Natrag   Forum.hr > Društvo > Lijepa naša > Zagreb

Zagreb Dan i noć u metropoli

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 17.01.2017., 13:44   #21
mislim da sam već pisao o tome da je pored katastrofalne prometne situacije u centru grada suludo na silu raditi mjesto za biciklističke staze... u situaciji kad je sve zaleđeno i gdje su svugdje hrpe snijega onaj tko se odluči na bicikliranje u takvim uvjetima ne može kmečati da su mu drugi krivi ako mu se nešto dogodi
__________________
odbanirajte Pinzgauera!
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.01.2017., 20:06   #22
u situaciji kad je "sve zaleđeno" i gdje su "svugdje hrpe snijega" onaj tko se odluči na bicikliranje (super mi je ta formulacija koja implicira da su ljudi koji koriste bicikl kao prijevozno sredstvo zapravo dokoni rekreativci koji se malo vozaju po kvartu) ima pravo očekivati očišćene staze od g(r)ada kojem plaća prirez i napuhane režije, a koji je pred manje od dva tjedna pokazao da bez problema i mimo zdravog razuma može nasuti tisuću kubika snijega u Centar pa očito ima kapaciteta

http://blogs.denmark.dk/eric/files/2...copenhagen.jpg
sumrak200 is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.01.2017., 21:39   #23
biciklist u ovakvim vremenskim uvjetima koji ode biciklirati po zaleđenoj cesti predstavlja opasnost ne samo za sebe nego i za sve ostale
__________________
odbanirajte Pinzgauera!
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.01.2017., 23:12   #24
Moram se složiti s Krkimirom. Probao sam voziti bicikli na -10 i to je stvarno nepotrebno mrcvarenje. Nema te prednosti koju ne poništavaju polarne hladnoće od koje normalna osoba zažali što ga je ikad zajahala.
Što se čišćenja tiče... monty, potpuno si nerealna. Kakve biciklističke staze - u petak nisu bili u stanju ceste očistiti kako treba. A uvjeti su bili umjereni, ništa ekstremno.
slinava smrt is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.01.2017., 23:26   #25
Mogućnost sklizanja na cesti ili stazi tokom zime je slična kao i kada padne kiša tokom ostatka godine. Zato svaki biciklist koji se vozi gradom tokom zime je luda osoba koja ugrožava druge. Em ne možeš na vrijeme stati, em se može prilikom naglog kočenja izgubiti kontrola nad biciklom i zaletit se u nekog pješaka/auto, a i kočenje na zebri ili drugim oznakama koje su jako skliske ne samo zimi kada ima leda, već i po kiši, lako zanese bicikl i eto problema. Na to ne misle svi ti silni biciklisti već eto, ne vide širu sliku i valjda im je bed platiti prijevoz za vrijeme ovih zimskih dana.
__________________
“We have two lives, and the second begins when we realize we only have one.”
Miki is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.01.2017., 09:55   #26
Quote:
miki1988 kaže: Pogledaj post
Mogućnost sklizanja na cesti ili stazi tokom zime je slična kao i kada padne kiša tokom ostatka godine. Zato svaki biciklist koji se vozi gradom tokom zime je luda osoba koja ugrožava druge. Em ne možeš na vrijeme stati, em se može prilikom naglog kočenja izgubiti kontrola nad biciklom i zaletit se u nekog pješaka/auto, a i kočenje na zebri ili drugim oznakama koje su jako skliske ne samo zimi kada ima leda, već i po kiši, lako zanese bicikl i eto problema. Na to ne misle svi ti silni biciklisti već eto, ne vide širu sliku i valjda im je bed platiti prijevoz za vrijeme ovih zimskih dana.
"Hvala" na uvredama ali ih zadrži za sebe.
Ako pod bicikliste smatraš rekreativce, šminkere i polupoludjele studoše sa slušalicama u ušima i duksom nabijenom prkeo glave, slažem se. No u ovom gradu ŽIVE, RADE i PRIREZ PLAĆAJU i oni koji biciklom osim u najekstremnijim uvjetima idu svakodnevno na posao i po gradu. Jer je to način života jer je to prednost vezana za parkiranje i jer je to brži način za dolazak na bilo koju točku grada od dolaziti autom. Druga krajnost su onda valjda seljačine koje bi i u dućane i kafiće ulazile automobilima samo da im se ne pokvare frizura i lakirane špic-cipele iz lokalnih "butika".

