Natrag   Forum.hr > Društvo > Politika

Politika Najstariji zanat na svijetu
Podforumi: Politička scena, Europska unija, Svijet, Blisko politici, Rat u Ukrajini

Zatvorena tema
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 25.05.2016., 13:41   #621
Reforma predmeta znanstvene prirode (fizika, matematika, kemija, biologija itd) je poprilično jednostavna, i vidim lako je prošla. Ova humanistička naklapanja koja žele djecu ideološki oblikovati (bilo s jedne ili s druge strane), nisu.

Pitanje se postavlja, ako je sve super i bajno te ideološki neutralno, kako se nisu mogli dogovoriti oko osnovnih strana hrvatskog jezika, građanskog odgoja i povijesti?
kvasteriks is offline  
Old 25.05.2016., 13:42   #622
Quote:
Kakadu kaže: Pogledaj post
ma ovi će naći novog čovjeka i "nastaviti" reformu. u ideološki ispravnom ključu.
Nece nastaviti nista.

Nizam iz obrazovnog sustava ali mi je ili je bio i u vlastitoj i zeninoj obitelji odredjeni broj prosvjetara od osnovne skole do fakulteta i po njima vidim da je od samostalnosti i mase tobozjih reformi ovo bio prvi puta da se zaista vidjela nada i entuziazam.

To da se nitko nije zelio javiti na natjecaj uopce osim Jokica dovojno govori. Poklopilo se da je ovaj pomalo preentuziasticni fanatik (u ovom slucaju pozitivna osobina zbog koje je potezao), a da se prethodna vlast nije petljala (otvorila natjecaj i to je to, vise manje su strucne skupine dalje radile bez politike).
Sakupili su ogroman broj ljudi iz struke, zagrabili zaista sustavno, nasli financije izvana (fondovi) jer drzava za to nema para... Trudili se biti kompromisni pa imali pordsku i Kolinde i ljudi iz crkve i svasta nesto - u nadi da nece biti razjebano upravo ovakvim politikanskim prepucavanjima.

Znas sto se desi kad ulozis mjesece entuziazma i predanog rada u neki projekt koji se onda greskom obrise/razbije/stovec?

Cisto sumnjam da ce nakon raspada ovoga u skorije vrijeme itko moc motivirat ljude da nesto slicno ponovno pokusaju, pokazali su da se nemoguce sa ozbiljnim projektom izdici iz prepucavanja kratkorocnih ideoloskih politizacija cak niti kad sam odradis posao, osiguras financije i trudis se maksimalno nekonfliktno izbjegavati ideolosku politizaciju i ekstreme.

Nitko sposoban se nije prije zelio zbog toga hvatati posla, a sad kada vide kako je zavrsilo jos ce manje.

Zogog ovih idiota na vlasti em sam poceo glasat za SDP em cu ako se organiziraju jos prvi puta zavrsit i na demonstracijama.

vo nisu nebitna ideoloska prepucavanja oko jasenovca i bleiburga vec nesto sto direktno kroz obrazovanje utjece na sve obitelji, poduzeca itd u drzavi u buducnosti, poserem im se u carapu


Iako su direktni krivci vjerojatno fanaticni zrakomlati poput Ilcica, glupani koji nemaju pojma o onome sto kritiziraju poput Rusakice te iznad svega nesposoban sociopatski ministar koji nit kao dekan nit kao ministar nije donio niti jednu odluku, ne razmislja o icemu osim karijernom uguzivanju kroz prazne price i izbjegavanje odgovornosti i kojeg redovno napustaju i kritiziraju najblizi i najsposobniji suradnici - pravi krivac je u konacnici Karamarko.

On je doveo beskicmenjackog uguza u ministarstvo, postavio politiku skretanja u desno, osnovao takvu koaliciju i doveo u sabor likove koji ne bi inace presli prag. Takodjer sa aferama za vratom i bez spremnosti na ostavku te uz nestabilan Most ovisi sada o svakom glasu, pa time i kojekakvim Ilcicima koji sa fanaticnog pjedestala, iako politicki glasovno marginalni, mogu ucjenjivati drzavu pa svoje godine izbjegavanja fizicke onanije i politicke irelevantnosti kompenzirati izdrkavanjem po drzavi.

