Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 18.09.2020., 20:53   #1
Luda kuća - chat - troll tema II

Uvodni post prethodne teme https://www.forum.hr/showpost.php?p=...97&postcount=1

A lnk na prethodnu je tu https://www.forum.hr/showthread.php?t=894312
__________________
Niks grozje ščipjen, niks smokve ticen perke ćeš dobit takicon po tampliru.
Cuka is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.09.2020., 23:38   #2
Cukaaaaa
__________________
Acta, non verba. - Dijela ne riječi.
"Kako bi igra bila užitak, trening bi trebao biti patnja." - Dražen Petrović
Čehinja is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.09.2020., 00:52   #3
Ej bog.
__________________
Niks grozje ščipjen, niks smokve ticen perke ćeš dobit takicon po tampliru.
Cuka is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.09.2020., 09:20   #4
dobra lokacija, jel tijesno.
__________________
Ljubavnik od formata
mrcina 22222 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 10:01   #5
Preporuke za relaciju VK-Imotski?

Koliko vidim 2 opcije se nameću:
Šamac - Modriča - Doboj - Zenica - Novi Travnik - Bugojno -....
Županja - Gradiška - BL - Jajce - Donji Vakuf - Bugojno -....
__________________
Object reference not set to an instance of an object
akoj is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 10:10   #6
Šamac - Doboj bi trebalo da je u kompletu stavljen novi sloj asfalta. Do Zenice mislim da više nema problema.
Edit : još postoje radovi na dionici Modriča - Doboj
hadzija is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 10:38   #7
Šamac, apsolutno. Nemaš šta raditi do Gradiške, pa se vraćati nazad.
frenchman is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 11:04   #8
Ekipa koja je ovo i proslo ljeti isla objema rutama mi je rekla da im je preko BL brze 30 do 45 min te da je bilo manje prometa i policije.
__________________
Object reference not set to an instance of an object
akoj is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 11:49   #9
Može biti da je blizu vremenski, pa čak i brže ako ćeš gaziti debelo preko ograničenja po AC. Ali da će biti brže 45 min, to laže k'o pas.
frenchman is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 12:08   #10
Ako ti ne smeta voziti 60 km/h zbog "naseljenog mjesta" gdje bi mogao komotno 130 i 90 na otvorenoj gdje se može isto 130ak - Doboj....

Ako ti smeta - BL. Debelo zanimljivije za voziti, ne prezahtjevno, ljepša priroda, manje gužve, ni ne bi puno brže preko ograničenja (na većini kilometara).

U ekonomiju i kilometražu neću ulaziti. I da, za relaciju OS - TG se uštedilo 30 - 45 minuta u prosjeku preko BL, čak još dok se dalo drotu 5 - 10 KM za kavicu i vozilo dalje.
__________________
Ljubomorni ljudi kažu da sam loš
HHmischko is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 12:34   #11
Quote:
frenchman kaže: Pogledaj post
Može biti da je blizu vremenski, pa čak i brže ako ćeš gaziti debelo preko ograničenja po AC. Ali da će biti brže 45 min, to laže k'o pas.
Ma ne znam, vjerojatno su se na prvoj relaciji vozili iza kamiona vecinu vremena

Quote:
HHmischko kaže: Pogledaj post
Ako ti ne smeta voziti 60 km/h zbog "naseljenog mjesta" gdje bi mogao komotno 130 i 90 na otvorenoj gdje se može isto 130ak - Doboj....

Ako ti smeta - BL. Debelo zanimljivije za voziti, ne prezahtjevno, ljepša priroda, manje gužve, ni ne bi puno brže preko ograničenja (na većini kilometara).

U ekonomiju i kilometražu neću ulaziti. I da, za relaciju OS - TG se uštedilo 30 - 45 minuta u prosjeku preko BL, čak još dok se dalo drotu 5 - 10 KM za kavicu i vozilo dalje.
Ma ne smeta mi retardirano ogranicenje, navikao sam na to.
Najvise naginjem opcija 1 tamo opcija 2 nazad.

Nego, gdje tenkirati stotku u BiH?
__________________
Object reference not set to an instance of an object
akoj is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 12:42   #12
Quote:
akoj kaže: Pogledaj post
Nego, gdje tenkirati stotku u BiH?
Gazprom. U BL i Šamcu. U Šamcu su primali sve valute, u BL si morao do mjenjačnice na "nestro" benzinsku koja je doslovno desetke metara dalje.

U BL ti je benza s prave strane ako ideš na sjever.