Ti (biciklisti) koji to rade svakodnevno, sreću se svakodnevno na istim mjestima i praktično se gotovo već i poznajemo. Imamo bicikle opremljene SVJETLIMA, ZVONIMA, REFLEKTIRAJUĆIM TRAKAMA i svom potrebnom opremom za sve vremenske uvjete tako da vožnja ni po -20 nije stvarno nikakav problem. Gume na biciklu imaju ritne jače od onih na auto-gumama, kočnice se podešavaju, vozi se polakše i nikad, baš nikad nema problema vezanih za bilo koje uvjete. Ne živimo više u doba socijalizma i Pony bicikla, danas je dostupna i oprema i odjeća i obuća. I oni koji voze svakodnevno, uredno je nose i koriste. I prepoznat ćeš ih po tome što na biciklima imaju i zvono i svijetlo i čuješ ih i vidiš ih. Ne projure kao manijaci kraj tebe, oni su dio prometa, ne divljaci puni hormona koje boli neka stvar za druge. Zato malo pristojnosti molim, kad već etiketiraš ljude.

A po tvom napisu vidim kako nikada nisi sjeo na bicikl kad je bilo bilo kakvo vrijeme osim savršeno sunčanog, tako da uz dužno poštovanje, nemaš pojma o čemu pričaš. Ono što zanese bicikl je komad leda nastao guljenjem snijega na stazu koji je poslije posipan solju pa se napravila "kaljuža" koja se preko noći smrzla. Probaj kao pješak preći preko toga i trauma ti ne gine. E pa jednako je i s biciklom. Problem su kreteni koji zaliju pločnik vrućom vodom (da, to sam osobno vidio ispred jednog haustora) i onda sve zasole. pa preko noći smrzne i nastane predivna tanka ledena ploha koja se ne vidi i na koju naletiš. Problem su kod Sheratona one gumene "trake za slijepe" koje su kad je mokro poput najgoreg leda klizave i na kojima pješaci redovito padaju.
Problem su kreteni koji zaparkiraju aute tako da onaj stupić saviju preko biciklističke staze. I problem su zombiji koji bleje u svoje smartove i niti ikoga vide niti ikoga čuju. Dva puta se u mene dok sam stajao na semaforu doslovce zabio pješak koji uopće nije registrirao ni semafor ni križanje ni mene. Eto, to su problemi. A ne snijeg, kiša ili oblačno vrijeme.
I da, jesam za to da se naprave staze, ali ako se već preseravamo pustim kilometrima "biciklističkih" staza onda ih bar treba napraviti i održavati, jednako kao i ceste. Jer JE TO PO ZAKONU.

A to da ću se voziti javnim prijevozom, ti mi ga plati pa ću rado. Dok imam izbor, moj je izbor bicikl. Zdravije, brže (od Maksimira do Cibone se ne vozim 55 nego 20 minuta) i ljepše.

Inače, sad si me povukao za jezik pa sam ti odgovorio.

Ali, izgleda da netko u poglavarstvu ili nadležnoj ekipi čita forum. Jer je danas staza uz zeleni val osim na dva mjesta uredno naknadno (noćas) očišćena, posoljena i super za vožnju. Ako ekipa ovo čita, hvala vam najljepše!
monty-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.01.2017., 10:36   #27
Ali nije očišćen zapadni pločnik Heinzelove između Planinske i Vukovarske na kojem je isto tako biciklistička staza i koji je danas bio opasan i za hodanje, a kako ne bi bio za bicikliste.
STIB is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.01.2017., 12:23   #28
izgleda da bicikisti misle da trebaju biti privilegirani u odnosu na sve ostale vjerojatno bi trebalo napraviti podno grijanje biciklističkih staza da oni mogu biciklirati u svim vremenskim uvjetima...
__________________
odbanirajte Pinzgauera!
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.01.2017., 12:55   #29
Biciklisti su ravnopravni sudionici u prometu koji su "premudrom" odlukom "genijalaca" potjerani na pločnike. Svojom željom? Ne.
A kako izgleda kad se pokušalo bicikliste staviti na cestu, pogledaj na Hebrangovoj gdje se biciklisti voze i zaobilaze parkirane aute, skele, i sve predivne prepreke koje im se mogu podmetnuti na put (kante za smeće, razbijene flaše koje smetlari metu, nabijeni snijeg, pijesak, komadi branika,komadi cigle..). Plus što prelazak svakog križanja traži "očenašek" prije, jer ti gotovo niti jedan auto na zelenom valu (čast izuzecima) neće stati i pričekati već (posebno taksisti) će s guštom stisnuti gas.