Podrzao bih ekonomsko-reformsku konzervativnu vladu mosta i pred-karamarkovskog HDz-a, pa cak i ove ideoloske pizdarije do sada nisu bile toliko bitne jer Jasenovac i Blajburg kao niti to koja udruga dobiva koliko love nije nesto o cemu nam ovisi buducnost. Ali ovakve stvari vec sele drzavnu disfunkcionalnost na vrlo konkretne i dugorocno vrlo stetne razine usporedive sa gospodarstvom. Istovremeno vidim i dalje neki potencijal u gospodarskim aktvnostima za koji nisam siguran da bi bio bolji u slucaju rusenja vlade

Idealno bi bilo preslagivanje u vladajucoj koaliciji sa HNS-om umjesto ovih idiota, micanjem malo prema centru i nogiranjem Karamarka koji ima premalo autoriteta iz vlade, kao i Sustara iz ministarstva.

No sto god, vrlo moguce da je reforma propala sto god se sad dalje poduzimalo, a tipicno za ovakve nakaradne situacije ostavke daju sposobni i radisni umjesto izvra problema.

Zadnje uređivanje Beljki : 25.05.2016. at 14:36.
Beljki is offline  
Old 25.05.2016., 13:42   #623
Quote:
kvasteriks kaže: Pogledaj post
Reforma predmeta znanstvene prirode (fizika, matematika, kemija, biologija itd) je poprilično jednostavna, i vidim lako je prošla. Ova humanistička naklapanja koja žele djecu ideološki oblikovati (bilo s jedne ili s druge strane), nisu.

Pitanje se postavlja, ako je sve super i bajno te ideološki neutralno, kako se nisu mogli dogovoriti oko osnovnih strana hrvatskog jezika, građanskog odgoja i povijesti?
Dogovarano je to prije nego se u cijelu priču i krenulo

Druga je stvar što se sad novoprobuđeni Hrast (i njegova bratija) angažirao i sve bi opet preokretao


Beljki, dobro rečeno.


-Stipe
Stipe23 is offline  
Old 25.05.2016., 13:49   #624
Quote:
kvasteriks kaže: Pogledaj post
Pitanje se postavlja, ako je sve super i bajno te ideološki neutralno, kako se nisu mogli dogovoriti oko osnovnih strana hrvatskog jezika, građanskog odgoja i povijesti?
NIkad se nece svisloziti ni sa kojim programom, to je neizvedivo. Mozes samo nastojati postici stosiri konsenzus i imati vsto veci broj umjereno zadovojnih/nezadovoljnih dok se pri tome slazete oko onih sustinskih pitanja pristupa sustavnom obrazovanju.

Cinjenica da se dogovaralo i sa Crkvom i Kolindom, a pokrenulo za prosle vlasti, cinjenica da je ateist davao izjave poput: istrazivanja pokazju da ucenici vole vjeronauk stoga u to necemo ni pokusavati dirati, kostantno izbjegavanje konfilkata itd pokazuje da se nastojao postici neki centristicki kompromis. Naravno da to nece odgovarati ekstremima nit sa jedne strane jer oni po definiciji nisu spremni na kompromis pa iako zastupjau iznimno male manjine u drustvu (i a izborima uglavnom saostalno ne prelaze prag) nastupaju idealisticki beskompromisno i zele sustav podrediti sebi.

Zato je bitno da postoji politicka podrska koja ce sprijeciti da bas svaki komarac zaustavi slona, jer koliko god ti mreza stavljao i spricao okolo poneki se uvijekprovuce, trolova nema samo na forumu.

Trenutna vlast, na celu sa ministarskom budalom, je dopustila da se stvar raspadne ne usudeci se ili ne ogavsi stat na kraj komarcima kojima je sama dala previse prostora (stose tice Karamarka i odlukodonosaca, ministar je ionako beskorisni beskicmenjak).
Beljki is offline  
Old 25.05.2016., 13:50   #625
Quote:
theremin1 kaže: Pogledaj post
Ne, ja se nisam htjela baviti prirodnim i tehničkim znanostima, završila sam društveni faks, i u ovom gradu nije bilo bolje škole koja bi me pripremila za bilo koji fakultet od te. Onaj tko je htio upisati akademiju dramskih umjetnosti, upisao ju je, onaj koji je htio na pravo, upisao ga je, onaj tko je htio na jezike, upisao ih je, i nikada nisam ni od koga čula da mu je štetilo to što ga je netko učio misliti umjesto bubetati. Pa s obzirom da je to okosnica ove reforme, meni je svaki drugi prigovor koji i osobno imam na istu, manje važan.
MIOC je bio najbolja zagrebačka srednja škola.

