početnika, da si sa tehnikom i kondicijom zaostao, i da se ne možeš odmah prijaviti za Olimpijadu, prije moraš dokazati da si (opet) spreman za istu...

Fiat tu logiku ne priznaje, no ljudi ju prepoznaju, pa je Fiatu najčešći problem, kojeg ne želi priznati sam sebi, da je sa novim modelom (koji nije kontinuitet ničega) u biti POČETNIK, a ne stari igrač... i uvijek ispočetka gubi enormnu energiju, vrijeme i što sve ne da bi se dokazivao od početka, umjesto da ima kontinuitet i onda se ne treba dokazivati...

Jedna Corsa, Polo, Fiesta ne trebaju se dokazivati jer imaju desetljećima neprekinut kontinuitet, ljudi znaju i u podsvijesti imaju da su oni "uvijek tu", znaju kakav imidž imaju, što jesu i što se od njih može očekivati... kod Fiata imaš nekakav Punto, Tipo, koje sve ne modele po klasama, onda ga prekinu, ljudi na njega i zaborave, i jasno da se kod pojave novoga nakon 10 godina pitaju "što to je, što možemo očekivati, kakav je to auto?"...

Najgore je što pritom lupe cijenu kao za pravi auto, jasno je da ljudi ne puše tu politiku cijena za - po mišljenju kupaca - nove modele bez kontinuiteta, zbog tih prekida previše pitanja i neizvjesnosti visi u zraku i ljudi nisu spremni svakih 10 godina za ljubav Fiata biti pokusni kunići... no talijanski "fjaka" i "lako ćemo" mentalitet bahato ne mari za te činjenice...
Sledgehammer is offline  
Old 23.09.2015., 14:55   #4995
Uh, evo novi "Ljetopis popa Dukljanina ".
set96 is offline  
Old 23.09.2015., 14:59   #4996
Quote:
set96 kaže: Pogledaj post
Uh, evo novi "Ljetopis popa Dukljanina ".
Pa dobro je napisao...Fiat nema kontinuitet modela koji drzi isto ime i ide iz generacije u generaciju. Nego naprave nesto pa to prodaju; onda ugase; onda naprave nesto drugo sasvim razlicito pa to prodaju. A i u gami kada pogledas aute svaki razlicit od drugog.

Pogledaj Ford, Renault, Peugeot, Seat, VW, Skodu, Opel - od najmanjeg do najveceg imaju ono nesto zajednicko da znas da je to taj i taj proizvodjac.
europe2seoul is offline  
Old 23.09.2015., 16:42   #4997
Evo nesto zanimljivo oko atraktivnosti marke i modela:
http://www.evo.co.uk/pollim/13
set96 is offline  
Old 23.09.2015., 16:43   #4998
Quote:
set96 kaže: Pogledaj post
Uh, evo novi "Ljetopis popa Dukljanina ".
Jako bitno kada to veli zaslijpljeni sektaš, koji dalje od Fiatovog dupeta ne vidi... prihvaćam da me demantiraš dokazima, činjenicama, no ovakve isprazne upadice samo govore o tebi i nikome više...

Reci što sam napisao a da nije točno, o tome možemo razgovarati.

Quote:
set96 kaže: Pogledaj post
Evo nesto zanimljivo oko atraktivnosti marke i modela:
http://www.evo.co.uk/pollim/13
Aaaaa, od tako "stručnih" auto-novina se svakome tresu gaće...

Naslov "Najbolji auto" je svakako točan u odnosu na sadržaj...

Jesi li dugo tražio na Googlu da nađeš barem jedan i najmanji članak koji ide u prilog FCA??
Sledgehammer is offline  
Old 23.09.2015., 16:53   #4999
Nije tebi lako u životu
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Old 23.09.2015., 17:01   #5000
Cim bolja informacija o Alfi, tebi skoci tlak na 200.

E da te pitam ; jesi svakih par dana banan zbog ove ili drugih tema?
set96 is offline  
Zatvorena tema



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 04:55.