Podno grijanje bi možda trebalo staviti onoj ekipici koja zaparkirava kojekako pazeći da "cokulama iz butika" i Uggsicama ne ugaze slučajno na mokro ili snijeg. Hbg, kako bi to izgledalo na "bitnim mjestima" da se pojavi s mokrom cipelom.

Inače, mislim da bi biciklisti i trebali biti privilegirani, jer za razliku od vozača ne zagađuju zrak, ne buče, ne škripe gumama a napadaju ih i pješaci i vozači..jer gle čuda, njima smetaju.

Samo se pitam što bi se dogodilo kad bi se jednostavno zabijao u svaku osobu koja mi i milimetar stane na stazu koja je jasno i glasno označena crvenom bojom. Onako isto kao što bi se pješaku to dogodilo kada izađe na cestu. Pa šeta po pola trake. Da li bi i onda bili onako "hrabri"? Ili da nogom kresnem svaki retrovizor kojim me na Hebrangovoj krajca ekipa koja piše poruke i vozi.
Onda bi ispali još i nasilnici.
monty-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.01.2017., 13:12   #30
Već sam napisao, onaj tko se bez obzira na vremenske uvjete odluči biciklirati po centru grada
snosi sav rizik neodgovornog ponašanja i niko drugi ne može za to odgovarati... a ako usput skrivi kakvu nesreću i posljedično nastrada još neko, za to je isto on odgovoran.
__________________
odbanirajte Pinzgauera!
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.01.2017., 13:16   #31
ovdje nastavite o biciklistima u snijegu ali:

Quote:
Dyma kaže: Pogledaj post
Ovdje nastavite s raspravom o biciklistima u Zagrebu, no bez provociranja i trollanja. Postovi tipa 'odi masturbiraj i smiri se', ne prolaze, stoga raspravljajte u normalnom tonu ili nemojte ni raspravljati.
Trickie Q. is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.01.2017., 15:17   #32
Znači, po tebi bicikliste treba maknuti iz centra grada? Jer je voziti bicikl neodgovorno ponašanje. I sam si si kriv što si se drznuo to napraviti. Vrlo zanimljivo razmišljanje...

Živim za dan kad će ljudi unutar kruga 500m od Trga moći samo šetati i biciklirati. Pa da onda vidimo.. A kako se kuha po EU, moglo bi biti prema "preporukama o zagađenju" vrrrlo brzo. hehe.
monty-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.01.2017., 17:17   #33
Centar grada nije ni namijenjen za ovakav promet koji je sada, suludo je bilo u ovakvoj situaciji na silu iscrtavati biciklističke staze... već sam rekao da je to trebalo napraviti tamo gdje je manji promet (Gundulićeva ispod Tesline, Žerjavićeva, istočna strana Zrinjevca) umjesto da se za njih radi nešto na zelenom valu a konkretno za ovu situaciju
nerealno je očekivati da će se u polarnim uvjetima neko posebno brinuti o biciklistima osim njih samih.
__________________
odbanirajte Pinzgauera!
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.01.2017., 00:09   #34
Quote:
slinava smrt kaže: Pogledaj post
Probao sam voziti bicikli na -10 i to je stvarno nepotrebno mrcvarenje.
Što se čišćenja tiče... monty, potpuno si nerealna. Kakve biciklističke staze - u petak nisu bili u stanju ceste očistiti kako treba. A uvjeti su bili umjereni, ništa ekstremno.
Pretjerivanje.
Pola Danske vozi i u težim uvjetima.
Sudionici prometa su ravnopravni, treba, po mogućnosti, čistiti istodobno i jednima i drugima.