Kao takav je naravno privlačio i najbolje učenike. Pa nije čudno da su polaznici i polaznice te škole imali dobre rezultate i na fakultetu.

Ali ja sam govorio o obrazovnom sustavu zvanom "usmjereno obrazovanje" ili "šuvarica," koje je po svojim ukupnim rezultatima bio čista katastrofa.

Nisam protiv toga da se djecu u školi uči misliti, nego sam protiv toga da se uništava opća gimnazija koja ima dobar koncept.

I to potpuno nepotrebno, jer onaj koji se želi specijalizirati za pojedina područja to može napraviti u matematičkoj, jezičnoj, klasičnoj jezičnoj, umjetničkoj, prirodoslovnoj ili tehničkoj gimnaziji (da, postoje sve koje sam nabrojao).
ericsson is offline  
Old 25.05.2016., 13:53   #626
Quote:
ericsson kaže: Pogledaj post
Nisam protiv toga da se djecu u školi uči misliti, nego sam protiv toga da se uništava opća gimnazija koja ima dobar koncept.

I to potpuno nepotrebno, jer onaj koji se želi specijalizirati za pojedina područja to može napraviti u matematičkoj, jezičnoj, klasičnoj jezičnoj, umjetničkoj, prirodoslovnoj ili tehničkoj gimnaziji (da, postoje sve koje sam nabrojao).
Ima smisla ovo što kažeš


-Stipe
Stipe23 is offline  
Old 25.05.2016., 13:54   #627
Quote:
Beljki kaže: Pogledaj post
NIkad se nece svisloziti ni sa kojim programom, to je neizvedivo. Mozes samo nastojati postici stosiri konsenzus i imati vsto veci broj umjereno zadovojnih/nezadovoljnih dok se pri tome slazete oko onih sustinskih pitanja pristupa sustavnom obrazovanju.

Cinjenica da se dogovaralo i sa Crkvom i Kolindom, a pokrenulo za prosle vlasti, cinjenica da je ateist davao izjave poput: istrazivanja pokazju da ucenici vole vjeronauk stoga u to necemo ni pokusavati dirati, kostantno izbjegavanje konfilkata itd pokazuje da se nastojao postici neki centristicki kompromis. Naravno da to nece odgovarati ekstremima nit sa jedne strane jer oni po definiciji nisu spremni na kompromis pa iako zastupjau iznimno male manjine u drustvu (i a izborima uglavnom saostalno ne prelaze prag) nastupaju idealisticki beskompromisno i zele sustav podrediti sebi.

Zato je bitno da postoji politicka podrska koja ce sprijeciti da bas svaki komarac zaustavi slona, jer koliko god ti mreza stavljao i spricao okolo poneki se uvijekprovuce, trolova nema samo na forumu.

Trenutna vlast, na celu sa ministarskom budalom, je dopustila da se stvar raspadne ne usudeci se ili ne ogavsi stat na kraj komarcima kojima je sama dala previse prostora (stose tice Karamarka i odlukodonosaca, ministar je ionako beskorisni beskicmenjak).
U biti nije stvar ni u jednom ni u drugom, već u tome da je Karamarku i vrhu HDZ-a u konačnici puno bitnije sačuvati sebe i svoj utjecaj od nekakve reforme školstva. Rekao bih da Karamarka i nije uopće briga za reformu i da se u nekoj drugoj situaciji ne bi ni zamarao s njom, ali kako ima jednog Iličića za vratom,a treba mu doslovno svaki glas...stavio je sebe ispred interesa i djece i državne budućnosti - i zaista ne znam koga to može čuditi nakon svega...nažalost.
(da je neka druga situacija vjerojatno bi sasvim hladno podržao i neku drugu reformu...čisto politikanstvo)
denijama is offline  
Old 25.05.2016., 13:58   #628
Kaže Pametno (a oni su vjerojatno najkoherentnija priča na našoj političkoj sceni generalno) ovako:

