|
|
17.03.2023., 15:56
|
#3801
|
mod
Registracija: Jul 2005.
Postova: 10,537
|
Netko se žalio Vijeću za elektroničke medije na nedostatak teletexta na EON-u:
Quote:
Ad. 2. Jednoglasno je odlučeno:
Po pritužbi na pružatelja medijske usluge na zahtjev Telemach Hrvatska d.o.o. u kojoj se navodi da je podnositelj pritužbe kao korisnik Telemachovog EON TRIO paketa utvrdio da Telemach svojim TV korisnicima ne dostavlja i uslugu teleteksta, te da posljedično osobe oštećenog sluha ne mogu uključiti titlove koje neki TV kanali za svoje programe osiguravaju osobama oštećenog sluha, utvrđuje se da nema kršenja ZEM-a.
|
Zapisnik s 8-23 sjednice Vijeća za elektroničke medije, održane dana 9. ožujka 2023.
|
|
|
17.03.2023., 16:02
|
#3802
|
Zivot je igra, na tebi je
Registracija: Sep 2013.
Postova: 40,820
|
Kako se šalju te žalba AEM? Svako izvješće ima par takvih bisera 
|
|
|
17.03.2023., 16:07
|
#3803
|
mod
Registracija: Jul 2005.
Postova: 10,537
|
Da, ljudi baš svašta znaju prijavljivat.
A za prijave, pretpostavljam da se ide na Kontakt - Odjel za nadzor i analizu medijskih sadržaja i tamo ima ime osobe i mail kome se obratit ako nešto "sumnjivo" pronađeš 
|
|
|
17.03.2023., 17:20
|
#3804
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2020.
Postova: 2,181
|
Možda je čovjek bio korisnik Optima Telekoma pa je preuzimanjem Optime od strane Telemacha postao korisnik EON trio paketa, tako bar piše u odgovoru na pritužbu da je korisnik EON trio paketa. Možda mu je doista bitno da ima uslugu teleteksta ako je osoba oštećenog sluha... nije baš da se žalio AEM da mu se na sviđa dizajn daljinskog upravljača ili nešto u tom stilu...
|
|
|
17.03.2023., 17:47
|
#3805
|
🅼🅴🅿🅷🅸🆂🆃🅾
Registracija: May 2010.
Lokacija: Zagreb
Postova: 23,679
|
Jesu obrazložili zašto odbijaju žalbu?
|
|
|
17.03.2023., 17:52
|
#3806
|
mod
Registracija: Jul 2005.
Postova: 10,537
|
Kažu nema kršenja ZEM-a, ja bi to preveo kao - Zakon o elektroničkim medijima ne obvezuje operatera da emitira teletext.
|
|
|
17.03.2023., 17:55
|
#3807
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2012.
Postova: 3,227
|
Plaćam EON preko Telemach računa i imao sam želju uzeti EON smart box. U poslovnici su mi rekli da moram raskidat ugovor i napravit novi kako bi se u ugovor dodalo plaćanje najma uređaja. Nije mi se dalo zezat s tim i pronašao sam na njuškalu da netko prodaje smart box i kupio ga. Sad kad ga želim pokrenuti ne prihvaća mi aktivacijski kod. Zna li netko rješenje problema?
|
|
|
17.03.2023., 18:03
|
#3808
|
🅼🅴🅿🅷🅸🆂🆃🅾
Registracija: May 2010.
Lokacija: Zagreb
Postova: 23,679
|
Quote:
soundvision kaže:
Kažu nema kršenja ZEM-a, ja bi to preveo kao - Zakon o elektroničkim medijima ne obvezuje operatera da emitira teletext.
|
A jel ima u zakonu šta o tilovima za osobe oštećenog sluha? Teletekst je ovdje manje bitan.
|
|
|
17.03.2023., 18:04
|
#3809
|
Lord Of The Manor
Registracija: Jun 2014.