Quote:
miki1988 kaže: Pogledaj post
Zato svaki biciklist koji se vozi gradom tokom zime je luda osoba koja ugrožava druge.
Odgovor kao gore.


Quote:
monty-zg kaže: Pogledaj post
No u ovom gradu ŽIVE, RADE i PRIREZ PLAĆAJU i oni koji biciklom osim u najekstremnijim uvjetima idu svakodnevno na posao i po gradu. Jer je to način života jer je to prednost vezana za parkiranje i jer je to brži način za dolazak na bilo koju točku grada od dolaziti autom.
Ti (biciklisti) koji to rade svakodnevno, sreću se svakodnevno na istim mjestima i praktično se gotovo već i poznajemo. Imamo bicikle opremljene SVJETLIMA, ZVONIMA, REFLEKTIRAJUĆIM TRAKAMA i svom potrebnom opremom za sve vremenske uvjete tako da vožnja ni po -20 nije stvarno nikakav problem.

I da, jesam za to da se naprave staze, ali ako se već preseravamo pustim kilometrima "biciklističkih" staza onda ih bar treba napraviti i održavati, jednako kao i ceste. Jer JE TO PO ZAKONU.
Potpisujem i podržavam.


Quote:
Krkimir kaže: Pogledaj post
izgleda da bicikisti misle da trebaju biti privilegirani u odnosu na sve ostale .
Nikakva privilegija, samo ravnopravno sudioništvo u prometu.

Quote:
Krkimir kaže: Pogledaj post
nerealno je očekivati da će se u polarnim uvjetima neko posebno brinuti o biciklistima osim njih samih.
Daleko je ovo od polarnih uvjeta.
Brusina75 is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.01.2017., 01:58   #35
Quote:
monty-zg kaže: Pogledaj post
Ako pod bicikliste smatraš rekreativce, šminkere i polupoludjele studoše sa slušalicama u ušima i duksom nabijenom prkeo glave, slažem se. No u ovom gradu ŽIVE, RADE i PRIREZ PLAĆAJU i oni koji biciklom osim u najekstremnijim uvjetima idu svakodnevno na posao i po gradu. Jer je to način života
Da, ti si bolji od nas ostalih luzera koji bicikl voze samo kad nije opasno po život
Poštujem tu upornost i privrženost biciklu, ali mi nije baš jasno kako se bilo kome isplati biciklirati po ovom vremenu. Osim što se smrzneš (a vjerojatno i oznojiš), zbog neočišćenih staza brzina vožnje rapidno pada. Koje su točno prednosti, osim vjernosti "načinu života"?

Quote:
Brusina75 kaže: Pogledaj post
Nikakva privilegija, samo ravnopravno sudioništvo u prometu.
Jedno su želje, stvarnost je drugo. Sudionici u prometu nisu ravnopravni, kao što ni muškarci i žene nisu i ne mogu biti stvarno ravnopravni iz bioloških razloga.

Ravnopravnost na cesti biciklista i auta bila bi potpuni kretenizam. Bicikli nemaju što radit na cesti - osim ako nemaju posebnu traku.

A kad smo već kod ravnopravnosti i prireza, što recimo kažete na to da biciklisti počnu plaćati parkiranje tog bicikla koji zauzima gradsku površinu baš kao i parkirna mjesta koja vozači moraju plaćati? Poreze na ovo i ono? Tehnički? Ili da ih se za nesreće jednako kažnjava? Baš vam se i ne bi svidjelo?
Zato ne lupetajte o ravnopravnosti.

Quote:
monty-zg kaže: Pogledaj post
Biciklisti su ravnopravni sudionici u prometu koji su "premudrom" odlukom "genijalaca" potjerani na pločnike. Svojom željom? Ne.
A šta bi trebali, vozit po cesti u 8 ujutro i stvarat još veće kolone?
Takvi "pravovjerni" (=zaguljeni) istjerivači prava su najnapornija skupina ljudi. Nema tog argumenta koji bi ih razuvjerio (a zapravo ih je hrpa).
Inače podržavam bicikl kao prijevozno sredstvo, micanje auta iz centra i slične ideje, ali baš ga drobite.

