Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo > Dionice

Dionice Ne zaboravi na stop-loss

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 24.01.2008., 13:19   #781
U FIMA-i 10-ak min
__________________
Mene novac i slava ne zanimaju.
Zanima me samo novac!
kLaZnAdAr is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2008., 13:23   #782
Quote:
wes craven kaže: Pogledaj post
Koliko vama treba npr od prolaska naloga na burzi dok ne vidite dionice u svom portfelju?
Npr meni kod rasta je Ovako:
-cca pola sata da dobijem oznaku da je nalog prosao
-vise sati pa cak i dan dok ne vidim dionice na svom portfelju.

slicno je i s prodajom. Dok vidim novce na racunu prodje i dan od prodaje dionica.

s ovakvom brzinom daytrading uopce nije moguc. Kako je to kod drugih, npr comline?
Ista stvar i meni kod Rasta. Skupi su, spori, itd., ali sam im vjerna zbog real time monitoringa za sve dionice pa kad pomislim na cijenu ful paketa zse monitora, na isto mi dođe! Više puta sam ih zvala i potužila se na sporost, ali su mi odgovarali tak blaziranim i nezainteresiranim tonom da sam definitivno odustala od bilo kakve rasprave. Ja sam eksperimentalno od prošlog petka uzela još i Comline brokers i ne mogu doći k sebi kak su brzi! I jeftini. Jedino još uvijek ne kužim kak mogu izmijeniti nalog! Naime, dogodilo mi se da sam zabunom nešto stavila i još nisam ni dobro uočila pogrešku, a već je prošlo!!!!
Pa mi Rast služi za kiseljenje, TA, monitoring i povremeno održavanje prometa, a Comline za trejdanje!
ružica23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2008., 13:29   #783
aj fala, znaci nije da mi se bezveze ne svidja rast. Srecom poslao sam papire comline-u pa ce valjda za par mjeseci i aplikacija im biti bolja.
wes craven is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2008., 13:34   #784
Quote:
wes craven kaže: Pogledaj post
Koliko vama treba npr od prolaska naloga na burzi dok ne vidite dionice u svom portfelju?
Npr meni kod rasta je Ovako:
-cca pola sata da dobijem oznaku da je nalog prosao
-vise sati pa cak i dan dok ne vidim dionice na svom portfelju.

slicno je i s prodajom. Dok vidim novce na racunu prodje i dan od prodaje dionica.

s ovakvom brzinom daytrading uopce nije moguc. Kako je to kod drugih, npr comline?




1.G - minutu-dvije max.
__________________
Ovo je misljenje a ne savje(s)t
RiNvest® jaše - Proud Platinum Member
Zafashan is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2008., 13:46   #785
Quote:
Zafashan kaže: Pogledaj post




1.G - minutu-dvije max.
ne i u busy houru
spicelab is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2008., 13:48   #786
Quote:
Zafashan kaže: Pogledaj post




1.G - minutu-dvije max.


meni danas na comlinu za par minuta sve rijeseno
mv1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2008., 14:15   #787
Quote:
spicelab kaže: Pogledaj post
ne i u busy houru
Hmmmm...

OK, u busy houru do max 5 minuta. OK?
__________________
Ovo je misljenje a ne savje(s)t
RiNvest® jaše - Proud Platinum Member
Zafashan is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2008., 15:14   #788
Quote:
Zafashan kaže: Pogledaj post
Hmmmm...

OK, u busy houru do max 5 minuta. OK?
a moguce, iako mi je u dva navrata uzelo i po cca 10 min.
spicelab is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2008., 15:31   #789
a ovaj moj rast.... danas oko 10:30 trgovina a jos nema dionica u portfelju (15:31). Aj dobro, nisu jos narasle tako da bi ih mogao prodavati al fakat su uzasno spori.
wes craven is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2008., 15:33   #790
Wes, ajmo mi njima jedno oštro pismo!
ružica23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2008., 00:33   #791
Klijenti Hite, koliko su oni ažurni? Koliko dugo dok se vidi jel nalog prošao, lova sjela, dionice u portfelju i etc.
invisible f is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2008., 00:40   #792
Quote:
ružica23 kaže: Pogledaj post
... Jedino još uvijek ne kužim kak mogu izmijeniti nalog! ...
Moraš otkazati prethodni nalog i zadati novi. Ne nužno tim redoslijedom.
nulakuna is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2008., 07:14   #793
Quote:
invisible f kaže: Pogledaj post
Klijenti Hite, koliko su oni ažurni? Koliko dugo dok se vidi jel nalog prošao, lova sjela, dionice u portfelju i etc.
Nisam mjerio, ali su, bar u normalnim uvjetima, zadovoljavajuće brzi - možda nekoliko minuta. Nakon uplate na račun, obavezno im pošalji potvrdu (plaćam preko e-zabe i šaljem im mail s printscreenom transakcije).
Naravno, u vrijeme HT-groznice i njima je trebalo puno više.
3007 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2008., 08:33   #794
Quote:
nulakuna kaže: Pogledaj post
Moraš otkazati prethodni nalog i zadati novi. Ne nužno tim redoslijedom.
E, baš to mi se i dogodilo!
Zadam omaškom jedan nalogić, gotovo odmah skužim i otkažem,- jedno vrijeme taj se nalog obojao u žuto i lijepo je pisalo -" u otkazivanju" ! Nakon par minuta vidim da je izvršen! . Pošaljem im upit , a oni meni ovak, cit:"...nalog se ne otkazuje automatski već klijent šalje zahtjev za otkaz naloga. Nalog se otkazuje samo u slučaju ako nije izvršen. Vaš nalog nije povučen prije izvršenja jer se nalozi izlažu i opozivaju redoslijedom zaprimanja."
Ma kaj je to???, Ko teletu!
Stisnem "otkaži", stisnem "poništi".... opcija "izmijeni" ne postoji... kakva je razlika u opciji "otkaži" i "klijent šalje zahtjev za otkazom naloga" ???
dajte mi molim vas, ekipa, vi koji ste korisnici CL, lijepo ko djetetu objasnite, korak po korak!
ružica23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2008., 09:47   #795
evo da prijavim da konacno vidim svoje dionice u portfelju. Mislim na one kupljene preko Rast-a jucer oko 10:30.
wes craven is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2008., 10:12   #796
Quote:
ružica23 kaže: Pogledaj post
...
Stisnem "otkaži", stisnem "poništi".... opcija "izmijeni" ne postoji... kakva je razlika u opciji "otkaži" i "klijent šalje zahtjev za otkazom naloga" ???
dajte mi molim vas, ekipa, vi koji ste korisnici CL, lijepo ko djetetu objasnite, korak po korak!

