|
|
23.04.2022., 12:44
|
#2001
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2011.
Postova: 3,605
|
Koji problem u stvari ti imaš, možeš li gledati ispravno Eon TV?
|
|
|
23.04.2022., 13:34
|
#2002
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2006.
Lokacija: Split
Postova: 9,688
|
Quote:
WPLumia kaže:
Ne i dalje samo ABR.
Test brzine u EONu pokazuje preko 80000kbits/s
Inačica verije u LG store-u je 1.83
Imam paket za 49 kuna i prijavljen sam preko EON Hrvatska.
|
Sve isto imamo, osim što je kod mene net spojen žično. Evo kkao je kod mene:
key checker
|
|
|
23.04.2022., 13:50
|
#2003
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2013.
Postova: 1,638
|
Quote:
stipest kaže:
Sve isto imamo, osim što je kod mene net spojen žično. Evo kkao je kod mene:
key checker
|
Hvala.
A niš, budem poslao upit pa ću vidjeti kaj vele.
I prijw je bio na WiFi i sve bilo ok.
Sam kažem, prije mjesec dana sam postavio ABR Auto, i htio opet promijeniti i vidio ovo kaj sam uslikao.
|
|
|
23.04.2022., 14:43
|
#2004
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2021.
Postova: 864
|
Quote:
stipest kaže:
Sve isto imamo, osim što je kod mene net spojen žično. Evo kkao je kod mene:
key checker
|
Ovo što si uslikao su postavke preko box-a ili preko Tv app?
|
|
|
23.04.2022., 15:37
|
#2005
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2006.
Lokacija: Split
Postova: 9,688
|
Preko TV app, kao i kod kolege. LG TV i zadnja verzija app. Provjerio sam i na box-u, isto je.
|
|
|
23.04.2022., 15:57
|
#2006
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2021.
Postova: 864
|
Quote:
stipest kaže:
Preko TV app, kao i kod kolege. LG TV i zadnja verzija app. Provjerio sam i na box-u, isto je.
|
Nekako mi drukčije izgleda ovo tvoje i njegovo. Možda je druga verzija app.
|
|
|
23.04.2022., 21:39
|
#2007
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2006.
Lokacija: Split
Postova: 9,688
|
Quote:
WPLumia kaže:
Da li može netko provjeriti postavke slike na Smart TV-u. Meni je sada ABR i nema opcije za CBR. Jel to samo meni, ili je to sada tako.
LG verzija app-a 4.21.14695
|
Quote:
palmal kaže:
Nekako mi drukčije izgleda ovo tvoje i njegovo. Možda je druga verzija app.
|

|
|
|
25.04.2022., 18:17
|
#2008
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2011.
Postova: 3,605
|
Kakva je situacija sa kupljenim Eon box-om, kod prekidanja korištenja paketa , pa ponovnog naknadnog korištenja? Mora li se box resetirati ili tražiti od kor.službe nova aktivacija ili to novo gledanje ide automatski po ukljičenju novog paketa.
|
|
|
25.04.2022., 19:13
|
#2009
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2021.
Postova: 864
|
Quote:
B-118 kaže:
Kakva je situacija sa kupljenim Eon box-om, kod prekidanja korištenja paketa , pa ponovnog naknadnog korištenja? Mora li se box resetirati ili tražiti od kor.službe nova aktivacija ili to novo gledanje ide automatski po ukljičenju novog paketa.
|
Što pod time misliš?
Znači li to da bi npr. dok imaš mjesec dana besplatno uzeo premium paket, a onda poslije prebacio na npr. full paket ili misliš par mjeseci gledati pa otkazati i onda nakon nekog vremena ponovo uzeti Eon?
|
|
|
25.04.2022., 19:32
|
#2010
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2011.
Postova: 3,605
|
Ovo drugo, gledati pa odjaviti pa eventualno opet gledati.
|
|
|
25.04.2022., 19:50
|
#2011
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2021.
Postova: 864
|
Quote:
B-118 kaže:
Ovo drugo, gledati pa odjaviti pa eventualno opet gledati.
|
Evo odgovora koji su mi poslali.
Prilikom aktivacije EON TV usluge putem kreditne kartice i kupovine EON Smart Box-a, uslugu je moguće otkazati i nakon toga ponovno aktivirati te koristiti sa istim korisničkim računom i postojećim EON Smart Box-om.