"Upravo je vladajuća koalicija, u kojoj su najodgovorniji HDZ i MOST, zaustavila hrvatsku budućnost", naglasio je. "To je najgore što se može dogoditi jednoj zemlji, a oni su je proveli u djelo. Svoj naum da će zaustaviti kurikularnu reformu, koji su objavili u programu Vlade, proveli su na najlicemjerniji i najpodliji način. Uplašeni reakcijom javnosti, zaustavljanje reforme tada su zatajili, dok su i dalje nastavili raditi na svojem podlom naumu. Pa su prvo odgodili eksperimentalnu provedbu reforme, zatim su iz europskih fondova 'zaboravili' povući već predviđena sredstva za edukaciju nastavnika pa na kraju, direktnim političkim utjecajem i pokušajem nametanjem hrastovskog svjetonazora u Jokićev stručni tim, doveli su do ostavke ljudi koji su reformu provodili i na njoj danonoćno radili, čime su doveli i do potpunog zaustavljanja reforme. A sve je moglo biti drukčije. Trebali su samo dati čvrstu i nedvosmislenu podršku Borisu Jokiću i njegovu timu, kao i nastavnicima i njihovom rastućem entuzijazmu, koji su pokazali u dosadašnjem radu na reformi. Upravo su nastavnici i njihov entuzijazam najvažniji dio obrazovanja. Bez toga nijedna reforma neće uspjeti. Stoga je krajnji trenutak da ova nesposobna Vlada odstupi i raspiše izbore. Takvo što, prema zadnjim anketama, pokazuje i zahtijeva i većina građana ove zemlje. Izgubili su obraz i legitimitet te očekujemo da odu s vlasti."


Postavlja se pitanje, što dalje?
Teško je daljnji razvoj događaja uopće i predvidjeti.
A, na žalost, isto tako teško je i zamisliti neki pozitivan.


-Stipe
Stipe23 is offline  
Old 25.05.2016., 14:03   #629
Quote:
Stipe23 kaže: Pogledaj post
Kaže Pametno (a oni su vjerojatno najkoherentnija priča na našoj političkoj sceni generalno) ovako:

"Upravo je vladajuća koalicija, u kojoj su najodgovorniji HDZ i MOST, zaustavila hrvatsku budućnost", naglasio je. "To je najgore što se može dogoditi jednoj zemlji, a oni su je proveli u djelo. Svoj naum da će zaustaviti kurikularnu reformu, koji su objavili u programu Vlade, proveli su na najlicemjerniji i najpodliji način. Uplašeni reakcijom javnosti, zaustavljanje reforme tada su zatajili, dok su i dalje nastavili raditi na svojem podlom naumu. Pa su prvo odgodili eksperimentalnu provedbu reforme, zatim su iz europskih fondova 'zaboravili' povući već predviđena sredstva za edukaciju nastavnika pa na kraju, direktnim političkim utjecajem i pokušajem nametanjem hrastovskog svjetonazora u Jokićev stručni tim, doveli su do ostavke ljudi koji su reformu provodili i na njoj danonoćno radili, čime su doveli i do potpunog zaustavljanja reforme. A sve je moglo biti drukčije. Trebali su samo dati čvrstu i nedvosmislenu podršku Borisu Jokiću i njegovu timu, kao i nastavnicima i njihovom rastućem entuzijazmu, koji su pokazali u dosadašnjem radu na reformi. Upravo su nastavnici i njihov entuzijazam najvažniji dio obrazovanja. Bez toga nijedna reforma neće uspjeti. Stoga je krajnji trenutak da ova nesposobna Vlada odstupi i raspiše izbore. Takvo što, prema zadnjim anketama, pokazuje i zahtijeva i većina građana ove zemlje. Izgubili su obraz i legitimitet te očekujemo da odu s vlasti."


Postavlja se pitanje, što dalje?
Teško je daljnji razvoj događaja uopće i predvidjeti.
A, na žalost, isto tako teško je i zamisliti neki pozitivan.


-Stipe
a na jednoj drugoj temi će se neki opet pitati -zašto su ljudi toliko ogorčeni s MOST-om.
Jebi ga -i ovo im ide na "dušu" velikim djelom jer oni u realnosti drže ključ Vlade...ioako me ne bi čudilo da su neki od njih i bliski nekim Iličićevim idejama na ovom polju (iako su takvi u debeloj manjini pretpostavljam)
denijama is offline  
Old 25.05.2016., 14:05   #630
Quote:
zgubydan kaže: Pogledaj post
Šuvarica ti je sad ful moderna, usmjeravati učenike u toku školovanja na program koji će im najbolje odgovarati da realiziraju svoje potencijale, dvije razine matematike, znanosti, lepeze predmeta itd. Irci su to do savršenstva doveli, ljudi koji su iselili kažu da se stvarno trude oko učenika ako ovi pokažu talent za nešto drugo bez problema ih prebacuju.
Ma da, tak je i Šuvar pričao da je "usmjereno obrazovanje" zapravo preslikavanje uspješnog švedskog obrazovnog modela u jugoslavenske prilike.
ericsson is offline  
Old 25.05.2016., 14:05   #631
Quote:
Beljki kaže: Pogledaj post
Trudili se biti kompromisni pa imali pordsku i Kolinde i ljudi iz crkve i svasta nesto...
I palo je. Gdje ćeš boljeg dokaza da nema kompromisa s desnicom.
klonka is offline  
Old 25.05.2016., 14:05   #632
Quote:
Stipe23 kaže: Pogledaj post
Ne, ne znači



