Dionice Ne zaboravi na stop-loss |
|
|
24.01.2008., 13:19
|
#781
|
♦♠♥♣
Registracija: Mar 2007.
Lokacija: Ministarstvo za istraživanje ruda i gubljenje vremena
Postova: 1,090
|
U FIMA-i 10-ak min
__________________
Mene novac i slava ne zanimaju.
Zanima me samo novac!
|
|
|
24.01.2008., 13:23
|
#782
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: sunčana gredica
Postova: 262
|
Quote:
wes craven kaže:
Koliko vama treba npr od prolaska naloga na burzi dok ne vidite dionice u svom portfelju?
Npr meni kod rasta je Ovako:
-cca pola sata da dobijem oznaku da je nalog prosao
-vise sati pa cak i dan dok ne vidim dionice na svom portfelju.
slicno je i s prodajom. Dok vidim novce na racunu prodje i dan od prodaje dionica.
s ovakvom brzinom daytrading uopce nije moguc. Kako je to kod drugih, npr comline?
|
Ista stvar i meni kod Rasta. Skupi su, spori, itd., ali sam im vjerna zbog real time monitoringa za sve dionice pa kad pomislim na cijenu ful paketa zse monitora, na isto mi dođe! Više puta sam ih zvala i potužila se na sporost, ali su mi odgovarali tak blaziranim i nezainteresiranim tonom da sam definitivno odustala od bilo kakve rasprave. Ja sam eksperimentalno od prošlog petka uzela još i Comline brokers i ne mogu doći k sebi kak su brzi! I jeftini. Jedino još uvijek ne kužim kak mogu izmijeniti nalog! Naime, dogodilo mi se da sam zabunom nešto stavila i još nisam ni dobro uočila pogrešku, a već je prošlo!!!!
Pa mi Rast služi za kiseljenje, TA, monitoring i povremeno održavanje prometa, a Comline za trejdanje!
|
|
|
24.01.2008., 13:29
|
#783
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Zg
Postova: 554
|
aj fala, znaci nije da mi se bezveze ne svidja rast. Srecom poslao sam papire comline-u pa ce valjda za par mjeseci i aplikacija im biti bolja.
|
|
|
24.01.2008., 13:34
|
#784
|
Pokojni
Registracija: May 2006.
Lokacija: U stvarnom svijetu
Postova: 5,060
|
Quote:
wes craven kaže:
Koliko vama treba npr od prolaska naloga na burzi dok ne vidite dionice u svom portfelju?
Npr meni kod rasta je Ovako:
-cca pola sata da dobijem oznaku da je nalog prosao
-vise sati pa cak i dan dok ne vidim dionice na svom portfelju.
slicno je i s prodajom. Dok vidim novce na racunu prodje i dan od prodaje dionica.
s ovakvom brzinom daytrading uopce nije moguc. Kako je to kod drugih, npr comline?
|
1.G - minutu-dvije max.
__________________
Ovo je misljenje a ne savje(s)t RiNvest® jaše - Proud Platinum Member
|
|
|
24.01.2008., 13:46
|
#785
|
behind silence
Registracija: Mar 2007.
Lokacija: tu i tamo
Postova: 187
|
Quote:
Zafashan kaže:
1.G - minutu-dvije max.
|
ne i u busy houru 
|
|
|
24.01.2008., 13:48
|
#786
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2006.
Postova: 111
|
Quote:
Zafashan kaže:
1.G - minutu-dvije max.
|
meni danas na comlinu za par minuta sve rijeseno
|
|
|
24.01.2008., 14:15
|
#787
|
Pokojni
Registracija: May 2006.
Lokacija: U stvarnom svijetu
Postova: 5,060
|
Quote:
spicelab kaže:
ne i u busy houru 
|
Hmmmm...
OK, u busy houru do max 5 minuta. OK?
__________________
Ovo je misljenje a ne savje(s)t RiNvest® jaše - Proud Platinum Member
|
|
|
24.01.2008., 15:14
|
#788
|
behind silence
Registracija: Mar 2007.
Lokacija: tu i tamo
Postova: 187
|
Quote:
Zafashan kaže:
Hmmmm...