Lokacija: Rijeka snova
Postova: 17,068
|
Vjerovatno jer uređaj kao takav nije uparen s tvojom inicijalnom uslugom.....
kad sam uzimao dodatni Max tv uređaj iste je također trebalo upariti da bi mogli funkcionirati.....
|
|
|
17.03.2023., 18:13
|
#3810
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2021.
Postova: 864
|
Quote:
SuperSportski kaže:
Plaćam EON preko Telemach računa i imao sam želju uzeti EON smart box. U poslovnici su mi rekli da moram raskidat ugovor i napravit novi kako bi se u ugovor dodalo plaćanje najma uređaja. Nije mi se dalo zezat s tim i pronašao sam na njuškalu da netko prodaje smart box i kupio ga. Sad kad ga želim pokrenuti ne prihvaća mi aktivacijski kod. Zna li netko rješenje problema?
|
Eon box mora biti uparena sa korisničkim računom. Pošto kod tebe to nije slučaj ne vjerujem da se išta može napraviti. Pokušaj ih kontaktirati da ti ga upare sa tvojim računom ali ne vjerujem da ćeš išta postići. Trebao si se prije kupovine malo raspitati.
|
|
|
17.03.2023., 18:16
|
#3811
|
Lord Of The Manor
Registracija: Jun 2014.
Lokacija: Rijeka snova
Postova: 17,068
|
Naravno, box kao box je beskoristan ako ga se ne pridruži usluzi koju koristiš....
|
|
|
17.03.2023., 18:29
|
#3812
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2020.
Postova: 2,181
|
Quote:
soundvision kaže:
Kažu nema kršenja ZEM-a, ja bi to preveo kao - Zakon o elektroničkim medijima ne obvezuje operatera da emitira teletext.
|
Možda neko drugi zakon regulira emitiranje teleteksta. Ili je to stvar kvalitete ponude. Kao i ponuda kanala u visokoj rezoluciji i tome slično. Osobno teletekst uopće ne koristim ali osobama s oštećenim sluhom sigurno puno znači. HRT je mislim čak zakonom obavezan prilagoditi dio sadržaja osobama oštećenog sluha i vida...
|
|
|
17.03.2023., 18:30
|
#3813
|
mod
Registracija: Jul 2005.
Postova: 10,537
|
Quote:
Mephisto kaže:
A jel ima u zakonu šta o tilovima za osobe oštećenog sluha? Teletekst je ovdje manje bitan.
|
Nema konkretno za osobe oštećenog sluha, no ima masu toga o osobama sa invaliditetom no više-manje sve se odnosi na same TV kanale.
Evo ovaj dio bi se mogao odnositi i na operatere a vezan je za osobe sa invaliditetom:
Quote:
ČLANAK 18:
(1) Nakladnici televizije i pružatelji medijskih usluga iz članaka 26. i 92. ovoga Zakona dužni su stalno i postupno korištenjem proporcionalnih mjera svoje usluge učiniti pristupačnijima djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom.
(2) Vijeće, radi provedbe obveze iz stavka 1. ovoga članka, potiče pružatelje medijskih usluga da razviju akcijske planove o pristupačnosti u odnosu na stalno i postupno povećanje pristupačnosti svojih usluga djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom.
|
Članak 92. se odnosi na TV kanale a Članak 26. se odnosi na "audio i audiovizualne medijske usluge na zahtjev", a Telemach (kao i svi drugi operateri) su upisani u knjigu "pružatelja medijskih usluga na zahtjev", pa bi se ovaj dio mogao odnositi i na EON, iako nije konkretan.
|
|
|
18.03.2023., 20:08
|
#3814
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2003.
Lokacija: Zagreb
Postova: 34
|
EON i problem teleteksta
Quote:
soundvision kaže:
Netko se žalio Vijeću za elektroničke medije na nedostatak teletexta na EON-u:
Zapisnik s 8-23 sjednice Vijeća za elektroničke medije, održane dana 9. ožujka 2023.
|
Ja sam se žalio i dobio emailom odgovor u kojem stoji da Agencija za elektroničke medije nije nadležna. Uputili su me na Hrvatsku regulatornu agenciju za mrežne djelatnosti. Kad nađem malo vremena, budem se javio toj agenciji.