1) Ne moraju svi znati za 5

2) Kome se ne dopada škola gdje se uči "ogromna količina podataka" slobodan je već u srednjoškolskom obrazovanju izbjeći gimnaziju. Imaš drvodjelsku pa hoblaj ako ti je to draže. Zašto ne?
Međutim, problem nastaje u tome kad se hoće da svi budu hvaljeni za neko iznimno znanje, ali opet, da ne moraju puno tog znanja i sticati. To jednostavno ne ide zajedno
Također, meni nikad nije bilo žao što nešto znam, a često si mislim da bih rado znao više. I zahvalan sam onima koji me to "više" žele naučiti

3) Dio podataka se uvijek zaboravlja ako im se ne pristupa. No, u toj memorijskoj piramidi oni temelji ostaju, a vrhovi su ti koji se donekle gube (iako se i njih da dosjetiti).
I baš zato je bitno da ti razina znanja "Beč je glavni grad Austrije" ne bude taj "vrh", nego temelj. A vrh neka ti bude precizan broj stanovnika, ili udaljenost od Zagreba na razini 50 km i sl.
Ili, u boljem slučaju, neki treći manje bitni podaci.

4) Kako je moguće stalno se žaliti sve većim preopterećenostima, a kontinuirano imati sve više odlikaša i čak pet-nula učenika?

5) Ne mora se sve iz knjige znati niti to itko od učenika traži


Iz svega toga slijedi da su to sve fame, koje potiču isključivo iz brige djece da neće realizirati (roditeljska) očekivanja.
I potom povremenog medijskog nepotrebnog (dapače, štetnog) i neutemeljenog histeriziranja da se proda članak.



Zahvaljujem što mi ostavljaš to pravo.
U ime dobrih odnosa onda i ja tebi ostavljam pravo da trkeljaš, izvrćeš, i izvlačiš nakaradne teze iz jednostavnih rečenica.
I tako smo kvit.

Čist račun, duga ljubav!



??

Zašto ne bi znala što je dušik?
Kisik, dušik i ugljični dioksid se dotad već znaju.
A i s bjelančevinama se već susrelo dotad. Kao i sa staništima i promjenama staništa.

Ono što će klinac od ovoga zapamtiti je da postoje biljke mesožderke, i kako i što otprilike one "love".

I u čemu je problem? Ti misliš da to klinci ne mogu spoznati? Pa to su vjerojavno već i u crtićima vidjeli.

Ako ti u šestom razredu nisi znala što su biljke mesožderke, u redu. Dopusti da ima onih koji jesu, i onih kojima je u redu da njihovu djecu to uče.



Ovo
http://pixelizam.com/wp-content/uplo...03/Dionaea.jpg

Je svakako jedna od boljih ("željenijih", kako vi velite) fora koje naučiš kao klinac


-Stipe
Dakle, da bi dijete zapamtilo da postoji mesožderka, treba ga opteretiti s hrpetinom nepotrebnih podataka (mislim da sada imaš dokaz), btw upravo sam pitala dijete (5,0) koje je ovo moralo učiti zna li što je dušik..odgovor je otprilike??), i tako mu uzeti vrijeme od vježbanja matematike, vježbanja glagolskih vremena, kritičkog razmišljanja, igre, emocionalnog, tjelesnog i socijalnog razvoja, financirati tiskanje udžbenika, recenzije udžbenika, vrijeme na satu, vrijeme doma s omjerom podataka koje je cilj zapamtiti (postoje mesožderke) i onih koji će se testirati je 1:100, x X lekcija, x X predmeta.
To ti je ovo.. drago dijete, ako ti moraš 12 sati dnevno vježbati klavir da bi ga mogao studirati, nemoj! Tako, drago dijete, ako ti moraš ovo znati da bi znao postoje mesožderke, nemoj!
theremin1 is offline  
Old 25.05.2016., 14:06   #633
Quote:
Stipe23 kaže: Pogledaj post
Dogovarano je to prije nego se u cijelu priču i krenulo

Druga je stvar što se sad novoprobuđeni Hrast (i njegova bratija) angažirao i sve bi opet preokretao


Beljki, dobro rečeno.


