Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 23.05.2017., 13:29   #261
Quote:
Kerefek76 kaže: Pogledaj post
Rasprava o tome koliko koji motor vuče iz niskih okretaja nema smisla. Civic nema brodski motor niti je zamišljeno da povlači iz lera.
Imam vrlo nisko mišljenje o ljudima koji voze auto u niskim okretajima .
A ja imam jos nize misljenje o onima koji svoje misljenje o ljudima formiraju na racun nacina na koji voze svoj automobil.

BTW. Ako motor raspolaze maksimalnim momentom na niskim okretajima, odnosno ispod 2000 rpma, moras biti wannabe seljo rejser kreten da bi ga kod lagane voznje tjerao u visoke okretaje.
__________________
Bilo kuda Kiki svuda!
Rijecanin is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 14:27   #262
A zašto ti pretpostavljaš da ako netko govori protiv vožnje u niskim okretajima da onda preferira vožnju u crvenom i divljanje od semafora do semafora...

Pa valjda nije rejser netko ko npr. na dizelu manje zapremnine vrti auto na malo više okretaje na način da je cijelo vrijeme u nekom optimalnom powerbandu koji je kod dizela dosta uzak?
Troskot is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 14:47   #263
Quote:
Rijecanin kaže: Pogledaj post
A ja imam jos nize misljenje o onima koji svoje misljenje o ljudima formiraju na racun nacina na koji voze svoj automobil.

BTW. Ako motor raspolaze maksimalnim momentom na niskim okretajima, odnosno ispod 2000 rpma, moras biti wannabe seljo rejser kreten da bi ga kod lagane voznje tjerao u visoke okretaje.
Benzince ispod 2000 okretaja voze samo likovi koji o autima znaju samo da ima 4 kotača. Nažalost, likova koji o autima znaju samo da ima 4 kotača ima puno i automobilska industrija i marketinški odjeli su "prilagodili" motore da "mogu" povući i ispod 2000 okretaja.
Ako u brošurici od auta piše da benzinac povlači i sa 1500 okretaja to ne znači da je to ispravno jer to je samo još jedna reklamna brošurica koja služi tome da ti uvali novi auto a što će biti sa njime nakon 3-4 godine takve vožnje nikoga od proizvođača ne zanima jer će taj auto ionako završiti u zemljama 3-ćeg svijeta (uključivo i Hrvatsku).
Ponavljam još jednom, Civic nije Tomo Vinković.
Kerefek76 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 14:50   #264
Quote:
Troskot kaže: Pogledaj post
A zašto ti pretpostavljaš da ako netko govori protiv vožnje u niskim okretajima da onda preferira vožnju u crvenom i divljanje od semafora do semafora...

Pa valjda nije rejser netko ko npr. na dizelu manje zapremnine vrti auto na malo više okretaje na način da je cijelo vrijeme u nekom optimalnom powerbandu koji je kod dizela dosta uzak?
Upravo tako... ako nekome kažeš da ne voziš ispod 2000 okretaja taj odmah misli da ga pržiš na 7000-8000 u crvenom
Kerefek76 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 15:03   #265
To uglavnom osobno pogađa ove što su navikli započeti pretjecanje u 6. sa 60 km/h. Jer - ima na raspolaganju max. moment od 1750 o/min. Piše u brošuri. Vidio on.
Ili slijepo prate one indikatore za šaltanje koje je programirao poljoprivredni tehničar, specijalist za paprike. Koji sugeriraju da se iz 3. prebaci u 5. na 50 km/h. Iako auto ima 1000 kubika i umire i u toj trećoj uzbrdo. Ali ne. Hladno piše 3->5. A osobiti talent za taj profil programera ima Škoda. Izgleda da je jednog i Seat angažirao.
frenchman is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 15:13   #266
Quote:
Kerefek76 kaže: Pogledaj post
Benzince ispod 2000 okretaja voze samo likovi koji o autima znaju samo da ima 4 kotača. Nažalost, likova koji o autima znaju samo da ima 4 kotača ima puno i automobilska industrija i marketinški odjeli su "prilagodili" motore da "mogu" povući i ispod 2000 okretaja.
Ako u brošurici od auta piše da benzinac povlači i sa 1500 okretaja to ne znači da je to ispravno jer to je samo još jedna reklamna brošurica koja služi tome da ti uvali novi auto a što će biti sa njime nakon 3-4 godine takve vožnje nikoga od proizvođača ne zanima jer će taj auto ionako završiti u zemljama 3-ćeg svijeta (uključivo i Hrvatsku).
Ponavljam još jednom, Civic nije Tomo Vinković.
A na koliko okretaja bi ti vozio auto dok krstaris na otvorenoj cesti s 90 km/h?
__________________
Bilo kuda Kiki svuda!
Rijecanin is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 16:22   #267
Quote:
Kerefek76 kaže: Pogledaj post
Benzince ispod 2000 okretaja voze samo likovi koji o autima znaju samo da ima 4 kotača. Nažalost, likova koji o autima znaju samo da ima 4 kotača ima puno i automobilska industrija i marketinški odjeli su "prilagodili" motore da "mogu" povući i ispod 2000 okretaja.
Ako u brošurici od auta piše da benzinac povlači i sa 1500 okretaja to ne znači da je to ispravno jer to je samo još jedna reklamna brošurica koja služi tome da ti uvali novi auto a što će biti sa njime nakon 3-4 godine takve vožnje nikoga od proizvođača ne zanima jer će taj auto ionako završiti u zemljama 3-ćeg svijeta (uključivo i Hrvatsku).
Ponavljam još jednom, Civic nije Tomo Vinković.
Iz ovog upisa je apsolutno jasno da nisi vozio modernog turbobenzinca. Počasti se ako ne kupnjom onda bar probnom vožnjom novog Civica pa ce ti neke stvari biti bistrije.
DrAqua is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 16:24   #268
Quote:
Rijecanin kaže: Pogledaj post
A ja imam jos nize misljenje o onima koji svoje misljenje o ljudima formiraju na racun nacina na koji voze svoj automobil.