OK, u busy houru do max 5 minuta. OK?
|
a moguce, iako mi je u dva navrata uzelo i po cca 10 min.
|
|
|
24.01.2008., 15:31
|
#789
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Zg
Postova: 554
|
a ovaj moj rast.... danas oko 10:30 trgovina a jos nema dionica u portfelju (15:31). Aj dobro, nisu jos narasle tako da bi ih mogao prodavati al fakat su uzasno spori.
|
|
|
24.01.2008., 15:33
|
#790
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: sunčana gredica
Postova: 262
|
Wes, ajmo mi njima jedno oštro pismo!
|
|
|
25.01.2008., 00:33
|
#791
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2003.
Postova: 429
|
Klijenti Hite, koliko su oni ažurni? Koliko dugo dok se vidi jel nalog prošao, lova sjela, dionice u portfelju i etc.
|
|
|
25.01.2008., 00:40
|
#792
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2007.
Postova: 3,055
|
Quote:
ružica23 kaže:
... Jedino još uvijek ne kužim kak mogu izmijeniti nalog! ...
|
Moraš otkazati prethodni nalog i zadati novi. Ne nužno tim redoslijedom.
|
|
|
25.01.2008., 07:14
|
#793
|
M
Registracija: Dec 2006.
Lokacija: ZG
Postova: 1,061
|
Quote:
invisible f kaže:
Klijenti Hite, koliko su oni ažurni? Koliko dugo dok se vidi jel nalog prošao, lova sjela, dionice u portfelju i etc.
|
Nisam mjerio, ali su, bar u normalnim uvjetima, zadovoljavajuće brzi - možda nekoliko minuta. Nakon uplate na račun, obavezno im pošalji potvrdu (plaćam preko e-zabe i šaljem im mail s printscreenom transakcije).
Naravno, u vrijeme HT-groznice i njima je trebalo puno više.
|
|
|
25.01.2008., 08:33
|
#794
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: sunčana gredica
Postova: 262
|
Quote:
nulakuna kaže:
Moraš otkazati prethodni nalog i zadati novi. Ne nužno tim redoslijedom.
|
E, baš to mi se i dogodilo!
Zadam omaškom jedan nalogić, gotovo odmah skužim i otkažem,- jedno vrijeme taj se nalog obojao u žuto i lijepo je pisalo -" u otkazivanju" ! Nakon par minuta vidim da je izvršen!  . Pošaljem im upit , a oni meni ovak, cit:"...nalog se ne otkazuje automatski već klijent šalje zahtjev za otkaz naloga. Nalog se otkazuje samo u slučaju ako nije izvršen. Vaš nalog nije povučen prije izvršenja jer se nalozi izlažu i opozivaju redoslijedom zaprimanja."
Ma kaj je to???  , Ko teletu! 
Stisnem "otkaži", stisnem "poništi".... opcija "izmijeni" ne postoji... kakva je razlika u opciji "otkaži" i "klijent šalje zahtjev za otkazom naloga" ??? 
dajte mi molim vas, ekipa, vi koji ste korisnici CL, lijepo ko djetetu objasnite, korak po korak!
|
|
|
25.01.2008., 09:47
|
#795
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Zg
Postova: 554
|
evo da prijavim da konacno vidim svoje dionice u portfelju. Mislim na one kupljene preko Rast-a jucer oko 10:30.
|
|
|
25.01.2008., 10:12
|
#796
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2007.
Postova: 3,055
|
Quote:
ružica23 kaže:
...
Stisnem "otkaži", stisnem "poništi".... opcija "izmijeni" ne postoji... kakva je razlika u opciji "otkaži" i "klijent šalje zahtjev za otkazom naloga" ??? 
dajte mi molim vas, ekipa, vi koji ste korisnici CL, lijepo ko djetetu objasnite, korak po korak!
|
Pa sve si razumjela. Trebaš nalog otkazati da se ne izvrši. Ako si pogriješila i nalog se izvršio, možeš poslati molbu za poništenjem transakcije. To traje. Mislim da se za poništenje trebaju složiti sve strane u transakciji kupac, prodavatelj, ZSE, da bi se poništila transakcija.