-Stipe
Ko se dogovarao i s kim? SDP i Jokić? Mislim, ne da biram stranu jer me ne interesira previše, ali nije mi jasno ako ne postoje ideološka pitanja i pokušaji ideološkog oblikovanja djece, oko čega se HRAST ima buniti?

Može li mi netko usput odgovoriti dali je izbačen Marulić i ubačen Ante jebeni Tomić?
kvasteriks is offline  
Old 25.05.2016., 14:06   #634
Quote:
kvasteriks kaže: Pogledaj post
Reforma predmeta znanstvene prirode (fizika, matematika, kemija, biologija itd) je poprilično jednostavna, i vidim lako je prošla. Ova humanistička naklapanja koja žele djecu ideološki oblikovati (bilo s jedne ili s druge strane), nisu.

Pitanje se postavlja, ako je sve super i bajno te ideološki neutralno, kako se nisu mogli dogovoriti oko osnovnih strana hrvatskog jezika, građanskog odgoja i povijesti?
Jokić mi je izgledao ok, samo nisam baš nasjeo na medijski pokušaj građenja kulta ličnosti. Dobro je on plaćen za ovo. Nekako mi se činilo da sve ide glatko, dok nisam primjetio da su se ljudi iz obrazovnog sustava počeli žaliti na nekakve loše planove za STEM(science,technology,engineering and mathematics) područje. Koliko tu ima istine nemam pojma. Nisam stručnjak. Samo sam primjetio da se žale. I zato treba u javnosti razgovarati sa što više nastavnika/profesora iz matematike,fizike,kemije itd. ne bi li se čulo kako oni razmišljaju.

Vidim da je netsky stavio nekakve podatke gdje piše da su čelni ljudi reforme većinom s Instituta za društvena istraživanja. Možda je prevelik fokus na humanističkom području?

No sada ispada da reforma neće proći ne zato jer nekog zanima kvaliteta iste, već zato što krele Ilinčić ima neke svoje imbecilne zamisli.
Kakva su to pobogu ideološka neslaganja? U kojim se predmetima to može dogoditi? Mali dio povijesti i još samo zdravstveni odgoj.
Ne može se tolika reforma zaustaviti zbog jednog maloumnika. Ili Rusakice.
__________________
Ne mogu svi biti kauboji, netko mora biti Indijanac.
Winter Snake is offline  
Old 25.05.2016., 14:07   #635
Quote:
ericsson kaže: Pogledaj post
MIOC je bio najbolja zagrebačka srednja škola.

Kao takav je naravno privlačio i najbolje učenike. Pa nije čudno da su polaznici i polaznice te škole imali dobre rezultate i na fakultetu.

Ali ja sam govorio o obrazovnom sustavu zvanom "usmjereno obrazovanje" ili "šuvarica," koje je po svojim ukupnim rezultatima bio čista katastrofa.

Nisam protiv toga da se djecu u školi uči misliti, nego sam protiv toga da se uništava opća gimnazija koja ima dobar koncept.

I to potpuno nepotrebno, jer onaj koji se želi specijalizirati za pojedina područja to može napraviti u matematičkoj, jezičnoj, klasičnoj jezičnoj, umjetničkoj, prirodoslovnoj ili tehničkoj gimnaziji (da, postoje sve koje sam nabrojao).
Po kojim je to rezultatima tadašnje "usmjereno obrazovanje" bilo katastrofa.
Možeš li to argumentirati?

Mišljenja sam da je tadašnji koncept COUO bio dobar za ono vrijeme.
aspiriniks is offline  
Old 25.05.2016., 14:10   #636
Quote:
theremin1 kaže: Pogledaj post
Dakle, da bi dijete zapamtilo da postoji mesožderka, treba ga opteretiti s hrpetinom nepotrebnih podataka (mislim da sada imaš dokaz),
Krivo misliš.