Znači nikakva dodatna aktivacija nije potrebna sa njihove strane nego ti ponovo aktiviraš putem MojEon-a.
|
|
|
27.04.2022., 12:10
|
#2012
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2006.
Lokacija: Split
Postova: 9,688
|
Ima li tko problema sa naplatom? Imam osnovni paket od 9 mjeseca i dao sam karticu da mi skida s nje. Do sada je sve bilo ok, a sada vidim da mi već 8 dana nisu skinuli novac, a u mojEON mi stoji kod pretplate, -8 dana? Novca ima na računu. Uredno sam dobio mail 5 dana prije naplate, da će mi naplatiti, ali nisu. Sve radi, ali ne bi htio da me isključe baš kad nešto gledam (a to tako uvijek bude  ).
|
|
|
27.04.2022., 14:57
|
#2013
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2011.
Postova: 3,605
|
Ima li neki drugi način plačanja, na uplatnice, ne volim davati broj kartice?
|
|
|
27.04.2022., 15:27
|
#2014
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2021.
Postova: 864
|
Quote:
B-118 kaže:
Ima li neki drugi način plačanja, na uplatnice, ne volim davati broj kartice?
|
Možeš uzeti preko Telemach računa, a ne kartice ali tada ne možeš kupiti box nego ga samo unajmiti ili uzeti na ugovornu obvezu.
|
|
|
27.04.2022., 15:30
|
#2015
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2021.
Postova: 864
|
Quote:
stipest kaže:
Ima li tko problema sa naplatom? Imam osnovni paket od 9 mjeseca i dao sam karticu da mi skida s nje. Do sada je sve bilo ok, a sada vidim da mi već 8 dana nisu skinuli novac, a u mojEON mi stoji kod pretplate, -8 dana? Novca ima na računu. Uredno sam dobio mail 5 dana prije naplate, da će mi naplatiti, ali nisu. Sve radi, ali ne bi htio da me isključe baš kad nešto gledam (a to tako uvijek bude  ).
|
Prijavi se sa istim mailom i lozinkom na Telemach račun i provjeri je li i ondje isto kao na MojEon.
Telemach račun ti se nalazi na njihovoj stranici.
|
|
|
27.04.2022., 19:32
|
#2016
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2011.
Postova: 696
|
Quote:
stipest kaže:
Ima li tko problema sa naplatom? Imam osnovni paket od 9 mjeseca i dao sam karticu da mi skida s nje. Do sada je sve bilo ok, a sada vidim da mi već 8 dana nisu skinuli novac, a u mojEON mi stoji kod pretplate, -8 dana? Novca ima na računu. Uredno sam dobio mail 5 dana prije naplate, da će mi naplatiti, ali nisu. Sve radi, ali ne bi htio da me isključe baš kad nešto gledam (a to tako uvijek bude  ).
|
Potpuno isti slučaj, i kod mene je -8 dana i ne skida se novac sa kartice! Sigurno neki tehnički problem sa njihove strane. Mislim da nemamo razloga za zabrinutost, važno da nam programi rade. 
Naplatit će oni to prije ili kasnije... 
|
|
|
27.04.2022., 19:47
|
#2017
|
Lord Of The Manor
Registracija: Jun 2014.
Lokacija: Rijeka snova
Postova: 17,068
|
Isto i kod mene....naplata je trebala biti 20.04. i piše - 8 dana.....pretpostavljam da je zbilja nešto kod njih i naplate....
|
|
|
27.04.2022., 20:03
|
#2018
|
Lord Of The Manor
Registracija: Jun 2014.
Lokacija: Rijeka snova
Postova: 17,068
|
Naplata ide preko PBZ-a.
Preko koje banke ide vama, ima li to kakve veze?
|
|
|
27.04.2022., 20:11
|
#2019
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2003.
Lokacija: Zagreb
Postova: 2,620
|
Meni su u siječnju preskočili, pa u veljači naplatili 2 puta.
|
|
|
27.04.2022., 20:12
|
#2020
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2011.
Postova: 3,605
|
Quote:
palmal kaže:
Možeš uzeti preko Telemach računa, a ne kartice ali tada ne možeš kupiti box nego ga samo unajmiti ili uzeti na ugovornu obvezu.
|
A ide li paket preko Telemach računa , a box uzeti jednokratno preko kartice?
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 23:30.
|
|
|
|