Šaljem i dio njihovog odgovora:
----
Agencija za elektroničke medije je zaprimila Vaš prigovor i upit te Vam nastavno šaljemo naš odgovor uz par informacija za koje se nadamo da bi Vam mogle pomoći.
Vaš predmet (spor) nije u nadležnosti Agencije za elektroničke medije.
Sukladno čl. 73. st.1. Zakona o elektroničkim medijima (NN 111/2021, 114/2022; dalje u tekstu: ZEM) Agencija za elektroničke medije je samostalna, neovisna i neprofitna pravna osoba s javnim ovlastima u okviru djelokruga i nadležnosti propisanih ZEM-om.
Člankom 77. ZEM-a propisano je koji su regulatorni i drugi poslovi u nadležnosti Agencije, a člankom 78. ZEM-a propisano je da Vijeće za elektroničke medije odlučuje o poslovima iz čl. 77.st.1. ZEM-a te je propisano koji su još poslovi Vijeća.
ZEM ne daje odgovor na pitanje koje ste postavili, a Agencija ni inače nije nadležna za bilo koje pitanje u vezi s EON uslugama i drugim sličnim uslugama, jer takve usluge ulaze u nadležnost Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM).
Naime, koliko možemo iščitati, rješavanje Vašeg predmeta tj. spora uređeno je Zakonom o elektroničkim komunikacijama, a nadležno tijelo za provedbu istog propisa je Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti.
Isto tijelo je nadležno i za “rješavanje sporova između krajnjih korisnika usluga i operatora” no tek nakon što se prethodno provedu odgovarajući postupci u dvije faze između korisnika i operatora.
Predlažemo Vam da pokušate pronaći informacije koje bi Vam mogle koristiti za rješavanje spora (npr. radi (ne)kvalitete usluge) putem nižeg linka kojeg Vam prilažemo:
https://www.hakom.hr/hr/kako-se-zaliti/2116
----
|
|
|
19.03.2023., 08:36
|
#3815
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2021.
Postova: 16
|
registracija, podaci o placanju
Ljudi help.
Tokom registracije nije mi se otvorila stranica za unos podatka o kartici.
U mojeon.hr mi kaze datum aktivacije 18.3, sto je u redu.
No, ako idem unjeti podatke o placanju vrti vrti i vrti, ne vodi nigdje.. 
Sada nemogu niti na eon.tv uci, kaze "pogresna email ili lozinka"
Zasto rade tolike komplikacije oko registracije 
|
|
|
19.03.2023., 09:27
|
#3816
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2010.
Postova: 58
|
otkada je srpski komentator, a ne engleski na Eurosport 1? gledao jucer muski veleslalom pa me iznenadilo, to je nedugo promijenjeno pretpostavljam
|
|
|
19.03.2023., 09:29
|
#3817
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2018.
Postova: 2,789
|
Uskoro će biti opcija odabira jezika/audio kanala.
|
|
|
19.03.2023., 12:07
|
#3818
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2012.
Postova: 3,227
|
Quote:
Luka030 kaže:
Uskoro će biti opcija odabira jezika/audio kanala.
|
Hoće li isto vrijediti i za SK? Poneki komentatori poput Tihane Zrnić i Igora Flaka nerviraju me pa bi bila super opcija uključiti srpskog komentatora.
|
|
|
19.03.2023., 12:45
|
#3819
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2018.
Postova: 2,789
|
Da, prvestveno na SK i dječijim kanalima će biti uvedena ta opcija.
S tom informacijom se oglasio Telemach BiH jer su se tamo korisnici žalili da nemaju opciju odabira jezika (na nekim kanalima je hrvatski, na nekim srpski).
|
|
|
19.03.2023., 12:50
|
#3820
|
Lord Of The Manor
Registracija: Jun 2014.
Lokacija: Rijeka snova
Postova: 17,068
|
Uvijek sam za više mogućnosti.... tko želi, neka korisiti....
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 11:37.
|
|
|
|