Pa sve si razumjela. Trebaš nalog otkazati da se ne izvrši. Ako si pogriješila i nalog se izvršio, možeš poslati molbu za poništenjem transakcije. To traje. Mislim da se za poništenje trebaju složiti sve strane u transakciji kupac, prodavatelj, ZSE, da bi se poništila transakcija.
Kao i u banci ako pogriješiš broj računa na nalogu za plaćanje, i nalog se izvrši, banka ti ne može vratiti novce moraš moliti onog čiji je račun da ih vrati.
U CL nemaju mogućnost "izmijeni" nalog. Kao što sam napisao moraš otkazati prvi i napraviti drugi, što je na kraju ista stvar. Za otkazivanje treba isto vremena kao i za zadavanje, a možda i manje nego za "izmjeni" kod drugih brokera. Taj se nalog mogao i kod drugog brokera izvršiti prije nego si ga uspjela izmjeniti, pa bi posljedice za tebe bile iste.
nulakuna is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2008., 10:21   #797
Da, da.
To je i point ovog postanja. Samo sam htjela reći da su brzi, nekad i prebrzi!
ružica23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.01.2008., 14:15   #798
Quote:
nulakuna kaže: Pogledaj post
.
Kao i u banci ako pogriješiš broj računa na nalogu za plaćanje, i nalog se izvrši, banka ti ne može vratiti novce moraš moliti onog čiji je račun da ih vrati.
Samo da se zna, nije zakonito zadržati novce koji su greškom uplaćeni na krivi broj računa tako da ih ta osoba u svakom slučaju mora vratiti.
Faca5 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.01.2008., 15:41   #799
Nije zakonito ni račun ne platiti, pa svejedno toga ima i previše. Ako onaj kome su tvojom greškom novci uplaćeni odbije iste vratiti, možeš jedino na sud. A ako je slučajno firma u k...., a račun u blokadi, ni to ti neće mnogo pomoći.

Nešto je jednostavnija situacija ako je šalteruša pogriješila, a novaca ima na predmetnom računu. Tada to riješi banka, odnosno FINA. Ali i tada je problem, ako je račun u blokadi.

Sve znam iz vlastitog iskustva.

Zaključak : Paziti kuda se novci uplaćuju !

Ali, ovo je ovdje OT, pa odoh.
__________________
EAE potrfelj ? ... Ima li itko ?!?! ... Nitko ?!?!
scepo is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.01.2008., 16:06   #800
Quote:
scepo kaže: Pogledaj post
Nije zakonito ni račun ne platiti, pa svejedno toga ima i previše. Ako onaj kome su tvojom greškom novci uplaćeni odbije iste vratiti, možeš jedino na sud. A ako je slučajno firma u k...., a račun u blokadi, ni to ti neće mnogo pomoći.

Nešto je jednostavnija situacija ako je šalteruša pogriješila, a novaca ima na predmetnom računu. Tada to riješi banka, odnosno FINA. Ali i tada je problem, ako je račun u blokadi.

Sve znam iz vlastitog iskustva.

Zaključak : Paziti kuda se novci uplaćuju !

Ali, ovo je ovdje OT, pa odoh.
Frend je imao iskustvo sa ZABA, na krivi račun su uplatili njegovu lovu i nisu mu je htjeli vratiti sve dok ta osoba ne vrati lovu njima.
Nakon par posjeta je popizdio, počeo vikati na voditelja poslovnice i rekao da ide isti čas kod odvjetnika i da će ih tužiti ako mu ne vrate lovu u roku od 24h i vidi čuda vratili su mu.

A to za tvoju grešku prilikom uplate je jasno da je drukčija situacija...

Nego da budemo on topic, prošli tjedan se je šugavi Investor stalno zelenio ("stalno" u usporedbi sa prijašnjim stanjem) i nalozi su prolazili za par minuta, kako zadavanje novih tako i izmjene starih... Sad ću koristiti njih i CL paralelno pa ćemo vidjeti koji je bolji. A taman kad sam ih mislio ne koristiti za ništa drugo osim monitora...
Faca5 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 20:49.