Kao i u banci ako pogriješiš broj računa na nalogu za plaćanje, i nalog se izvrši, banka ti ne može vratiti novce moraš moliti onog čiji je račun da ih vrati.
U CL nemaju mogućnost "izmijeni" nalog. Kao što sam napisao moraš otkazati prvi i napraviti drugi, što je na kraju ista stvar. Za otkazivanje treba isto vremena kao i za zadavanje, a možda i manje nego za "izmjeni" kod drugih brokera. Taj se nalog mogao i kod drugog brokera izvršiti prije nego si ga uspjela izmjeniti, pa bi posljedice za tebe bile iste.
|
|
|
25.01.2008., 10:21
|
#797
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: sunčana gredica
Postova: 262
|
Da, da. 
To je i point ovog postanja. Samo sam htjela reći da su brzi, nekad i prebrzi!
|
|
|
26.01.2008., 14:15
|
#798
|
Povlašteni korisnik
Registracija: Jan 2005.
Lokacija: Metropolis
Postova: 5,120
|
Quote:
nulakuna kaže:
.
Kao i u banci ako pogriješiš broj računa na nalogu za plaćanje, i nalog se izvrši, banka ti ne može vratiti novce moraš moliti onog čiji je račun da ih vrati.
|
Samo da se zna, nije zakonito zadržati novce koji su greškom uplaćeni na krivi broj računa tako da ih ta osoba u svakom slučaju mora vratiti.
|
|
|
26.01.2008., 15:41
|
#799
|
Špiljski Gladijator
Registracija: Oct 2007.
Lokacija: Teutina špilja
Postova: 335
|
Nije zakonito ni račun ne platiti, pa svejedno toga ima i previše. Ako onaj kome su tvojom greškom novci uplaćeni odbije iste vratiti, možeš jedino na sud. A ako je slučajno firma u k...., a račun u blokadi, ni to ti neće mnogo pomoći.
Nešto je jednostavnija situacija ako je šalteruša pogriješila, a novaca ima na predmetnom računu. Tada to riješi banka, odnosno FINA. Ali i tada je problem, ako je račun u blokadi.
Sve znam iz vlastitog iskustva.
Zaključak : Paziti kuda se novci uplaćuju !
Ali, ovo je ovdje OT, pa odoh. 
__________________
EAE potrfelj ? ... Ima li itko ?!?! ... Nitko ?!?!
|
|
|
26.01.2008., 16:06
|
#800
|
Povlašteni korisnik
Registracija: Jan 2005.
Lokacija: Metropolis
Postova: 5,120
|
Quote:
scepo kaže:
Nije zakonito ni račun ne platiti, pa svejedno toga ima i previše. Ako onaj kome su tvojom greškom novci uplaćeni odbije iste vratiti, možeš jedino na sud. A ako je slučajno firma u k...., a račun u blokadi, ni to ti neće mnogo pomoći.
Nešto je jednostavnija situacija ako je šalteruša pogriješila, a novaca ima na predmetnom računu. Tada to riješi banka, odnosno FINA. Ali i tada je problem, ako je račun u blokadi.
Sve znam iz vlastitog iskustva.
Zaključak : Paziti kuda se novci uplaćuju !
Ali, ovo je ovdje OT, pa odoh. 
|
Frend je imao iskustvo sa ZABA, na krivi račun su uplatili njegovu lovu i nisu mu je htjeli vratiti sve dok ta osoba ne vrati lovu njima.
Nakon par posjeta je popizdio, počeo vikati na voditelja poslovnice i rekao da ide isti čas kod odvjetnika i da će ih tužiti ako mu ne vrate lovu u roku od 24h i vidi čuda vratili su mu.
A to za tvoju grešku prilikom uplate je jasno da je drukčija situacija...
Nego da budemo on topic, prošli tjedan se je šugavi Investor stalno zelenio ("stalno" u usporedbi sa prijašnjim stanjem) i nalozi su prolazili za par minuta, kako zadavanje novih tako i izmjene starih... Sad ću koristiti njih i CL paralelno pa ćemo vidjeti koji je bolji. A taman kad sam ih mislio ne koristiti za ništa drugo osim monitora...
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 20:49.
|
|
|
|