Na privatnim "no brand" bolje nemoj sipat čorbu, ako želiš 100ku.
__________________
Ljubomorni ljudi kažu da sam loš
HHmischko is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 16:05   #13
Ma mislim placati Revolutom odnosno Monesom ako bude bio vikend.
Dakle NIS i eventualno Petrol u BL.
__________________
Object reference not set to an instance of an object
akoj is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 22:26   #14
Evo da iskoristim priliku da se spomenem majke inzenjeru koji je projektirao sistem skidanja rezervnog kotaca na Opelu Vivaro iz 2018. godine. Dakle, kotac je smjesten ispod prtljaznika(srecom je istih dimenzija kao i ostali, bar tu nisu zasrali sa nekim sranjem za bicikl) i skida se na nacin da moras leci na pod i cijeli vijak od 15 cm odvrtiti do dolje sa kljucem koji bi mogao na natjecanje sto se neprakticnosti tice. Ne postoji sansa da odvrnes taj vijak klececi ili na neki drugi nacin nego se mora bas leci na pod i pomno pratiti kako se taj kljuc sa zglobom ponasa. Nakon sto se taj vijek odvrne treba jos jedan zakav odvrnuti ali srecom on je na sistem da ne treba cijeli van nego se sistem moze skinuti i kada ga se samo malo olabavi.
Osim tog problema oni su taj isti kljuc predvidjeli za odvijanje vijaka na kotacima sto bas i nije lak zadatak kada imas kljuc sa zglobom a duzina poluge je 15 cm. Treba jebeno dobro stisnuti i ja sam skoro odustao koliko tesko je bilo bez poluge skinuti te vijke. Nikakve dodatne poluge nema, cak nisu napravili da se moze kuka za vucu(ona koja se montira sprijeda) na neki nacin iskoristiti da se poveca sila odvijanja.
Da napomenem da ja nisam nimalo slabasan pa da je u pitanju manjak snage, prosle godine sam skrivio kljuc na Xsari Picassu posto je ekipa iz Vulkala pomislila da je njihov zadatak stegnuti kotace maksimalno koliko ide.
Na jebenu izmjenu jednog kotaca ja sam izgubio skoro 20 minuta, i to 15 minuta na odvijanje i zavidavanje ona dva jebena vijka ispod kombija.


Da stvar ne bi ostala na tome zanimljivo je kako kombi ima sistem koji upozorava na mali pritisak u gumama. Ne kaze u kojoj je pao tlak, jer je problem bio isprogramirati i tu sitnicu, nego samo pokaze da je pritisak u nekoj od guma pao. Ima i drugu fazu kada upali crvenu STOP lampicu jer je tlak pao previse.
Dakle, nakon izmjene probusene gume nastavljam voznju a meni komp pali crveno STOP upozorenje posto guma, koja je sad na mjestu rezervne, javlja da je tlak u njoj prenizak za sigurnu voznju. Ja znam da nije posto je kotac primijenjen i taj novi kotac napumpan.
Problem je u tome sto kada komp daje tu crvenu STOP lampicu na putnom racunalu se ne moze pristupiti nijednom meniju, samo pise PUNCTURE. Jos jedna sitnica, kada komp salje taj signal onda ne radi tempomat.
Dakle, vozis se sa potpuno ispravnom gumom ali probusena javlja da je probusena i ne mozes koristiti tempomat ni putno racunalo. Imao sam odvesti jos nekih 400 km po autocesti i jebeno mi je islo na zivce sto nisam mogao koristiti tempomat.

Dragi moj inzenjeru iz Opela(ili odakle si vec) poserem ti se u usta.
__________________
we don't like things you do, and we will not remember you
babarej is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 22:43   #15
Narančasta lampica za pritisak u gumama se resetira dugim pritiskom na tipku na ručici, pretpostavljam da se onda tako resetira i ovo upozorenje koje je tebi doslo.

I inzinjer je vjerojatno iz Renaulta.
Guater is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2020., 22:53   #16
Da, resetira se na par minuta/sekundi i onda se opet pojavi. Ali kada se upali crvena lampica i upozorenje PUNCTURE onda mozes stiskati tipku na rucici koliko zelis, nece se nista dogoditi dok ne stanes i ugasis automobil. Nakon toga krece sve iz pocetka, dakle; kratko narancasta lampica pa zatim crvena i laku noc tempomat i putno racunalo.

Da, pretpostavio sam da je inzenjer iz Renaulta, Trafic je predlozak za Vivara. Imao sam i Clia 3 prije 10 godina i on je takodjer imao ekstra glup nacin za montiranje rezervnog kotaca natrag u leziste ispod prtljaznika. Morao si iz prtljaznika povuci neku sajlu dugu skoro metar i tako drzati tu sajlu pored uha dok drugom rukom pokusavas natjerati neki plasticni vijak u utor navoja kako bi to sve uhvatilo i osiguralo sigurnu poziciju kotaca.

Zbog cega neki proizvodjaci kompliciraju dok drugi to imaju elegantno rijeseno vec desetljecima?
__________________
we don't like things you do, and we will not remember you
babarej is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2020., 09:30   #17
Zato jer produžetak ključa dojde pol Eura. Puta masa proizvedenih auta.....

Istina, onda moreš ko čovjek šrafit kroz stražnji branik, al jebi ga, Euri su to.
__________________
Pare pokreću svijet, ljude i nogomet..... Parama mo´š kupit sve al nemo´š kupit raju.....
Nalc is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2020., 13:49   #18
Nije to Opel izmislio nego Renault.

U rezervnom tocku nema tog senzora i sistem ti je ocitavao senzor iz prazne guma koja je na mjestu rezervnog tocka, zato tu obavijest nisi mogao resetirat, trebao si napumpat taj skinuti tocak pa bi mogao, barem privremeno dok se opet ne isprazni, ali bi to bilo puno sporije nego dok je bio pod opterecenjem.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2020., 14:31   #19
Znam da je senzor iz rezervog kotaca, u tome i jest problem.

Kako god bilo, glup sistem i ako imaju imalo pameti staviti ce u izbornik mogucnost iskljucivanja tog senzora.

Ne podnosim automatiziranje sistema u automobilima, nekada je to odlicno ali puno puta se pokaze kao govno. Treba omoguciti manualno podesavanje svega pa da vlasnik moze kontrolirati automobil koji vozi a ne da pati zbog glupih senzora i automatizacije.
__________________
we don't like things you do, and we will not remember you
babarej is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2020., 23:53   #20
Al se lik raspisao.

https://www.index.hr/oglasi/oglas.as...2513&edit=true

Poslano sa mog SNE-LX1 koristeći Tapatalk
BanRey is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 01:21.