BTW. Ako motor raspolaze maksimalnim momentom na niskim okretajima, odnosno ispod 2000 rpma, moras biti wannabe seljo rejser kreten da bi ga kod lagane voznje tjerao u visoke okretaje.
Potvrđujem ovaj post s naglaskom na drugi dio...
DrAqua is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 16:35   #269
Majku ti milu do koje smo rasprave dosli. Ovdje na forumu je jebeni golf trn u oku vecini i naravno najlosiji i najkvarljiviji auto u klasi.. lako sad hondi bacit van turbaka nakon 10-ak godina downsizinga, napokon su skupili muda.

a vidim da se neki nabrijavaju i na vrijeme megana ispod 8min na ringu
sony xperia u is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 16:35   #270
Malo pročitajte što se dešava modernim turbo DI benzincima kada se voze ispod 2000 okretaja konstantno,a pogotovo kada se tjeraju jako iz vrlo niskih okretaja u visokom prijenosu (čitaj vožnja kao u dizelu). Svi dijele iste probleme i TSI, SIDI, Ecoboost, DISI tako da i Honda neće biti imuna na njih.
ISB123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 16:36   #271
Quote:
Kerefek76 kaže: Pogledaj post
a što će biti sa njime nakon 3-4 godine takve vožnje nikoga od proizvođača ne zanima
Evo ti slika najnormalnije voznje po otvorenoj cesti, relacija Rijeka - Labin, vise manje 90-100 kilometara na sat gdje god cesta dopusta.



Automatik u Drive modu ga drzi na 1500 okretaja. Sto ce se desiti s ovim automobilom nakon 3-4 godine, evo, trenutno ima 3 i po, pa me zanima sto mogu ocekivati. I ako ga ne vozim ispravno, kako bi ga ti vozio.

Ako stisnes lagano ga, ostaje u 6 brzini i sasvim veselo ubrzava, ako naglo opizdis po gasu, salta jednu ili dvije nize i ubrzava jos veselije.
__________________
Bilo kuda Kiki svuda!
Rijecanin is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 16:42   #272
Quote:
Rijecanin kaže: Pogledaj post

Pa problemi s TSI problemima su vise manje rijeseni, kakav ce biti novi 1.5 TSI, tko ce ga znati, ali trebali su do sada nesto nauciti na ranijim greskama. Hondi je ovo pak prvi izlet u Turbo vode. Nema ama bas nikakve garancije da ce motor biti pouzdaniji od novog 1.5 TSI-a
Honda ima turbo benzince valjda već 20tak godina...
Jarvis is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 16:44   #273
Automatik nema te probleme jer ne dopušta da nabiješ boost bez da on sam prešalta dolje brzinu.
ISB123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 17:06   #274
Quote:
Rijecanin kaže: Pogledaj post
Evo ti slika najnormalnije voznje po otvorenoj cesti, relacija Rijeka - Labin, vise manje 90-100 kilometara na sat gdje god cesta dopusta.