Quote:
Brusina75 kaže: Pogledaj post
Pretjerivanje.
Pola Danske vozi i u težim uvjetima.
Sudionici prometa su ravnopravni, treba, po mogućnosti, čistiti istodobno i jednima i drugima.
Kao što rekoh, sudionici prometa nikad nisu bili niti će ikad biti ravnopravni. Iz čisto tehničkih razloga.
A pretjerivanje nije. Ceste su bile pune snijega DVA SATA nakon što je počeo padati u petak. A nije da su pahulje bile veličine vjeverice. ZS je vrlo loše obavljala posao dok se sve to događalo. To što su ceste bile polizane tri dana poslije malo znači. I nije vrijedno pohvale, jer takve i trebaju biti.
A kad već spominjemo Dansku i slične zemlje, trebala bi zimska služba malo pogledati kako se to radi u Kanadi. S puno jačim oborinama.
slinava smrt is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.01.2017., 12:15   #36
Biciklisti se mogu zadovoljiti na 2 načina: podno grijanje biciklističkih staza (skupo i jako teško izvedivo)
ili da svaki dan posebne ekipe trgaju led, sa velikim fenovima tope ono što je ostalo i poslije sa suhim krpama brišu otopljenu vodu da se opet ne smrzne.
I to sve u ranojutarnjim satima da ovi mogu biciklirati bez problema kad god im padne na pamet ići sa biciklom u centar.
__________________
odbanirajte Pinzgauera!
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.01.2017., 12:23   #37
jucer na ksaverskoj cesti, biciklist bez svjetala (pao mrak) vrluda po desnoj traci. zgazis ga slucajno i upropastis si zivot, bez obzira kaj je nepropisno na cesti - nitko ga nece prijavit jer se nikome ne da ali budalu bi stvarno trebalo izvuc za usi kad tako ne cijeni vlastiti zivot.
__________________
ad arma! ad arma!
7nationarmy is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.01.2017., 13:44   #38
Quote:
slinava smrt kaže: Pogledaj post
Da, ti si bolji od nas ostalih luzera koji bicikl voze samo kad nije opasno po život
Poštujem tu upornost i privrženost biciklu, ali mi nije baš jasno kako se bilo kome isplati biciklirati po ovom vremenu. Osim što se smrzneš (a vjerojatno i oznojiš), zbog neočišćenih staza brzina vožnje rapidno pada. Koje su točno prednosti, osim vjernosti "načinu života"?
Ne, ni po čemu nisam bolji. Ali bicikl mi je u odnosu na bilo koje drugo prijevozno sredstvo kroz grad praktičniji, brži i bolji. U uvjetima koji su normalni. Brzina vožnje ljeti i zime se razlikuje u prosjeku 5km/h. Tu je otprilike oko 18km/h. Ali, od Maksimira do Cibone, četvrokom trebam 55minuta (provjereno na žalost osobnim primjerom) dok biciklom, vozeći Maksimirskom/Šulekovom, Rakovčevom, Heinzelovom i Novom Branimirovom/Branimirovom/Vodnikovom/Savskom, sve po pravilima, dođem za 20 minuta. I ne, ne smrzavam se i ne oznojim se. Jer ne jurim i ne ludujem, kao što niti ne vozim kao puž i razgledavam izloge. I nema nikakvog problema, ni po kiši ni po suncu. Ali kad dođu idioti pa sav snijeg s pločnika naguraju na biciklističku stazu, kad dođu kreteni i parkiraju aute po toj istoj stazi, kad dođe tupava glupača s kolicima i telefonom na uhu i hoda po toj istoj stazi, onda nastaje idiotizam.
I da, isplati se biciklirati. Financijski, bicikl me koštao 2300kn, sa svom operemom još 550kn više. U zadnje četiri godine sam ovim biciklom prešao preko 3500km. Samo na pokazu (4 godine x 12 mjeseci x cijena pokaza 390kn) u Zagrebu sam ga višestruko isplatio, a gdje je benzin za auto po kiši, gdje je sve ostalo.. Sve ostalo...ljeti se vozim dovoljno brzo da me vjetar hladi u vožnji, zimi se vozim dovoljno brzo da mi nije zima. Nakon 8 sati u uredu bar se tih par km vožnje malo rastegnem, razgibam i baš se ugodno osjećam. Treba li još?