Quote:
btw upravo sam pitala dijete (5,0) koje je ovo moralo učiti zna li što je dušik..odgovor je otprilike??),
Objasni onda djetetu. Pouči ga.
Valja mu znati što je dušik

Quote:
i tako mu uzeti vrijeme od vježbanja matematike, vježbanja glagolskih vremena, kritičkog razmišljanja, igre, emocionalnog, tjelesnog i socijalnog razvoja, financirati tiskanje udžbenika, recenzije udžbenika, vrijeme na satu, vrijeme doma s omjerom podataka koje je cilj zapamtiti (postoje mesožderke) i onih koji će se testirati je 1:100, x X lekcija, x X predmeta.
To ti je ovo.. drago dijete, ako ti moraš 12 sati dnevno vježbati klavir da bi ga mogao studirati, nemoj! Tako, drago dijete, ako ti moraš ovo znati da bi znao postoje mesožderke, nemoj!
Wat


-Stipe
Stipe23 is offline  
Old 25.05.2016., 14:11   #637
Ljudi, ajmo razbiti ovaj mit o Ilčiću, Rusak i radikalnoj desnici. U ključnim smjernicama reformske vlade lijepo piše, citiram:
Quote:
Zaustaviti pokrenuti proces trenutačne kurikularne reforme.
To nije slučaj beskičmenjaštva koji im se zalomio već ono što su nam obećali i na što su se obvezali.

Samo reforme.
klonka is offline  
Old 25.05.2016., 14:12   #638
Quote:
ericsson kaže: Pogledaj post

Nisam protiv toga da se djecu u školi uči misliti, nego sam protiv toga da se uništava opća gimnazija koja ima dobar koncept.

I to potpuno nepotrebno, jer onaj koji se želi specijalizirati za pojedina područja to može napraviti u matematičkoj, jezičnoj, klasičnoj jezičnoj, umjetničkoj, prirodoslovnoj ili tehničkoj gimnaziji (da, postoje sve koje sam nabrojao).
To definitvno. Ali i u općoj gimnaziji ima i te kako prostora za promjenu pristupa.
Hilda is offline  
Old 25.05.2016., 14:14   #639
Quote:
klonka kaže: Pogledaj post
I palo je. Gdje ćeš boljeg dokaza da nema kompromisa s desnicom.
Palo je vjerojatno zbog specificne politicke sitacije koju se nije ocekivalo prije izbora gdje neprirodno naphuani marginalci drze za muda oslabljenog predsjednka najjace stranke dok je kreten bez kicme je stavljen na ministarsku poziciju (rekao bih najgori ministar kojeg imadosmo, ali moguce dojam samo zato sto vise o njemu znam nego drugima pa...).

Tesko je pretpostavljati so bi bilo kad bi bilo, ali mouce da bi za reformu bilo bolje da je HDZ osvojio dovoljnu vecinu da ga niti manji clanovi koalicije niti Most ne mogu ucjenjivati.

Imali smo vec konsenzus oko EU-a, na zalost jedini takav ali ne bih rekao da je potpuno nemoguce postici. Na zalost puno teze nego sto bi trebalo biti oko pitanja opceg interesa (generalne smjernice vanjske poltike, obrazovanja iisl).

S druge strane nije da se Milanovic pokazao vertikalom politickog razuma pa da samo desnici trazimo takve zamjerke.
Beljki is offline  
Old 25.05.2016., 14:14   #640
Quote:
klonka kaže: Pogledaj post
Ljudi, ajmo razbiti ovaj mit o Ilčiću, Rusak i radikalnoj desnici. U ključnim smjernicama reformske vlade (link na pdf) lijepo piše, citiram: Zaustaviti pokrenuti proces trenutačne kurikularne reforme.
Pa jasno je da ga žele sprječiti, zato su se i uskomešali toliko. Moje pitanje i dalje ostaje, ako su se oni tako uskomešali kod obrazovne reforme, koji je točno razlog tome? Kao što kolega forumaš kaže, o čem se to može ideološki puno naklapati? Mali dio povijesti, vjeronauk, građanski odgoj i zdravstveni odgoj.

Jokić kaže da ideoloških promjena nema. Glasovac kaže da je sve super, ali se zalaže za progresivan i otvoren odgoj. Što tu ima biti progresivno u školskom odgoju? Jedino ako u građanskom odgoju misle integrirat švedski model što se naravno neće svidjeti HRASTU, radikalnim krščanskim udrugama ali ni većini građana ove zemlje.
kvasteriks is offline  
Zatvorena tema



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 03:18.