Automatik u Drive modu ga drzi na 1500 okretaja. Sto ce se desiti s ovim automobilom nakon 3-4 godine, evo, trenutno ima 3 i po, pa me zanima sto mogu ocekivati. I ako ga ne vozim ispravno, kako bi ga ti vozio.

Ako stisnes lagano ga, ostaje u 6 brzini i sasvim veselo ubrzava, ako naglo opizdis po gasu, salta jednu ili dvije nize i ubrzava jos veselije.
Nemoj se truditi-forumski stručnjaci ipak znaju bolje od inženjera koji su projektirali automatski mjenjač.
Očekuj sranja na mašini a i dpf će ti riknuti
__________________
Mr. BAD GUY
Beco is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 17:07   #275
Quote:
Rijecanin kaže: Pogledaj post
Nego sta, kritika vozaca koji je novce potrosio na Toyotu Corollu, ne moze dosadnije od toga. Ili hocemo raspravljati o voznim osobinama s vozacem koji u godini gospodnjoj 2017. vozi auto sa polukrutom straznjom osovinom?
Kakve veze ima Corolla? Kupila ju je supruga, sa tacke pouzdanosti je dobro postupila. Nisam Corollu kupio sebi, a nisam od onih koji ce natjerati suprugu da kupi nesto sto ne zeli.Slazem se da je dosadan automobil kojeg vidis na svakom uglu. Ali dosadno pouzdan sto je za suprugu bitno jer se uzasava pomisli da ostane na cesti u losem kvartu. Sto vozacima nekih EU proizvoda nije neuobicajeno.

Polukruta ne znaci nista. Npr, Mustang nema niti nezavisni straznji ovjes a moze voziti krugove oko tvog "euro" kamilica sportasa.
__________________
Mazda CX-5 2.5, Toyota Corolla 1.8, Ford Mustang 3.7 V6, Mazda 626 2.0, Audi A6 2.7 V6, Pezo 307 1.6, VW Jetta 1.8T, Dodge Stratus 2.4, Kia Ceed 1.4, Reno Clio 1.4, Rover 400 2.0D, Audi 80 1.8
El Mariachi is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 17:14   #276
To samo vrijedi za stare mustange, novi ima neovisnu. Polukruti ovjes može biti dobar kao i neovisni sto se tiče držanja ceste ali ćeš nešto morati žrtvovati, najčešće udobnost.
ISB123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 17:16   #277
Quote:
El Mariachi kaže: Pogledaj post
Kakve veze ima Corolla?
Dosadna je za popizdit, i govori o nedostatku bilo kakvog smisla za estetiku. Vidis kako je zabavno koristii ''takve'' argumente.

Quote:
El Mariachi kaže: Pogledaj post
Polukruta ne znaci nista.
Naravno da ne znaci, osim sto je rijec o danas poprilicno arhaicnoj tehnologiji, i nitko tko zeli zabavnog daily drivera si ne bi trebao dozvoliti takvo sto. doduse, nitko tko vozi Mustanga radi uzivanja u voznji si ne bi trebao dozvoliti ista nize od V8.

Quote:
El Mariachi kaže: Pogledaj post
Npr, Mustang nema niti nezavisni straznji ovjes a moze voziti krugove oko tvog "euro" kamilica sportasa.
Ali ne moze nakrcati 4 svinjeske polovice u bunker.
__________________
Bilo kuda Kiki svuda!
Rijecanin is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 17:20   #278
Kakve veze ima vrsta ovjesa sa zabavom? Po tome Megan RS, Astra OPC, Civic R, Fiesta ST nisu zabavni.
ISB123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 18:20   #279
Quote:
sony xperia u kaže: Pogledaj post
Majku ti milu do koje smo rasprave dosli. Ovdje na forumu je jebeni golf trn u oku vecini i naravno najlosiji i najkvarljiviji auto u klasi.. lako sad hondi bacit van turbaka nakon 10-ak godina downsizinga, napokon su skupili muda.

a vidim da se neki nabrijavaju i na vrijeme megana ispod 8min na ringu
A sony, kolega pomorac namjerno provocira pa mu se vraća milo za drago.
Troskot is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2017., 18:24   #280
Pridruzujem se pitanju kolege ISB123...
Troskot is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 03:57.