Quote:
slinava smrt kaže: Pogledaj post
Jedno su želje, stvarnost je drugo. Sudionici u prometu nisu ravnopravni, kao što ni muškarci i žene nisu i ne mogu biti stvarno ravnopravni iz bioloških razloga.
uuuppsss,pa si da te za ovo neki ne čuju jer ovo sad već ide i pod zakon. Sudionici u prometu su svi jednaki i trebali bi biti. Ako rade sranja, plaćaju kazne, ako ne poštuju propise, slijede sankcije. A svatko ima svoja prava.
Kad po gradu prvih 500 biciklista navečer plati po 500kn kazne jer nema svijetla a lampica dođe već od tridesetak kn, biti će reda. Kad u autima svaki idiot koji tipka po smartu dobije 1000kn kazne za tipkanje, biti će red. To nije pitanje ravnopravnosti nego provođenja propisa. Onih istih idiotskih propisa koji zabranjuju biciklima vožnju cestom od Cibone do Zagrepčanke ali će te policija uredno zaustaviti pred MUP-om i htjeti naplatiti kaznu. Pa kad ih tamo izblamiraš, prošetaš do znaka kojim to piše...poslije je mir.

Quote:
slinava smrt kaže: Pogledaj post
Ravnopravnost na cesti biciklista i auta bila bi potpuni kretenizam. Bicikli nemaju što radit na cesti - osim ako nemaju posebnu traku.
Tu si potpuno u pravu. Ali kad ne postoji traka, postoji jednako tako pravilo kako se vozi.
Jel bi po tebi takav kretenizam bio i za djecu koja hodaju rubom ceste jer nije predviđen pločnik? Jel to kretenizam ili potreba? Jel po takvima koji spominju neravnopravnost onda legalno djecu kositi šleperima i bacati po kanalima? Ali kad su u pitanju biciklisti, to bi mnogi rado napravili.

Quote:
slinava smrt kaže: Pogledaj post
A kad smo već kod ravnopravnosti i prireza, što recimo kažete na to da biciklisti počnu plaćati parkiranje tog bicikla koji zauzima gradsku površinu baš kao i parkirna mjesta koja vozači moraju plaćati? Poreze na ovo i ono? Tehnički? Ili da ih se za nesreće jednako kažnjava? Baš vam se i ne bi svidjelo?
Zato ne lupetajte o ravnopravnosti.
Ja sam za. Napraviti parking za bicikle s ključevima, karticama ili čime god. Da možeš staviti bicikl i znati da ćeš ga naći za par kuna. Super ideja. I još bolja da se registriraju bicikli. Ja sam za. I da se od 12g ide u školu vožnje. I to sam za. I obavezan servis svake dvije godine, kao i za auto. Sve to bi bilo super. I ne bi se ni malo bunio.
Za nesreće..apsolutno sam za to. Ja sam prvi koji bi svakog idiota u duksi nakon sumraka bez svijetla koji juri cestom kaznio s 3000kn da mu više nikad na pamet ne padne glumiti idiota. Jer je to isto kao auto bez svijetla. Ista vrsta idiota. A onaj koji vozi bicikl od 5000kn IMA novca za lampu od 30kn. Ali...dok ne dobije po repu, neće je nositi jer je frajer.


Quote:
slinava smrt kaže: Pogledaj post
A šta bi trebali, vozit po cesti u 8 ujutro i stvarat još veće kolone?
Hoćeš možda i autoškolama zabraniti tada vožnju? I onima na skuterima? I poštarima? I babama s +8 dioptrijom koje vire preko volana? Da svima osim "nekima" zabranimo vožnju jer se gospoda trebaju komotno, tipkajući po iphonu i ležeći na mjenjaču, voziti do svog ureda?

Nije problem u zakonu, nego u provođenju i u općoj nekulturi koja postoji. Uzmalo sankcija, sve bi se vrlo brzo svelo na europsku razinu. I bilo bi svima bolje.
monty-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.01.2017., 14:06   #39
Quote:
monty-zg kaže: Pogledaj post
Ali kad dođu idioti pa sav snijeg s pločnika naguraju na biciklističku stazu, kad dođu kreteni i parkiraju aute po toj istoj stazi, kad dođe tupava glupača s kolicima i telefonom na uhu i hoda po toj istoj stazi, onda nastaje idiotizam.
idioti, kreteni, glupače... jel potrebno ovako etiketirati?
Quote:
monty-zg kaže: Pogledaj post
Kad u autima svaki idiot koji tipka po smartu dobije 1000kn kazne za tipkanje, biti će red.

Jel bi po tebi takav kretenizam bio i za djecu koja hodaju rubom ceste jer nije predviđen pločnik

Ja sam prvi koji bi svakog idiota u duksi nakon sumraka bez svijetla koji juri cestom kaznio s 3000kn da mu više nikad na pamet ne padne glumiti idiota. Jer je to isto kao auto bez svijetla. Ista vrsta idiota.
ajde se malo smiri pa se vrati civilizirano raspravljati
__________________
odbanirajte Pinzgauera!
Krkimir is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.01.2017., 14:18   #40
Quote:
Quote:
slinava smrt kaže: Pogledaj post
Sudionici u prometu nisu ravnopravni, kao što ni muškarci i žene nisu i ne mogu biti stvarno ravnopravni iz bioloških razloga.
Ne vrijedi komentirati. Jesu, ravnopravni su i jedni i drugi. Nisu jednaki, to da.

Quote:
Ravnopravnost na cesti biciklista i auta bila bi potpuni kretenizam. Bicikli nemaju što radit na cesti - osim ako nemaju posebnu traku.
Tkogod ne zna da je biciklu mjesto na kolniku, ukoliko nema staze, nije za volan. Želiš li u drugim stvarima zakon ulice i jačega?

Quote:
A kad smo već kod ravnopravnosti i prireza, što recimo kažete na to da biciklisti počnu plaćati parkiranje tog bicikla koji zauzima gradsku površinu baš kao i parkirna mjesta koja vozači moraju plaćati? Poreze na ovo i ono? Tehnički? Ili da ih se za nesreće jednako kažnjava? Baš vam se i ne bi svidjelo?
Da, da, naravno. Imam jednu kaznu.

Quote:
A šta bi trebali, vozit po cesti u 8 ujutro i stvarat još veće kolone?
Nego da čekaju da nadljudi prođu u autima i onda krenu na posao?

Quote:
Takvi "pravovjerni" (=zaguljeni) istjerivači prava su najnapornija skupina ljudi.
.
Poštivanje zakona, pravne države i drugih je tebi zaguljenost?


Quote:
Krkimir kaže: Pogledaj post
Biciklisti se mogu zadovoljiti na 2 načina: podno grijanje biciklističkih staza (skupo i jako teško izvedivo)
ili da svaki dan posebne ekipe trgaju led, sa velikim fenovima tope:
Namjerno si zajedljiv. Kakvo grijanje staza? Zašto ne očistiti i dio kolnika na kojem je iscrtana biciklistička staza i gotovo. Čistiš 85% nečega, pa očisti 100%, i onih 15% plaća prirez gradu. Nitko ne suši fenom dio ceste kojom prolaze auti, o čemu ti. Pa i biciklistička guma se na okolnosti prilagodi, uspori malo.

Quote:
7nationarmy kaže: Pogledaj post
jucer na ksaverskoj cesti, biciklist bez svjetala (pao mrak) vrluda po desnoj traci. zgazis ga slucajno i upropastis si zivot, bez obzira kaj je nepropisno na cesti - nitko ga nece prijavit jer se nikome ne da ali budalu bi stvarno trebalo izvuc za usi kad tako ne cijeni vlastiti zivot.
On je u jednako teškom prekršaju kao oni što parkiraju na biciklističku stazu, a ni njih nitko ne prijavljuje. Treba kažnjavati i jedne i druge. Osobno nisam za sustav državne represije, ali mi se samo tako dovodimo u red.

Ti bi trebao moći uslikati i prijaviti takvoga. Također, svaki biciklist bi smio uslikati auto parkiran na stazi. Visoka i učinkovita kazna obojici i polako bi izumrli zastarjeli stavovi i kriva mišljenja.
Brusina75 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 11:19.